VictoriaMilan.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.271 visninger
40 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2012

Kløver

Ja det er så den nye hjemmeside for gifte og samlevende som ønsker at være utro
Hørte selv reklamen i går i radioen, hvor de direkte opfordrer til spænding via utroskab.
I min verden er forhold og ægteskab noget som ikke kommer til en, men noget som man skal og er værd at kæmpe for, selvfølgelig skal man ikke blive sammen for enhver pris, og er jo mange gode og velfungerende familier med dine, mine og vores børn. Det er da altid trist når man må afslutte noget som engang var godt, men har godt nok svært ved at se hvordan utroskab skal gøre noget godt. Ved det for få gjorde noget positivt, men at lave en datinghjemmeside hvor man direkte opfordrer til den slags, synes jeg er helt hen i vejret

Er der efterhånden noget galt med moralen i samfundet eller er det bare ved at være normalen at romance, intimitet og sex i forholdet, også skal udforskes sammen med andre? er 1 partner af gangen ikke længere nok?

Hvad siger i piger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

LilleLene

Den burde forbydes

Jeg blev virkelig forarget og rasende første gang jeg hørte om den

Anmeld

3. februar 2012

Frk.S

Den er ikke ny - det er efterhånden længe siden jeg hørte om det første gang.

Men ja, jeg blev ligesom dig vildt forarget. Jeg synes simpelthen det er så usselt. Utroskab er da noget af det værste man kan byde sin partner - og så ligefrem at opsøge det! FØJ.

Den side skulle lukkes - men jeg har desværre hørt at de har mange aktive brugere. Skræmmende egentlig!

Anmeld

3. februar 2012

noah3006

Maja84 skriver:

Ja det er så den nye hjemmeside for gifte og samlevende som ønsker at være utro
Hørte selv reklamen i går i radioen, hvor de direkte opfordrer til spænding via utroskab.
I min verden er forhold og ægteskab noget som ikke kommer til en, men noget som man skal og er værd at kæmpe for, selvfølgelig skal man ikke blive sammen for enhver pris, og er jo mange gode og velfungerende familier med dine, mine og vores børn. Det er da altid trist når man må afslutte noget som engang var godt, men har godt nok svært ved at se hvordan utroskab skal gøre noget godt. Ved det for få gjorde noget positivt, men at lave en datinghjemmeside hvor man direkte opfordrer til den slags, synes jeg er helt hen i vejret

Er der efterhånden noget galt med moralen i samfundet eller er det bare ved at være normalen at romance, intimitet og sex i forholdet, også skal udforskes sammen med andre? er 1 partner af gangen ikke længere nok?

Hvad siger i piger ?

Jeg er så røstet over hvordan man "ser" på kærligheden idag... det er helt uhørt i min verden at man skal have lov til at søge efter utroskab fordi gnisten i et forhold ikke lige er på toppen. Jeg bliver så arrig over alle de skide reklamer de gør med de dating sider og at utro er helt ok. NEJ det er bare ikke iorden. Det er i hvert fald min holdning. Jeg synes det en skandale at de fremhæver det så meget som en god ide og helt ok.

Anmeld

3. februar 2012

132319

Det er en gammel reklame! 

Hmm, jeg synes egentlig at den er fin nok. Der er SÅ mange forhold uden intimitet og det må da være sindsygt frusterende! Jeg synes det er mere fornuftigt at have en affære end at gå ud og knalde en prostitueret som mange både mænd og kvinder der er i et forhold uden intimitet, søger til.

Anmeld

3. februar 2012

Frk.S

Første gang jeg hørte om den, var det en radiovært der fortalte om det, og hun var VILDT forarget over siden. Få uger efter kørte reklamen på selvsamme radio (det var der nok mange penge i).

"Gør livet levende - ha' en affære"

Hvis man ikke er glad i sit forhold skal man da gøre noget ved det - arbejde på det eller kaste hånklædet i ringen og stoppe forholdet. Det andet er sgu ikke vejen frem - det er da noget så respektløst.

Anmeld

3. februar 2012

Frk.S

132319 skriver:

Det er en gammel reklame! 

Hmm, jeg synes egentlig at den er fin nok. Der er SÅ mange forhold uden intimitet og det må da være sindsygt frusterende! Jeg synes det er mere fornuftigt at have en affære end at gå ud og knalde en prostitueret som mange både mænd og kvinder der er i et forhold uden intimitet, søger til.

Men var det så ikke mere fornuftigt at gøre noget ved forholdet eller stoppe det??

Det er da det mindste man kan gøre for en man tilsyneladende har elsket engang.

Anmeld

3. februar 2012

Kløver

noah3006 skriver:

Jeg er så røstet over hvordan man "ser" på kærligheden idag... det er helt uhørt i min verden at man skal have lov til at søge efter utroskab fordi gnisten i et forhold ikke lige er på toppen. Jeg bliver så arrig over alle de skide reklamer de gør med de dating sider og at utro er helt ok. NEJ det er bare ikke iorden. Det er i hvert fald min holdning. Jeg synes det en skandale at de fremhæver det så meget som en god ide og helt ok.

Jeg er helt enig. Min kommende mand og jeg har haft en del udfordringer allerede fra start, med sygdom, operationer kamp for baby, hård graviditet og fødsel mm. For kort tid siden meddeler han så overfor sin chef at vi skal giftes om 2 uger. Hun synes det var så stærkt gået og sagde at netop der hvor mange ville gå fra hinanden, vælger vi at holde fast og blive gift, hvilket hun var imponeret over, for os helt naturligt. Jeg kan slet ikke forstå nogen har fået ideen til sådan en hjemmeside, kan da kun være med til at give en masse sorg og ødelagte forhold

Anmeld

3. februar 2012

Kløver

Frk.S skriver:

KKuJunKunnKunneiikkikketå

Men var det så ikke mere fornuftigt at gøre noget ved forholdet eller stoppe det??

Det er da det mindste man kan gøre for en man tilsyneladende har elsket engang.

Kunne ikke være mere enig, synes selv at man kan være anstændig nok til at afslutte inden man indleder noget nyt, kan ikke se hvad utroskab skal gøre af positivt for et forhold

Anmeld

3. februar 2012

Kløver

Frk.S skriver:

eniFørste gang jeg hørte om den, var det en radiovært der fortalte om det, og hun var VILDT forarget over siden. Få uger efter kørte reklamen på selvsamme radio (det var der nok mange penge i).

"Gør livet levende - ha' en affære"

Hvis man ikke er glad i sit forhold skal man da gøre noget ved det - arbejde på det eller kaste hånklædet i ringen og stoppe forholdet. Det andet er sgu ikke vejen frem - det er da noget så respektløst.

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.