Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.723 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

MyLove E

Hej.
Har brug for lidt hjælp. Min kære mand opdagede i morges at han har tabt sin vielsering. Han er så ked af det. Vi finder den nok desværre ikke da han ikke ved hvornår han har tabt den.

Men hvad vil eller har i gjort hvis en af jer har prøvet at tabe den.

Skal vi ingenting gøre?

Købe nye?

Gøre noget ved vores forlovelses ringe ?

Håber nogen vil hjælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

MyLove E

Ingen??!

Anmeld

4. februar 2012

AnneBJ

Hvad føler I selv for?

Fx bruger jeg nærmest ikke min forlovelsesring mere, fordi jeg egentlig ikke bryder mig om den længere... Derfor skal vi helt sikkert have nye ringe når vi skal giftes... 

Hvis han skal have en ny er der jo flere muligheder - noger der minder om din, et helt nyt sæt, en ny/ekstra? gravering i Jeres forlovelsesringe.. 

Anmeld

4. februar 2012

Faith

Min mand gjorde det samme i sidste uge. Han havde taget den af og lagt den i lommen på sine arbejdsbukser, og efter endt arbejdsdag røg bukserne til vask sammen med 1000 andre par bukser på arbejdet.

Heldigvis fandt han den dagen efter

Hvis jeg var jer ville jeg gøre forlovelsesringene helt specielle, evt med nogle sten og måske en indgravering. Det er super ærgerligt med ringen, men jeg tror altså ikke jeg ville gå ud og købe en ny. For ville det blive det samme? Nej så hellere "forny" jeres forlovelsesringe.

Anmeld

4. februar 2012

MyLove E

Faith skriver:

Min mand gjorde det samme i sidste uge. Han havde taget den af og lagt den i lommen på sine arbejdsbukser, og efter endt arbejdsdag røg bukserne til vask sammen med 1000 andre par bukser på arbejdet.

Heldigvis fandt han den dagen efter

Hvis jeg var jer ville jeg gøre forlovelsesringene helt specielle, evt med nogle sten og måske en indgravering. Det er super ærgerligt med ringen, men jeg tror altså ikke jeg ville gå ud og købe en ny. For ville det blive det samme? Nej så hellere "forny" jeres forlovelsesringe.

Jeg tror måske vi godt vi kunne finde på at lave dem lidt om.. Jeg var faktisk her til ved at få den lavet om til et kors til min mand. Men det godt jeg ikke fik det gjort..:-)

Anmeld

4. februar 2012

iris-mor

Min mand ville ikke have vielsesring, men fik alligevel overtalt ham. ½ efter tabte han den da han var ude og bade. Væk var den. - Han fik ikke en ny. Nogen gange tænker jeg over om ikke han skulle have en, men det er mest for min skyld, så alle kan se vi to er et par.

Gør det han føler for.

Pøj pøj med jagten på ringen...

ida

Anmeld

4. februar 2012

quity

Godt nok er jeg ik gift så jeg kan nok ikke sætte mig helt ind i situationen. Men min første tanke var følgende slå koldt vand i blodet, kan jo være den dukker op igen. Mange mennesker vil aflevere sådanne ringe ved politiet, så prøv at henvende jer der.

Hvis I efter et stykke tid ik har fået den tilbage, så var min næste tanke, forny jeres ægteskab, for så har I en oplagt mulighed for at få nye ringe. Manden kunne jo fri igen....

Anmeld

4. februar 2012

MyLove E

iris-mor skriver:

Min mand ville ikke have vielsesring, men fik alligevel overtalt ham. ½ efter tabte han den da han var ude og bade. Væk var den. - Han fik ikke en ny. Nogen gange tænker jeg over om ikke han skulle have en, men det er mest for min skyld, så alle kan se vi to er et par.

Gør det han føler for.

Pøj pøj med jagten på ringen...

ida

Han vil rigtig gerne ha en ring på. Når han er på arbejde eller bare ikke er sammen med mig sidder han og nuller ringen og tænker på mig .. Så han kommer til at savne den meget..

Anmeld

4. februar 2012

MyLove E

quity skriver:

Godt nok er jeg ik gift så jeg kan nok ikke sætte mig helt ind i situationen. Men min første tanke var følgende slå koldt vand i blodet, kan jo være den dukker op igen. Mange mennesker vil aflevere sådanne ringe ved politiet, så prøv at henvende jer der.

Hvis I efter et stykke tid ik har fået den tilbage, så var min næste tanke, forny jeres ægteskab, for så har I en oplagt mulighed for at få nye ringe. Manden kunne jo fri igen....

Ja håber også meget på at den kommer frem . Men problemet er at vi er på sjælland her i weekenden og holdte pause på fyn. Vi har ingen idé om hvor han har tabt den henne af. Så det er lidt svært hvor vi skal gå hen og spørger efter den..

Det er kun halvandet år siden vi blev gift, så syntes det er for tidligt at blive gift igen...

Anmeld

4. februar 2012

iris-mor

Hvor sødt, jamen så må i dag igang. Måske er der noget fra brylluppet el lign der kan bruges som inspiration. Eller noget som i bagefter kom i tanke om kunne være fedt at få på ringen.

I kunne måske også afl din og så få indgraveret et halvt hjerte uden på begge, sådan at de stadig "hænger" sammen. Vi har fået indgraveret vores initialer udenpå og så har de kommet noget sort noget i, sådan at man tydeligere kan se det. Det synes jeg er ret fedt. Tja så er det jo kun mig der har min tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.