Min mand og jeg har LÆÆÆÆÆNGE været på randen til at gå fra hinanden, men vores datter har hver gang det gået helt galt, været grunden til at vi blev sammen... Jeg er slet ikke i tvivl om hvor meget min mand elsker mig, men jeg er simpelthen blevet træt af det hele... træt af hans snorken... træt af at han aldrig fjerne sine ting fra steder de ikke høre til, når han er færdige med dem... træt af alle hans undskyldninger over ingen ting... træt af han er FOR sød, og så det modsatte...
Vi fandt sammen da han var 31 og jeg kun 17, og nu (nogle år senere), er det ligesom gået op for mig, at jeg ikke har "prøvet" det jeg "skulle/ville" selvom jeg dengang var HELT sikker på at jeg ikke behøvede andet end min mand. 
Jeg har flere gange sagt til ham at jeg helst ville kunne komme og gå som det passer mig, men også at jeg godt ved det er et meget urimeligt krav, for hvis det gik den anden vej havde vi ikke været sammen... Ikke noget jeg er spor stolt af.
Her til morgen kom min mand ind og satte sig på kanten af sengen med sin guitar, og spillede http://www.youtube.com/watch?v=1UFQAg3ilTg for mig, og sagde det er sådan han har det med mig 

Hold op hvor gik det op for mig at jeg ELSKER den mand.
Han sagde også at som han så det nu, pga. min nedtrykthed hele tiden, så har han/vi kun to muligheder, enten at vi går hver til sit, som venner. Eller at vi prøver at være sammen som hele tiden, men hvor jeg må gøre hvad jeg har lyst til ved siden af.
Han gik med til det sidste, for som han siger, hvis ikke vi klare det var vi gået hver til sit alligevel. 

Så nu ved jeg ikke hvilket ben jeg skal stå på, jeg er både lettet, lykkelig, ulykkelig, forelsket, elsket og meget meget mere. Ved ikke om jeg kan byde ham det... Er så splittet. 

Anmeld