Barnevogn tilsalg , hvad mener du ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

Steph_Laurits

Valle81 skriver:

Altså hvis du er vågen ses jeg intet problem og de har jo bare sendt en sms som du jo ild behøver at svare på.

Jeg ser ikke problemet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

wow.. dårlig opdragelse i mine øjne når man gør det der...

eneste mennesker der er kontakt til efter kl. 20 er familie der står i situationer som indlæggelse eller lignende... ligesom man heller ikke kontakter før efter kl. 9 om morgenen medmindre det absolut ikke kan vente igen sådanne ting som indlæggelser eller lignende...

Kunne acceptere en SMS fra familie, men pga salgannonce. Det er ikke iorden. Og hun oven i købet bliver fornærmet over hun ikke må ringe

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

KakaoDrik skriver:

Måske det var en "stønner". Hvis vognen ikke var interessant dagen efter så var det sgu ikke vognen personen var interesseret i 

Den tanke havde jeg ikke tænkt 

Anmeld

4. februar 2012

KakaoDrik

Anonym skriver:

Den tanke havde jeg ikke tænkt 

Jeg har prøvet det,hvilket er grunden til at jeg ikke tager imod opkald men holder den pr sms. Det stinker langt væk at man KUN er interesseret 23.30! 

Anmeld

4. februar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Kunne acceptere en SMS fra familie, men pga salgannonce. Det er ikke iorden. Og hun oven i købet bliver fornærmet over hun ikke må ringe

enig...

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Folk er ikke ens - og jeg er bare ikke en af dem der kan blive sur over noget så lidt!

Har hvis ikke skrevet nået om at blive sur. Men er overrasket over man kan finde på det. Der er hvis ikke nået der er så vigtigt det ikke kan vente til i morgen.

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

KakaoDrik skriver:

Jeg har prøvet det,hvilket er grunden til at jeg ikke tager imod opkald men holder den pr sms. Det stinker langt væk at man KUN er interesseret 23.30! 

Ok er da glad for jeg sagde nej. Gider sku heller ikke snakke i telefon med en fremmed kl 23.15 om en barnevogn.

Anmeld

4. februar 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Har hvis ikke skrevet nået om at blive sur. Men er overrasket over man kan finde på det. Der er hvis ikke nået der er så vigtigt det ikke kan vente til i morgen.

Skrev heller ikke at DU blev sur - men at jeg bare ikke kan blive sur over det

Jeg kontakter ikke selv en sælger så sent - men blev jeg kontaktet, så fred være med det

Anmeld

4. februar 2012

mth1987

Først tænker jeg, jo det er sent og ville jeg aldrig selv gøre. Men så hvis man ikke vil ha folk ringer sent så sluk eller sæt på lydløs i stedet for at brokke sig ?! Bare mit syn på det

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Først tænker jeg, jo det er sent og ville jeg aldrig selv gøre. Men så hvis man ikke vil ha folk ringer sent så sluk eller sæt på lydløs i stedet for at brokke sig ?! Bare mit syn på det

For det første er der INGEN der brokker sig.

dvs at hvis man ikke har telefonen på lysløs er det ok folk sender SMS/ ringer. Der kunne jo være en grund til telefonen ikke er på lysløs. Nu handler dette om hvorvidt , det er ok og kontakte folk så sendt på pga en annonce.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.