Jeres piger på 2-3 år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.654 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Mussen2

Hvad leger de med af spændende ting? 

Hvornår  leger de med bratz, my little pony, Dukkehus osv osv?

Kom gerne med ideer til hvad der hitter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Mor-til-asta-09

Mussen2 skriver:

Hvad leger de med af spændende ting? 

Hvornår  leger de med bratz, my little pony, Dukkehus osv osv?

Kom gerne med ideer til hvad der hitter

vores datter er 2½ år nu.. Og hun er først lige begyndt at interessere sig for sine dukker og dukkevogn.. Ellers er hun vild med at stå og lave mad i hendes legekøkken, og lade som om hun spiser det ellers er det togbane hun leger med ( drengepige ) tror det er de 3 ting herhjemme

Anmeld

5. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina fylder 3 år til marts og dette er hvad der hitter i øjeblikket: dukker, barnevogn, legemad, Brio togbane og udklædningstøj

+ at hører musik og danse til det

Anmeld

5. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er det sylvanien People's som stor hitter. Thea fik det første i fødselsdagsgave da hun blev 3 år. Og ellers plus plus klodser. Leger også med dukker i perioder og ellers er hun glad for biler. Vh stine

Anmeld

5. februar 2012

Mussen2

Mor-til-asta-09 skriver:

vores datter er 2½ år nu.. Og hun er først lige begyndt at interessere sig for sine dukker og dukkevogn.. Ellers er hun vild med at stå og lave mad i hendes legekøkken, og lade som om hun spiser det ellers er det togbane hun leger med ( drengepige ) tror det er de 3 ting herhjemme

Hvilken togbane er det hun leger med?

Anmeld

5. februar 2012

Mor-til-asta-09

Mussen2 skriver:

Hvilken togbane er det hun leger med?

det er briotogbane...

Anmeld

5. februar 2012

Mussen2

MoarHvidovre skriver:

Lina fylder 3 år til marts og dette er hvad der hitter i øjeblikket: dukker, barnevogn, legemad, Brio togbane og udklædningstøj

+ at hører musik og danse til det

Dukker er også et hit her. Hvad har/ bruger hun af tilbehør. Tænker nemlig på at skaffe noget tilbehør til hende og hvilke dukker bruger din datter

Anmeld

5. februar 2012

Henri84

Jeg kigger lige med her, mangler inspiration til fødselsdagsønsker til lillepigen

Anmeld

5. februar 2012

Mussen2

StineW79 skriver:

Her er det sylvanien People's som stor hitter. Thea fik det første i fødselsdagsgave da hun blev 3 år. Og ellers plus plus klodser. Leger også med dukker i perioder og ellers er hun glad for biler. Vh stine

Ok. Se det er også sådan noget nyere noget, jeg ikke rigtig kender og så er det så svært at købe det hvad har ellers været et hit. Nu kan jeg se din datter er lidt ældre end min på 2 år og 8 mdr.

Anmeld

5. februar 2012

Mussen2

Henri84 skriver:

Jeg kigger lige med her, mangler inspiration til fødselsdagsønsker til lillepigen

Du er velkommen. Er det 2 års fødselsdag eller 3 år?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.