som overskriften siger er jeg meget spændt på om min knap så pæne hentydning fiser ind...
hvis nogen skulle kende mig bedes i holde MUND....
jeg har et meget anstrengt forhold til min søster...
halvsøster er det. hun er 12 år ældre end mig og har altid haft på fornemmelsen at hun har misundet mig... jeg er ønskebarnet mellem mine forældre, hun er mors barn.
jeg har fået meget mere end hende og hendes søster har i gennem tiden. der har været flere penge, jeg har været mor og fars ønskebarn sammen.
på et tidspunkt hev hun pludselig alle billeder af mig ned fra væggen hjemme hos hende selv. jeg vidste ikke lige hvorfor, men min chef (som kender dem) fortæller så at det var fordi jeg valgte at blive landmand frem for revisor som egentlig var planen..
jeg har aldrig kunne gøre noget godt nok. når jeg fik 12 i et fag som landmand fik jeg at vide ta det kunne hun også nemt (kan hun også hun er skide klog), når jeg havde bagt fik jeg at vide, jamen du kan da ikke lave mad, ja hver gang jeg udrettede noget fik jeg hak for et eller andet - aldrig ros...
jeg var forlovet med hendes mands fætter, men dette holdte ikke. nu venter han og hans nye kæreste sig så et lille barn til sommer og hun kommenterede straks på facebook at hvis de manglede noget havde de loftet fyldt - ikke noget galt i det, men da jeg bad hende om at gemme ting fordi hun jo havde en søster der ikke havde fået børn endnu fik jeg at vide jeg bare kunne købe det af hende og ellers blev det solgt til anden side...
nu har jeg så skrevet på facebook:
undskyld til alle:
Undskyld jeg valgte landmandsuddannelsen i stedet for at færdiggøre det jeg var igang med, selvom jeg hadede det jeg var igang med og nu har fundet noget jeg elsker.
Undskyld jeg er en der går efter sine drømme i stedet for en der går efter normen. Undskyld jeg er som jeg er - UNDSKYLD.
Hvis i ikke kan acceptere mig som jeg er så SIG det dog forhelvede. Slet mig fra jeres liv ... - fortæl mig i har et problem. Jeg har valgt som jeg har og for en gangs skyld er jeg et sted i mit liv hvor jeg er lykkelig...
Det har været en lang sej kamp for mig at komme til det sted jeg er idag og hvis i ikke vil bakke mig op i mine valg, støtte mig, men kun nedgøre mig eller forsøge at få mig til at gøre ting som jeg ikke brænder for, tjae, så er det måske på tide at overveje om jeg skal være en del af jeres liv...
hun er som sagt meget klog, så gad vide om ikke den fiser ind.
hvad synes i? er jeg dum at bringe det op nu. er jeg for meget, skulle jeg bare se gennem fingre med alt der er sket, ja gennem hele mit liv...?
jeg er pt. et sted i livet hvor jeg kan undvære hende. jeg kan ikke holde ud at blive vraget af familie mere (forældre der drikker)
hvis du noget hertil skal du have ekstra