Jeg sad og så indslaget i morges, jeg så også hende Frigg (den spastiske ikke min frigg

) da hun var i mormors bordel tv program.
Jeg har været handicap hjælper for en spastisk pige og for en pige med muskelsvind og jeg arbejder med handicappede/blinde/svagtseende osv. Primært fysisk handicappede.
Jeg blev bare SÅ vred, gal, sur, arrig og ked af det, på ham der f******** B* socialkamerat politikeren der sad og argumenterede for et forbud mod prostitution (som jeg i forvejen er imod), men at handcappede ikke må få hjælp til at kontakte prostituerede...
Han forstår jo ingenting. Han forstår ikke at fysisk handicappede er helt almindelige mennesker inden i. De har de samme følelser, behov, lyster osv. Men at det er pisse svært at få en kæreste.
Og som hende Frigg i tv sagde: Jeg havde virkelig brug for dels at have sex, for at finde ud af om det fysisk er muligt for mig, så jeg ikke ville være helt vildt usikker på mig selv, hvis jeg skulle få en kæreste og derudover har jeg også et almindeligt behov som skal opfyldes, indtil jeg får en kæreste

- FULDSTÆNDIG reelt. Hun sagde at hun jo var i trygge hænder, fordi han er proffesionel og har et firma og hun på den måde ved at han ikke ville gøre hende noget. Det kunne hun jo ikke vide, hvis hun fandt en ude i byen eller på nettet...
Godtså - så sidder Politier ABEN og siger at hun jo kan få en seksual veljeder fra kommunen og få nogen hjælpemidler (dildoer osv) og blade og film!!! - WHAT?!?!?!?!... - Hun skal bruge de der arme der strtter til højre og venstre til at tilfredstille sig selv... Til en film... og dem på film, er de så ikke prostituerede??? Og er det OK eller hvad?!
ARGH gak - shite - jeg bliver bare så gal og sur og ked af det.
Prostitution er verdens ældste erhverv. Legaliser det i stedet for at gøre det mere ulovligt. Brug kræfterne på at fange bagmændende til menneskehandel og lad almindelige mennesker være...
Det er bare SÅ synd. Der vil komme mange flere på skelbækgade. Der vil komme mange flere voldtægter, der vil komme mange flere fortabte skæbner, hvis det skal være endnu mere skyggeside... også er der alle dem, der ikke liiiige kan gå ud og finde sig en kæreste eller en B-ven, der også har følelser, behov osv... tsk...
Sådan nogen politikere ved ikke en skid om det de taler om...