Jeres piger på 2-3 år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

Henri84

Mussen2 skriver:

Du er velkommen. Er det 2 års fødselsdag eller 3 år?

Tak
Hun bliver 2 Leger lige nu mest med legemad, køkken og dukke + dukkevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

tinasmor

Mussen2 skriver:

Hvad leger de med af spændende ting? 

Hvornår  leger de med bratz, my little pony, Dukkehus osv osv?

Kom gerne med ideer til hvad der hitter

De ting du næver er min datter desværre stadigvæk ikke helt inde i og hun er snart 4. Hun er ikke så god til det der med at lege med sig selv hvor hun "snakker" med sig selv (gennem legetøjet) Indtil nu har det hun har været gladest for været: Madting, hoppehest, tekopper og kande, dukker og barnevognen og klapvogn, aldersvarende puslespil, bøger, malebøger og tusser.

Anmeld

5. februar 2012

Mussen2

Henri84 skriver:

Tak
Hun bliver 2 Leger lige nu mest med legemad, køkken og dukke + dukkevogn

Hvad med et doktorsæt. Vores datter har fået det første sæt rigtig lego ( hun havde en masse klodser) med figurer. Det hedder fodringstid i zoo og er et kæmpe hit.

Anmeld

5. februar 2012

Mussen2

tinasmor skriver:

De ting du næver er min datter desværre stadigvæk ikke helt inde i og hun er snart 4. Hun er ikke så god til det der med at lege med sig selv hvor hun "snakker" med sig selv (gennem legetøjet) Indtil nu har det hun har været gladest for været: Madting, hoppehest, tekopper og kande, dukker og barnevognen og klapvogn, aldersvarende puslespil, bøger, malebøger og tusser.

Jeg synes simpelthen også, at vores datter er inde i en (lang) periode hvor hun ikke kan lege selv. Hun er utrolig meget, se mig, vil du ikke lege med mig mor? Og hvis man siger nej, fordi man laver mad eller andet, så spørger hun hvorfor vil du ikke lege med mig? Vi prøver virkelig også at anspore hende til leg og i mogle øjeblikke, særlig når hun skifter hendes dukekr, så har hun gang i en super god ene leg, hvor hun snakker med og om dukkerne.

Anmeld

5. februar 2012

Henri84

Mussen2 skriver:

Hvad med et doktorsæt. Vores datter har fået det første sæt rigtig lego ( hun havde en masse klodser) med figurer. Det hedder fodringstid i zoo og er et kæmpe hit.

Storebror har et lægesæt, det viser hun ikke rigtig interesse for endnu
Hmm rigtig lego, er det ikke svært?? Ville vre bange for hun spiser det Her leger hun en del med duplo, storebror er først så småt begyndt på rigtig lego her hvor han er 3 1/2..

Anmeld

5. februar 2012

Mussen2

Storebror har et lægesæt, det viser hun ikke rigtig interesse for endnu
Hmm rigtig lego, er det ikke svært?? Ville vre bange for hun spiser det Her leger hun en del med duplo, storebror er først så småt begyndt på rigtig lego her hvor han er 3 1/2..

Altså nu kalder jeg det måske noget forkert, det er nok duplo, men det jeg mente med rigtig, var at det er sæt hun kan bruge til en bestemt leg, altså i dette tilfælde zoologisk have. Et andet et er hello kitty med togbane. Duved i stedet for blot byggeklodser

Anmeld

5. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mussen2 skriver:

Dukker er også et hit her. Hvad har/ bruger hun af tilbehør. Tænker nemlig på at skaffe noget tilbehør til hende og hvilke dukker bruger din datter

Vi har Babyborn dukker. Hun har en barnevogn, klapvogn, højstol og en tremmeseng - det er et hit det hele. Hun elsker, at sætte dukkerne til bords og give dem mad, og så efterfølgende, at putte dem i barnevognen/tremmesengen.

Jeg har set, at man kan få et puslebord og overvejer, at købe det til hendes fødselsdag i marts.

Anmeld

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min datter leger med Lego og sit legekøkken. 

Hun har en dukke og dukkevogn/seng/stol osv, men hun er ikke så interesseret i det endnu. Hun kører mest dukkevognen rundt uden noget i. Jeg tror dog, det ændrer sig, når jeg får født 

De andre ting er ikke noget, jeg har tænkt mig at introducere foreløbigt (min datter er 2 år og 5 mdr)

Anmeld

5. februar 2012

Mussen2

PT skriver:

Min datter leger med Lego og sit legekøkken. 

Hun har en dukke og dukkevogn/seng/stol osv, men hun er ikke så interesseret i det endnu. Hun kører mest dukkevognen rundt uden noget i. Jeg tror dog, det ændrer sig, når jeg får født 

De andre ting er ikke noget, jeg har tænkt mig at introducere foreløbigt (min datter er 2 år og 5 mdr)

Hvor sjovt vi ernæsten lige langt i graviditeten.....spændende hvem der kommer først. Gik du over med nr. 1

Anmeld

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mussen2 skriver:

Hvor sjovt vi ernæsten lige langt i graviditeten.....spændende hvem der kommer først. Gik du over med nr. 1

Ja, det er sjovt - og vores døtre har også samme alder, ikke sandt?

Jeg gik tre dage over med min datter. Hvad med dig?

Du har termin i morgen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.