VictoriaMilan.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Isabella_mor

LunaLykke skriver:

Nå, jeg havde ikke behøvet selv at skrive et indlæg, jeg kunne bare have erklæret mig enig her

haha.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Eliza

jeg skrev faktisk et langt surt OPSTØD til den radio kanal hvor jeg hørte den reklame for ca 1 år siden.. men det eneste jeg fik af svar, var noget i retning af at så måtte jeg jo lukke mine øre.. 

er enig  kan slet ikke tåle den reklame.. og endnu værre var det at det var "krumme far" der lagde stemme til!

Anmeld

3. februar 2012

modesty

Vi lever (heldigvis) i en (relativt) fri verden. Jeg kan ikke hidse mig op over sådan en reklame - tværtimod er jeg glad for at den får lov til at være der. Det ville godt nok stå slemt til med ytringsfriheden hvis ikke man skulle have lov til at reklamere for sådan en side.

Anmeld

3. februar 2012

Anonym

Man behøver jo ikke hjemmesider /reklamer for at opfordre til utroskab.

Dem der vil være utro,er det nok alligevel-Men det er self. meget rart at kunne give en hjemmeside skylden hvis det skulle ske for en selv.

Anmeld

3. februar 2012

lio

Første gang jeg hørte reklamen (for over et år siden) så helt ny er siden vidst ikke, der blev jeg overrasket og synes det var en underlig ide, men umiddelbart rører det mig slet ikke at der findes sådanne sider, jeg føler mig ikke struet af siden mht. mit eget forhold og hvis andre gør så er det nok ikke sidens skyld.

Så jeg finder det ok, problemet ligger nok hos brugerne, altså dem som ikke er i åbent forhold.

Anmeld

3. februar 2012

ESV

Jeg er dybt forarget.. I reklamen siger de at de har mere end 100000 dating profiler, min første tanke var ja og mere end 100000 partnere der risikerer et knust hjerte.. Jeg syntes det er DYBT usmageligt at man vil lave sådan en hjemmeside og det reklame bureau der har fået penge for at lave reklamen må virkelig være desperate.. Nej undskyld men er der noget galt i forholdet må man sgu være mand/kvinde nok til at gøre det forbi inden man knalder med andre.....

Anmeld

3. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
132319 skriver:

Det er en gammel reklame! 

Hmm, jeg synes egentlig at den er fin nok. Der er SÅ mange forhold uden intimitet og det må da være sindsygt frusterende! Jeg synes det er mere fornuftigt at have en affære end at gå ud og knalde en prostitueret som mange både mænd og kvinder der er i et forhold uden intimitet, søger til.

burde man så ikke arbejde på sit forhold eller måske slutte det hvis det ikke kan reddes?

om det er prostitueret eller via en hjemmeside...så er det stadig utroskab og gør lige ondt.

Anmeld

3. februar 2012

132319

mor:) skriver:

burde man så ikke arbejde på sit forhold eller måske slutte det hvis det ikke kan reddes?

om det er prostitueret eller via en hjemmeside...så er det stadig utroskab og gør lige ondt.

Læs mit 2. svar i tråden

Nogle mennesker ser ikke så skævt til det med at have en affære.

Anmeld

3. februar 2012

Dianaaa

Frk.S skriver:

Men var det så ikke mere fornuftigt at gøre noget ved forholdet eller stoppe det??

Det er da det mindste man kan gøre for en man tilsyneladende har elsket engang.

Anmeld

3. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
132319 skriver:

Mange kan sagtens leve i et forhold uden nogle former for intimitet men alligevel elske hinanden meget højt.

Jeg har haft en flirt med en gift mand hvor hans kone var indforstået med at han havde sex med andre af og til. De havde det perfekte forhold, der skete bare intet i dobbeltsengen.

Vi var dog aldrig sammen, da jeg kunne mærke at jeg var ved at falde lidt for ham og jeg vidste at han aldrig ville forlade konen for min skyld.

det er så en anden sag, men tvivler på at det er sådan det hænger sammen for de 10.000 brugere på victoriamilan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.