ååh gud et rod :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Undskyld kunne virkelig ikke lade være med at smile over der findes sådan nogen voksne mennesker udover de ikke er særlig voksne men ja bloker dem på facebook og gem de trusler de kommer med ,, hvis der skulle ske noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

FrkZier

Malou&Anders skriver:

Undskyld kunne virkelig ikke lade være med at smile over der findes sådan nogen voksne mennesker udover de ikke er særlig voksne men ja bloker dem på facebook og gem de trusler de kommer med ,, hvis der skulle ske noget 

vi gemmer også alt, til hvis det sku blive nødvendigt..

jeg er også lidt i chok over at en voksen mand, truer lille mig på 20 det er rimelig barnligt!

Anmeld

4. februar 2012

DitteFisk

Det er altid rigtig klogt at tage et screenshot af sådan nogle ting, inden det bliver slettet - uanset hvad. Så fra nu af - behold de trusler der bliver givet! Trusler er ikke til at spøge med, og en direkte trussel om vold eller mord er noget politiet plejer at tage alvorligt. Desværre tror jeg ikke de gør så meget ud af den der med at i skal passe på.. Det skal være mere direkte. Så for guds skyld, gem hvad der bliver sagt.

Men for at undgå yderligere konfrontation, så få dem blokeret og slettet fra jeres liv. Det er ikke så besværligt igen. Selvom i vil risikere at støde på nogen som kender nogen, så kan i i hvert fald gøre jeres til at i ikke skal høre mere på dem. Det er fjollet at være ven med dem på face. 

Anmeld

4. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

vi gemmer også alt, til hvis det sku blive nødvendigt..

jeg er også lidt i chok over at en voksen mand, truer lille mig på 20 det er rimelig barnligt!

Det er meget barnligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.