er spændt på om den fiser ind .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

tak for svar alle sammen...

har helt bestemt gjort det rigtige...

hentydningen er slettet, men fem min efter den blev offentliggjort ringede hun om jeg ville have hendes baby ting... om hun har læst den vides ikke, men det kunne jeg kun forestille mig...

jeg er ligeglad med hendes lorte ting... men at mine billeder skla fjernes fra hendes hjem pga. mit karriere valg og jeg derudover skal have det at vide her 4 år efter af min nye chef gør FANME ondt...

hentydningen har hun måske læst så fred være med det. forhåbentlig har hun fattet budskabet... for jeg klarer snart ikke mere lort fra hende... ja hun har ALTID været der for mig når jeg var nede, men gad vide om ikke det er fordi hun nyder når jeg er på renden til selvmord... for jeg hører ALDRIG fra hende, når jeg har det okay...

nok ikke mange der ville kunne sætte sig ind i det...

Hmm - jeg synes nu, det ville være langt værre, hvis hun kun var der for dig, når du havde det godt, og forduftede, når du havde problemer.

Har du været der for hende? - eller føler hun måske, at hun kun kan bruges, når du er helt til rotterne?

Husk, sandheden har mange farver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hmm - jeg synes nu, det ville være langt værre, hvis hun kun var der for dig, når du havde det godt, og forduftede, når du havde problemer.

Har du været der for hende? - eller føler hun måske, at hun kun kan bruges, når du er helt til rotterne?

Husk, sandheden har mange farver.

når jeg kommer der og er glad bliver jeg hakket på...

nej jeg er ike god til at komme hos hende/dem... af den simple grund at jeg ikke vil spilde mit liv på at blive hakket på... få at vide alt jeg gør er forkert...

vores familie er bare ikke gode nok... der bliver ringet om jeg vil passe børnene, hvis ALLE andre ikke kan. dvs. hele mandens familie, hendes søster eller hendes far... så kan jeg bruges, min/vores  mor må ikke passe dem.

diskutionen er vidst desværre uendelig...  nej jeg er der ikke for hende... ikke som jeg burde... jeg gør ikke noget for at få et fantastisk forhold til hende. det magter jeg simpelten ikke... jeg ser hende når jeg SKAL.

af den simple grund - jeg kan og vil ikke såres yderligere.

Anmeld

4. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

som overskriften siger er jeg meget spændt på om min knap så pæne hentydning fiser ind...

hvis nogen skulle kende mig bedes i holde MUND....

jeg har et meget anstrengt forhold til min søster...

halvsøster er det. hun er 12 år ældre end mig og har altid haft på fornemmelsen at hun har misundet mig... jeg er ønskebarnet mellem mine forældre, hun er mors barn.

jeg har fået meget mere end hende og hendes søster har i gennem tiden. der har været flere penge, jeg har været mor og fars ønskebarn sammen.

på et tidspunkt hev hun pludselig alle billeder af mig ned fra væggen hjemme hos hende selv. jeg vidste ikke lige hvorfor, men min chef (som kender dem) fortæller så at det var fordi jeg valgte at blive landmand frem for revisor som egentlig var planen..

jeg har aldrig kunne gøre noget godt nok. når jeg fik 12 i et fag som landmand fik jeg at vide ta det kunne hun også nemt (kan hun også hun er skide klog), når jeg havde bagt fik jeg at vide, jamen du kan da ikke lave mad, ja hver gang jeg udrettede noget fik jeg hak for et eller andet - aldrig ros...

jeg var forlovet med hendes mands fætter, men dette holdte ikke. nu venter han og hans nye kæreste sig så et lille barn til sommer og hun kommenterede straks på facebook at hvis de manglede noget havde de loftet fyldt - ikke noget galt i det, men da jeg bad hende om at gemme ting fordi hun jo havde en søster der ikke havde fået børn endnu fik jeg at vide jeg bare kunne købe det af hende og ellers blev det solgt til anden side...

nu har jeg så skrevet på facebook:

undskyld til alle:
Undskyld jeg valgte landmandsuddannelsen i stedet for at færdiggøre det jeg var igang med, selvom jeg hadede det jeg var igang med og nu har fundet noget jeg elsker.
Undskyld jeg er en der går efter sine drømme i stedet for en der går efter normen. Undskyld jeg er som jeg er - UNDSKYLD.
Hvis i ikke kan acceptere mig som jeg er så SIG det dog forhelvede. Slet mig fra jeres liv ... - fortæl mig i har et problem. Jeg har valgt som jeg har og for en gangs skyld er jeg et sted i mit liv hvor jeg er lykkelig...

Det har været en lang sej kamp for mig at komme til det sted jeg er idag og hvis i ikke vil bakke mig op i mine valg, støtte mig, men kun nedgøre mig eller forsøge at få mig til at gøre ting som jeg ikke brænder for, tjae, så er det måske på tide at overveje om jeg skal være en del af jeres liv...

hun er som sagt meget klog, så gad vide om ikke den fiser ind.

hvad synes i? er jeg dum at bringe det op nu. er jeg for meget, skulle jeg bare se gennem fingre med alt der er sket, ja gennem hele mit liv...?

jeg er pt. et sted i livet hvor jeg kan undvære hende. jeg kan ikke holde ud at blive vraget af familie mere (forældre der drikker)

hvis du noget hertil skal du have ekstra

Jeg havde nok holdt det fra Facebook.. Og fortalt det til hende.. Syntes simpelthen det er en latterlig barnlig opførsel.. Jeg har aldrig oplevet sådan en flabet søster... Syntes du skal tænke over om du ikke kan leve uden dem... Og få dit et bedre liv uden, og være stolt af dig selv.. Og de ting du har opnået for dig selv

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jeg havde nok holdt det fra Facebook.. Og fortalt det til hende.. Syntes simpelthen det er en latterlig barnlig opførsel.. Jeg har aldrig oplevet sådan en flabet søster... Syntes du skal tænke over om du ikke kan leve uden dem... Og få dit et bedre liv uden, og være stolt af dig selv.. Og de ting du har opnået for dig selv

tak for svar...

jeg er nemlig nået dertil hvor det kan være lige meget...

jeg KAN leve uden hende og som det er nu ser jeg hende også kun når jeg skal (familie tam tam osv)

nu må vi se hvad der sker... et godt forhold til hende får jeg nok desværre aldrig... men hvem ved... måske vi en dag får en snak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.