Barnevogn tilsalg , hvad mener du ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Steph_Laurits

Jeg ville være fuldkommen ligegald - var jeg vågen og ikke gået i seng og fik en sådanne sms, jamen så værsgo at ringe. Og sov jeg, jamen så svarede jeg først dagen efter.

Ikke noget der kan sætte mit pis i kog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Valle81

Altså hvis du er vågen ses jeg intet problem og de har jo bare sendt en sms som du jo ild behøver at svare på.

Jeg ser ikke problemet

Anmeld

3. februar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

wow.. dårlig opdragelse i mine øjne når man gør det der...

eneste mennesker der er kontakt til efter kl. 20 er familie der står i situationer som indlæggelse eller lignende... ligesom man heller ikke kontakter før efter kl. 9 om morgenen medmindre det absolut ikke kan vente igen sådanne ting som indlæggelser eller lignende...

Anmeld

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

Fam. Madsen skriver:

nej vil jeg heller ikke mene. jeg blev sku også rimelig gal..  

ups. men jeg kan ikke accepter det. 

så vil jeg heller have en sms. den kan jeg da selv bestemme om jeg vil svare på. men en opringning kan jo være hvem som helst der ringer. 

Hehe det kan jeg sq godt forstå! Hvad tænker de dog på!?

Sådan har jeg det nemlig også med sms Sene opkald er ikke noget man forbinder med noget rart heller 

Anmeld

3. februar 2012

Valle81

StephanieJ skriver:

Jeg ville være fuldkommen ligegald - var jeg vågen og ikke gået i seng og fik en sådanne sms, jamen så værsgo at ringe. Og sov jeg, jamen så svarede jeg først dagen efter.

Lige mine ord

Anmeld

3. februar 2012

Fam. Madsen

Katte87 skriver:

Hehe det kan jeg sq godt forstå! Hvad tænker de dog på!?

Sådan har jeg det nemlig også med sms Sene opkald er ikke noget man forbinder med noget rart heller 

nemlig der kan jo være sket noget med nogen man holder af 

Anmeld

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

I mit univers er det meget respektløs og kontakte folk så sent. Hun blev ovenikøbet sur over jeg svare på SMS og hun ikke måtte ringe. 

Tja, der er man selvfølgelig så forskellige Jeg synes sms er ok (selvom jeg dog ikke selv kunne finde på, at kontakte nogle så sent, sms eller ej).

Jeg synes dog ikke at vedkommende kan være bekendt at blive sur 

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Syntes det er manglende på respekt , der er intet der er så vigtigt det ikke kan vente. Men fair nok du har det sådan

Anmeld

4. februar 2012

KakaoDrik

Måske det var en "stønner". Hvis vognen ikke var interessant dagen efter så var det sgu ikke vognen personen var interesseret i 

Anmeld

4. februar 2012

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Syntes det er manglende på respekt , der er intet der er så vigtigt det ikke kan vente. Men fair nok du har det sådan

Folk er ikke ens - og jeg er bare ikke en af dem der kan blive sur over noget så lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.