VictoriaMilan.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

132319

mor:) skriver:

det er så en anden sag, men tvivler på at det er sådan det hænger sammen for de 10.000 brugere på victoriamilan

Måske ikke, det er jeg egentlig også ret ligeglad med

Sagen er blot at det at have en affære ikke altid er en dårlig ting for et forhold.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
132319 skriver:

Måske ikke, det er jeg egentlig også ret ligeglad med

Sagen er blot at det at have en affære ikke altid er en dårlig ting for et forhold.

men hvis det er tilladt så er det jo ikke utroskab og det er nu det hjememsiden og tråden handler om.

Anmeld

3. februar 2012

132319

mor:) skriver:

men hvis det er tilladt så er det jo ikke utroskab og det er nu det hjememsiden og tråden handler om.

Hjemmesiden refererer til at have en affære, ikke direkte til at være utro.

Anmeld

3. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
132319 skriver:

Hjemmesiden refererer til at have en affære, ikke direkte til at være utro.

jeg ved ikke om jeg er enig.

De siger selv:

Man slipper for at lyve om civilstatus som på andre hjemmesider. Man kan sløre billeder. Der er en panikknap hvis konen/manden skulle dukke op. Det kan godt være de kalder det for affære, men synes nu det er utroskab.

Men never mind. Hver sin mening. Jeg synes det er usamgeligt og ærgeligt at vores samfund er nået dertil hvor det åbenbart er okay.

Anmeld

3. februar 2012

JulieE

Helt ærlig... Der skal altså mere til at forarge mig! Jeg har arbejdet på et andet datingdite og der foregår rigtig meget af den slags der også.... RIGTIG meget! Her er der i det mindste ikke noget skjult Og måske, tænker jeg, kan det trække "de typer" væk fra de almindelige datingsites

Når det så er sagt, ville jeg blive edderspændt rasende, hvis min mand oprettede en profil derinde!

Anmeld

3. februar 2012

Kløver

Äiti Bianca skriver:

Første gang jeg hørte reklamen (for over et år siden) så helt ny er siden vidst ikke, der blev jeg overrasket og synes det var en underlig ide, men umiddelbart rører det mig slet ikke at der findes sådanne sider, jeg føler mig ikke struet af siden mht. mit eget forhold og hvis andre gør så er det nok ikke sidens skyld.

Så jeg finder det ok, problemet ligger nok hos brugerne, altså dem som ikke er i åbent forhold.

Personligt føler jeg mig ikke truet af siden, da jeg ved min mand har samme holdning til utroskab som jeg, men jeg har før med en eks oplevet hvor sårende det Kan være, og Synes mere bekymringen for mig ligger i hvad vi accepterer som normalt i samfundet, for hvad bliver det næste, og gør det jo nemmere for den som er utro og sværere for den det går ud over. Men ja hver sin mening

Anmeld

3. februar 2012

Muffin_girl

Maja84 skriver:

Ja det er så den nye hjemmeside for gifte og samlevende som ønsker at være utro
Hørte selv reklamen i går i radioen, hvor de direkte opfordrer til spænding via utroskab.
I min verden er forhold og ægteskab noget som ikke kommer til en, men noget som man skal og er værd at kæmpe for, selvfølgelig skal man ikke blive sammen for enhver pris, og er jo mange gode og velfungerende familier med dine, mine og vores børn. Det er da altid trist når man må afslutte noget som engang var godt, men har godt nok svært ved at se hvordan utroskab skal gøre noget godt. Ved det for få gjorde noget positivt, men at lave en datinghjemmeside hvor man direkte opfordrer til den slags, synes jeg er helt hen i vejret

Er der efterhånden noget galt med moralen i samfundet eller er det bare ved at være normalen at romance, intimitet og sex i forholdet, også skal udforskes sammen med andre? er 1 partner af gangen ikke længere nok?

Hvad siger i piger ?

Jeg hørte det også igår.. Jeg er i totalt chok... Forstår ikke man har samvittighed til at lave sådan en side ..

Anmeld

3. februar 2012

lio

Maja84 skriver:

Personligt føler jeg mig ikke truet af siden, da jeg ved min mand har samme holdning til utroskab som jeg, men jeg har før med en eks oplevet hvor sårende det Kan være, og Synes mere bekymringen for mig ligger i hvad vi accepterer som normalt i samfundet, for hvad bliver det næste, og gør det jo nemmere for den som er utro og sværere for den det går ud over. Men ja hver sin mening

Tror umuligt at den side kan få folk til at være mere utro end ellers, vil de være det så gør de det, om siden er der eller ej.

Det bør bestemt ikke være normen at være utro men det er en ande side af sagen.

Anmeld

3. februar 2012

KakaoDrik

Jeg HADER den side! Jeg HADER det signal den sender!

Savner du spænding i livet så få en affærre! Wtf.. Bliv single eller tal med din aprtner om et åbent forhold,swinger eller whatever. Utroskab er sååååå 

Anmeld

3. februar 2012

Fenja09

Jeg er af den mening, at utroskab finder sted uanset om der er en datingside eller ej og jeg tror ikke, at flere vil være utro pga den side. Folk der er utro, er det sgi uanset om selve "mødet" foregår på nettet, på et diskotek eller til en julefrokost.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.