Barnevogn tilsalg , hvad mener du ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

dpb

Personligt havde jeg konsekvent undladt at svare på den sms før om morgenen 

Nej, jeg syntes ikke det er ok at kontakte en sælger og lign. på det tidspunkt. Herhjemme er telefonerne ikke på lydløs om natten da vi mener det skal være muligt at kontakte os i nødstilfælde... dette gælder især for min far lige pt.  hos os ser vi helst at folk ikke ringer efter 21 og det er familie og venner klar over

Kan dog til dels forstå hvorfor køber bliver lettere forvirret/irriteret over at få negativt svar tilbage, for de tænker jo nok at du tilsyneladende alligevel var oppe siden du svarede på deres sms... men heller ikke som køber ville jeg lade det gå mig på... Så syntes det virker som en noget mystisk køber...

Håber du får solgt barnevognen til nogle andre, der ikke bliver fornærmet over så lidt

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

FrkZier

Jo det er bestemt sent at kontakte en pga. en salgsannonce. men hvis jeg alligvel havde været vågen, kunne jeg godt have fundet på at sige ja til at blive ringet op.

hun/han sendte en sms, og SPURGTE om du kunne modtage et opkald, og den er jo meget nem at igonerer og bare vente med at svare på den til dagen efter - det er jo det smarte ved sms'er

Folk skal da også være meget velkomne til at ringe til mig sent om aften, hvis jeg sover tager jeg den bare ikke, det kan jeg slet ikke hidse mig op over, uanset om det er fuldstændig ligegyldigt det folk ringer omkring, eller om det er noget vigtigt

- at personen så bliver sur over det, er måske lidt barnligt, hun spurgte jo selv, så skal man også kunne acceptere et nej, specielt så sent om aften - der er det jo ikke alle der gider snakke med fremmede mennesker

Anmeld

5. februar 2012

Frk.Nissen

Det er alt for sent at ringe til folk . Er glad for at de sprugte dig på sms om de måtte .

At de så takker nej, fordi du ikke havde lyst til at snakke med dem så sent, er der ikke noget af gøre ved.

Anmeld

5. februar 2012

Muffinmus

min grænse for den slags går omkirng 21-21.30 tiden.....

Anmeld

5. februar 2012

hende-nanna

Jeg ser heller ikke det store problem i det. Når du alligevel er vågen, hvad kunne der så ske? Hvis du ikke havde lyst til at snakke salg af barnevogn så sent om aftenen, så ville jeg have ventet til dagen efter med at svare. Så længe det kun er en sms ser jeg intet problem i det.

Dog synes jeg ikke det er i orden at den interesserede ikke længere er interesseret fordi de ikke må ringe på daværende tidspunkt! 

Anmeld

5. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ja det har jeg , og er lige blevet kontaktet af en pr SMS kl 23.15. Om de måtte ringe mig op . Mig : ja i morgen. Interesseret : ok ingen interesse . Mig : fint nok, er du klar over hvad kl er . 

Er jeg galt på den, men er det ikke lige sent nok og kontakte angående køb/ salg. 

Jeg synes det er okay de skriver, men ville heller ikke sige ja til at de måtte ringe op på det tidspunkt..

Jeg ville nok slet ikke svare på sms'en faktisk..

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Jeg synes det er okay de skriver, men ville heller ikke sige ja til at de måtte ringe op på det tidspunkt..

Jeg ville nok slet ikke svare på sms'en faktisk..

Nej skulle nok ikke have svaret på SMS , og fortrød da også igen.

Jeg er nok en af de få der åbenbart syntes, at man IKKE kontakter folk i tide og utide. Og da slet ikke for en salgsannoncer. Og må sige jeg undre mig over alle dem der åbenbart syntes det er ok. Men igen vi er forskellige og fred være med det. Jeg syntes det er manglende respekt for andre, og kunne aldrig finde på det. Ja kunne havde ladet været med at svare, men gjorde det nok , lidt af " høflighed " og er da overrasket over, at folk lige frem bliver sur over de ikke må ringe på dette tidspunkt. Det forstår jeg så ikke. I mine øjne er der langt forskel på at svare kort på en SMS, og snakke i telefon. Og jeg har ingen interesse i at blive ringet op så sent pga salg af en barnevogn.  

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

nannafrederiksen skriver:

Jeg ser heller ikke det store problem i det. Når du alligevel er vågen, hvad kunne der så ske? Hvis du ikke havde lyst til at snakke salg af barnevogn så sent om aftenen, så ville jeg have ventet til dagen efter med at svare. Så længe det kun er en sms ser jeg intet problem i det.

Dog synes jeg ikke det er i orden at den interesserede ikke længere er interesseret fordi de ikke må ringe på daværende tidspunkt! 

Nej men køber skældte mig ligefrem ud over, jeg svarede 2 ord på SMS ,men ikke ville modtagE opkald. I mine øjne er der himmel til forskel på at svare ultra kort på SMS og snakke i telefon. Må sige det ryster mig så mange syntes det erok og kontakte så sent pga en salgsannonce

Anmeld

5. februar 2012

hende-nanna

Anonym skriver:

Nej men køber skældte mig ligefrem ud over, jeg svarede 2 ord på SMS ,men ikke ville modtagE opkald. I mine øjne er der himmel til forskel på at svare ultra kort på SMS og snakke i telefon. Må sige det ryster mig så mange syntes det erok og kontakte så sent pga en salgsannonce

Det at du svarer på sms'en viser køber at du har set personens sms, og så tror jeg det nemt kan irriterer hende/ham, at du ikke har tid til at snakke om det der. Men alle er jo forskellige, så at det ryster dig kan jeg ikke forstå 

Anmeld

5. februar 2012

wamse

Det ville ikke genere mig, hvis jeg alligevel var vågen Så jeg havde taget snakken med dem, da jeg også havde en interesse i, at få solgt barnevognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.