ja det her ender nok med at blive lidt lang og rodet så hold godt fast..
sagen er den at min kæreste jo har en ekskæreste, hende var jeg veninder med for nogen år tilbage da min kæreste og jeg var sammen første gang, vi gik så fra hinanden og så fandt de sammen, det generede mig ikke da vi ikke var SÅ tætte veninder.. de gik så fra hinanden og andreas(min kæreste) og jeg begyndte så at ses, vi var ikke kærester vi 'hyggede bare'
der sluttede mig og louises venskab så da hun ikke kunne acceptere det osvosv, det stod på en lille måneds tid, og efter det sluttede fandt han så sammen med louise igen (hans eks) og jeg har stort set ikke snakket med hende siden(har slet ikke snakket med hende faktisk) .. de gik så fra hinanden for hvad ca 1½år siden (så ja hele forhistorien ligger altså en del år tilbage) .. - ja som i nok har gættet, fandt andreas og jeg sammen igen 
- hans ekskæreste, er i mine øjne en hysterisk kælling (siger jeg ikke kun fordi hun er eksen, kendte hende jo inden så ved hvordan hun er) og mener efter de er gået fra hinanden at andreas KUN er ude på at ødelægge hendes liv, uanset hvad han foretager sig er det et komplot for at ødelægge hendes liv 
i sommers havde andreas så mødt louises veninde til en fest, og snakket lidt med hende sådan hvordan det gik osv, ikke så meget der.. det havde louise jo fundet ud af og havde sagt til sin far (som mildest set er helt fra forstanden) at Andreas var ude på at ødelægge hendes liv, han forfulgte hende og kunne bare ikke give slip på hende??
han sagde så til andreas at hvis han NOGENSINDE blandede sig i Louises liv igen(som det jo var at snakke høfligt med hendes veninde til en fest), ville han gøre dit og dat ved andreas..
louise havde sin facebook profil oprettet i andreas' mailadresse, dvs andreas kunne ikke selv have facebook fordi der kun kan være en bruger pr. email.. han ville så gerne selv have en profil, og var så inde og få sendt hendes kode til mailen så han kunne ændre emailen til hendes egen så han kunne bruge sin email.. dvs hendes profil er blevet midlertidigt deaktiveret, det eneste hun skal gøre for at få den tilbage er at logge på med sin egen mail og oprette ny kode..
louise har så fortalt det til sin forskruede far, og igen sagt at andreas kun gøre det for at ødelægge hendes liv osvosvosv.. hendes far kontakter så andreas' far og siger alt muligt om andreas, og at han skal passe på osv
hun skriver så på facebook at hendes profil er blevet hacked så hvis folk har modtaget noget underligt fra hende, er det altså ikke hende - jeg skriver så ( ja dumt af mig men har bare svært ved at holde min kæft) : du behøver ikke bekymre dig om at der er blevet skrevet underlige ting til dine venner, det er ikke det det handler om det var kun emailen
- hendes far kommentere så at andreas ikke har overholdt den "aftale" de havde lavet i sommers, så nu kunne jeg godt sige til ham at han var i alvorlig fare..
jeg svarede blot at jeg da godt kunne fortælle andreas at vi burde melde ham(faren) for trusler..
- UNDSKYLD DET BLEV LAANGT /:
jeg sidder ligenu med en blandet følelse af virkelig irritation, og lidt frygt for om han gør alvor af det hmhm