Anonym skriver:
Jeg tror lige jeg må slå fast nu, at det er IKKE utroskab jeg snakker om. Selvom jeg godt kan se når jeg læser det jeg har skrevet igennem nu, at det kan tolkes sådan. Sorry.
Jeg mener med at gøre hvad jeg vil, og komme og gå som det passer mig, at jeg kan gå i byen om natten, feste til klokken l*rt og være sammen med mine venner og veninder når jeg har lyst. F.eks. får jeg en sms, om jeg kan mødes i byen, så vil jeg så gerne bare kunne "smide" ungen over til manden og smutte, uden at alting hver gang skal overvejes 700 gange. Eller hvis vi skal i byen klokken sent, at så er det MED manden...
dette skyldes at vi engang i starten af forholdet lavede en aftale om at vi IKKE går i bygen uden hinanden, og vi skal aftale når vi skal noget hvad enten det er sammen eller hver for sig skal det aftales. Suk... derfor føler jeg at jeg bliver kvalt i forholdet, og er så træt af manden til tider, at det ville være bedst vi ikke er sammen. Det er det jeg mener med at gøre hvad jeg vil, og komme og gå som det passer mig. 
Hej - jeg har engang vaeret fanget i saadan et forhold, hvor man fandme naermest ikke kunne slaa en skid, uden at vi skulle vaere enige om det. Vi endte faktisk med at gaa fra hinanden, fordi vi var kort helt fast i et ultra-demokratisk forhold hvor vi skulle vaere enige om ALT.
Jeg synes ikke du skal vaere bange for at prove at feste lidt - i starte kan I evt aftale at du hver 14. dag modes med veninder/gaar i byen eller hvad du nu vil. Det er godt nok aftalt paa forhaand, men saa kommer du dig maaske over din daarglige samvittighed - til at begynde med. Og du kan gaa at glaede dig lidt til dagene og vide at 'lige om lidt' har du lidt tid til dig selv...
Og saa med tiden, naar I begge slapper lidt mere af, kan du jo begynde at finde dit gamle spontane jeg frem igen og lave flere aftale - maaske begynder din mand paa det samme, og saa bliver I begge gladere

Ingen siger man skal blive kedelig og gaa i hyttesko, fordi man har faaet born. Du traenger helt aerligt til at leve lidt - synes jeg

Og det her problem lyder altsaa som et, du kan arbejde dig ud af...