ååh gud et rod :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Savannah

Du har det hele på skrift, så meld ham og hende for trusler. Det er ikke sikkert politiet kan gøre noget, men så er de underrettet og der vil ingen tvivl være hvis der skulle ske yderligere.
Hvis der sker noget, vil I hurtigt kunne ringe politet op og de vil med det samme vide hvad de skal gøre. Det synes jeg I skal prøve, så er I sikret bedst muligt.

Deres opførsel er på ingen måde acceptabel. Jeg håber det hele ender godt og til jeres fordel!

Mvh

Caroline.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Gaia

Meld dem for trusler. 

Anmeld

2. februar 2012

Mtang

Noneother skriver:

Jeg tænker lidt på at han burde få skiftet sin mailadr, kodeord og alt dertil, og derefter kunne i begge blokere hende + faren på facebook. Husk at gemme ALT der kan minde om trusler, så i kan melde det, hvis det ikke stopper derefter.

For hvis hun skal tilføje hans mail til hendes profil igen (som jeg har forstået det) så bliver der jo sendt en bekræftelsesmail til hans mail. og så længe den ikke bliver godkendt, så har hun ikke mulighed for at stjæle hans mailadr. igen.

Håber da at de lader jer være nu. Det er da for sindsygt at i skal blandes ind i alt det der.

eeeeenig enig enig med dig !! ..

-luk hende ud af jeres liv. det er den eneste "rigtige" måde at gøre det på. har selv prøvet det samme.. dog pendlede min kæreste ikke sådan imellem mig og hende heldigvis

Anmeld

3. februar 2012

FrkZier

Sally-Slingshot skriver:

Du har det hele på skrift, så meld ham og hende for trusler. Det er ikke sikkert politiet kan gøre noget, men så er de underrettet og der vil ingen tvivl være hvis der skulle ske yderligere.
Hvis der sker noget, vil I hurtigt kunne ringe politet op og de vil med det samme vide hvad de skal gøre. Det synes jeg I skal prøve, så er I sikret bedst muligt.

Deres opførsel er på ingen måde acceptabel. Jeg håber det hele ender godt og til jeres fordel!

Mvh

Caroline.

Tror vi er blevet enige om at melde ham for trusler.. min kærestes far er pensioneret politimand - så man kan sige, eks'ens far burde have vidst bedre end at sende en truselsmail til ham men igen, faren er ikke den skarpeste kniv i skuffen!

Anmeld

3. februar 2012

Isabella_mor

ignorer hende, slet hende. bloker hende.. hav ingen kontakt med hende, når i møder fælles venner eller lign, så tal ikke om hende.. lad som om hun ikke findes..

det får i mere ud af end al den ping pong der.. 

tror ikke du skal være bekymret.. 

Anmeld

3. februar 2012

FrkZier

isabellamor skriver:

ignorer hende, slet hende. bloker hende.. hav ingen kontakt med hende, når i møder fælles venner eller lign, så tal ikke om hende.. lad som om hun ikke findes..

det får i mere ud af end al den ping pong der.. 

tror ikke du skal være bekymret.. 

tror også vi har fået stoppet alt komunikation nu.. det bare rigtig svært ikke at være bekymret /:

Anmeld

3. februar 2012

Isabella_mor

FrkZier skriver:

tror også vi har fået stoppet alt komunikation nu.. det bare rigtig svært ikke at være bekymret /:

så længe det er trusler er de tomme indtil der sker handling.. sker der handling kan i gøre noget.. anmeld jeres beymringer hvis det er i VIRKELIG frygter for jeres liv. men hvis ham faren der ikke er den hurtigste knallert på havnen så er han nok mere typen hvor man siger talk the talk, walk the walk.. (hvor jeg mener at han måske er den type der holder sig til talk the talk, og aldrig walk the talk.. 

Anmeld

3. februar 2012

Ønskebarnet12

FrkZier skriver:

ja det her ender nok med at blive lidt lang og rodet så hold godt fast..

sagen er den at min kæreste jo har en ekskæreste, hende var jeg veninder med for nogen år tilbage da min kæreste og jeg var sammen første gang, vi gik så fra hinanden og så fandt de sammen, det generede mig ikke da vi ikke var SÅ tætte veninder.. de gik så fra hinanden og andreas(min kæreste) og jeg begyndte så at ses, vi var ikke kærester vi 'hyggede bare' der sluttede mig og louises venskab så da hun ikke kunne acceptere det osvosv, det stod på en lille måneds tid, og efter det sluttede  fandt han så sammen med louise igen (hans eks) og jeg har stort set ikke snakket med hende siden(har slet ikke snakket med hende faktisk) .. de gik så fra hinanden for hvad ca 1½år siden (så ja hele forhistorien ligger altså en del år tilbage) .. - ja som i nok har gættet, fandt andreas og jeg sammen igen

- hans ekskæreste, er i mine øjne en hysterisk kælling (siger jeg ikke kun fordi hun er eksen, kendte hende jo inden så ved hvordan hun er) og mener efter de er gået fra hinanden at andreas KUN er ude på at ødelægge hendes liv, uanset hvad han foretager sig er det et komplot for at ødelægge hendes liv

i sommers havde andreas så mødt louises veninde til en fest, og snakket lidt med hende sådan hvordan det gik osv, ikke så meget der.. det havde louise jo fundet ud af og havde sagt til sin far (som mildest set er helt fra forstanden) at Andreas var ude på at ødelægge hendes liv, han forfulgte hende og kunne bare ikke give slip på hende??  

han sagde så til andreas at hvis han NOGENSINDE blandede sig i Louises liv igen(som det jo var at snakke høfligt med hendes veninde til en fest), ville han gøre dit og dat ved andreas..

louise havde sin facebook profil oprettet i andreas' mailadresse, dvs andreas kunne ikke selv have facebook fordi der kun kan være en bruger pr. email.. han ville så gerne selv have en profil, og var så inde og få sendt hendes kode til mailen så han kunne ændre emailen til hendes egen så han kunne bruge sin email.. dvs hendes profil er blevet midlertidigt deaktiveret, det eneste hun skal gøre for at få den tilbage er at logge på med sin egen mail og oprette ny kode..

louise har så fortalt det til sin forskruede far, og igen sagt at andreas kun gøre det for at ødelægge hendes liv osvosvosv.. hendes far kontakter så andreas' far og siger alt muligt om andreas, og at han skal passe på osv  hun skriver så på facebook at hendes profil er blevet hacked så hvis folk har modtaget noget underligt fra hende, er det altså ikke hende - jeg skriver så ( ja dumt af mig men har bare svært ved at holde min kæft) : du behøver ikke bekymre dig om at der er blevet skrevet underlige ting til dine venner, det er ikke det det handler om det var kun emailen - hendes far kommentere så at andreas ikke har overholdt den "aftale" de havde lavet i sommers, så nu kunne jeg godt sige til ham at han var i alvorlig fare..

jeg svarede blot at jeg da godt kunne fortælle andreas at vi burde melde ham(faren) for trusler..

- UNDSKYLD DET BLEV LAANGT  /:

jeg sidder ligenu med en blandet følelse af virkelig irritation, og lidt frygt for om han gør alvor af det hmhm

Hold da op, din veninde er godt nok en slange :-P Jeg ville råde dig at block hende, og bed din kæreste om at ignore hende og faderen, for jo mere i diskutere med dem, værre bliver det..

Anmeld

3. februar 2012

Muffin_girl

SilasMor skriver:

Sikke da en hyggelig 'veninde'/eks I har med at gøre der.

Hvis der er mulighed for det endnu, så ville jeg, hvis det var mig, tage et screen shot af de kommentarer hvor faren kommer med trusler også melde det til politiet. Som jeg forstår det er det jo heller ikke første gang han truer din kæreste.

Ellers har jeg ikke rigtig nogen råd.

Men du får lige et  med på vejen

Enig meget enig

Anmeld

4. februar 2012

FrkZier

isabellamor skriver:

så længe det er trusler er de tomme indtil der sker handling.. sker der handling kan i gøre noget.. anmeld jeres beymringer hvis det er i VIRKELIG frygter for jeres liv. men hvis ham faren der ikke er den hurtigste knallert på havnen så er han nok mere typen hvor man siger talk the talk, walk the walk.. (hvor jeg mener at han måske er den type der holder sig til talk the talk, og aldrig walk the talk.. 

jeg ved desværre fra tidligere at han ikke bare er all talk no action.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.