Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

quity

Tauf skriver:

Ja håber også meget på at den kommer frem . Men problemet er at vi er på sjælland her i weekenden og holdte pause på fyn. Vi har ingen idé om hvor han har tabt den henne af. Så det er lidt svært hvor vi skal gå hen og spørger efter den..

Det er kun halvandet år siden vi blev gift, så syntes det er for tidligt at blive gift igen...

Ja det kan jeg godt se...

Men tror hvis i henvender jer til jeres lokale politi, så skriver de jer op og hvis noget politi får indleveret ringen vil i høre.

Nu spørger jeg bare dum, men kan manden ik bare ha taget den af derhjemme og glemt hvor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

MyLove E

quity skriver:

Ja det kan jeg godt se...

Men tror hvis i henvender jer til jeres lokale politi, så skriver de jer op og hvis noget politi får indleveret ringen vil i høre.

Nu spørger jeg bare dum, men kan manden ik bare ha taget den af derhjemme og glemt hvor

Det kunne vi prøve.

Nej det har han ikke tager den aldrig af. Men han har tabt sig en del og derfor er den blevet for stor og kan nemt ryge af. Men den kan jo nemt ligge der hjemme, fordi det måske er der han har tabt den..

Anmeld

4. februar 2012

MyLove E

iris-mor skriver:

Hvor sødt, jamen så må i dag igang. Måske er der noget fra brylluppet el lign der kan bruges som inspiration. Eller noget som i bagefter kom i tanke om kunne være fedt at få på ringen.

I kunne måske også afl din og så få indgraveret et halvt hjerte uden på begge, sådan at de stadig "hænger" sammen. Vi har fået indgraveret vores initialer udenpå og så har de kommet noget sort noget i, sådan at man tydeligere kan se det. Det synes jeg er ret fedt. Tja så er det jo kun mig der har min tilbage

Vi må prøve at finde på noget...

Anmeld

4. februar 2012

Father

Få lavet en kopi, og få endelig lavet flere, for det sker nok igen.

Anmeld

4. februar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Prøv at tjekke bilen igennem, hvis I ikke allerede har gjort det :-) Har haft nogen tasker med hvis I har været på weekendtur. Evt. vanter/hansker :-)

Håber den dukker op.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

5. februar 2012

MyLove E

Chrizta skriver:

Prøv at tjekke bilen igennem, hvis I ikke allerede har gjort det :-) Har haft nogen tasker med hvis I har været på weekendtur. Evt. vanter/hansker :-)

Håber den dukker op.

Har tjekket vanter. Men vi går lige det hele i gennem når vi pakker sammen i dag..

Anmeld

5. februar 2012

2babygirls

Father skriver:

Få lavet en kopi, og få endelig lavet flere, for det sker nok igen.

Det bliver da hurtigt en dyr og upersonlig løsning at have 20 ringe liggende !!!

Anmeld

5. februar 2012

bøgelund

Tina&Martin skriver:

Det bliver da hurtigt en dyr og upersonlig løsning at have 20 ringe liggende !!!

Nemlig. Satme tit nogle dumme svar der kommer derfra..

Til ts, håber i finder ringen, eller i det mindste finder en god løsning.

Anmeld

5. februar 2012

MyLove E

Tina&Martin skriver:

Det har vi bestemt heller ikke tænkt os at gøre. Jeg tro at gør vi noget skal vi begge ha nye..

Anmeld

5. februar 2012

SS82

Kan i ikke evt. Gøre noget med jeres forlovelses ringe og så inddrage din vielsesring. Ved ikke hvad det koster at få smeltet ting om men hvis ikke det koster en herregård kun man måske få lavet nogle ny af de 3 ringe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.