Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

MyLove E

bøgelund skriver:

ta

Nemlig. Satme tit nogle dumme svar der kommer derfra..

Til ts, håber i finder ringen, eller i det mindste finder en god løsning.

Mange tak. hvad står ts for? Jeg har fundet ud af det er den som har skrevet indlægget. Men kan bare ikke finde ud af hvad det står for.. :-):-):-):-):-):-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

SS82

Tauf skriver:

Mange tak. hvad står ts for? Jeg har fundet ud af det er den som har skrevet indlægget. Men kan bare ikke finde ud af hvad det står for.. :-):-):-):-):-):-):-):-)

Trådstarter mener jeg

Anmeld

5. februar 2012

MyLove E

Slott skriver:

Kan i ikke evt. Gøre noget med jeres forlovelses ringe og så inddrage din vielsesring. Ved ikke hvad det koster at få smeltet ting om men hvis ikke det koster en herregård kun man måske få lavet nogle ny af de 3 ringe. 

Jeg var til jul inde i en guldsmed og ville ha lavet vores forlovelsesringeom til et kors til min mand i julegave, men havde ikke råd til det, det kostede 3000.. Så det er ret dyrt.

Anmeld

5. februar 2012

MyLove E

Slott skriver:

Trådstarter mener jeg

Lyder logisk, tak:-):-):-)

Anmeld

5. februar 2012

SS82

Tauf skriver:

Jeg var til jul inde i en guldsmed og ville ha lavet vores forlovelsesringeom til et kors til min mand i julegave, men havde ikke råd til det, det kostede 3000.. Så det er ret dyrt.

Ja det er det - men på den anden side er det ikke også dyrt med nye. Synes bare de fleste sæt af vielsesringe er ret så dyre. Men håber den dukker op for det må bestemt ikke være det samme med helt nye. 

Anmeld

5. februar 2012

Pikku Myy

bøgelund skriver:

Du behøver da ikke kalde ham dum... Tror du ikke bare det var en mands meget pragmatiske syn på sagen? Det kan da også være interessant at se tingene fra andre vinkler end sin egen, men hvis du/I kalder ham dum, mister vi nok den mulighed...

Anmeld

5. februar 2012

bøgelund

Pikku Myy skriver:

Du behøver da ikke kalde ham dum... Tror du ikke bare det var en mands meget pragmatiske syn på sagen? Det kan da også være interessant at se tingene fra andre vinkler end sin egen, men hvis du/I kalder ham dum, mister vi nok den mulighed...

Jeg har mange gange læst nogle nedværdigende og mærkelige kommentarer. Og det får nok ikke folk til at spørge efter hjælp herinde. Og kaldte ikke ham dum, men en dum kommentar.  

Anmeld

5. februar 2012

Pikku Myy

bøgelund skriver:

Jeg har mange gange læst nogle nedværdigende og mærkelige kommentarer. Og det får nok ikke folk til at spørge efter hjælp herinde. Og kaldte ikke ham dum, men en dum kommentar.  

Det kan vel egentlig godt se at det kun er kommentarerne du kalder dumme - så er du jo dækket ind Men jeg følte mig ret stødt over at du sidder med en anden bruger og generaliserer negativt over en tredje bruger i fuld offentlighed. Men det er måske bare mig der ikke synes det fordrer en god stemning...

Anmeld

5. februar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Tauf skriver:

Hej.
Har brug for lidt hjælp. Min kære mand opdagede i morges at han har tabt sin vielsering. Han er så ked af det. Vi finder den nok desværre ikke da han ikke ved hvornår han har tabt den.

Men hvad vil eller har i gjort hvis en af jer har prøvet at tabe den.

Skal vi ingenting gøre?

Købe nye?

Gøre noget ved vores forlovelses ringe ?

Håber nogen vil hjælp..

hej...

Nu er jeg ikke gift, men mine forældre har ikke vielsesringe... min mor kan ikke tåle ringen og far har mistet sin....

Anmeld

7. februar 2012

Father

bøgelund skriver:

I det mindste kommer jeg med et løsningsorienteret forslag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.