Lejlighed/hus søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

LISBETH:-)

Jeg bor på falster og her er masser af parcel huse til leje i det pris område.

Kan desværre ikke hjælpe da de ledige huse jeg kender til alle ligger i Nykøbing F.

Held og lykke med boligjagten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

M&N

Darling<3 skriver:

København - Brønshøj

Du kan gå ind og se hvilke boliger de har... Har en veninde som fik hendes lejlighed efter 3 dage

Må man have husdyr der?? Ej hvor lækkert 

Anmeld

1. februar 2012

M&N

LISBETH:-) skriver:

Jeg bor på falster og her er masser af parcel huse til leje i det pris område.

Kan desværre ikke hjælpe da de ledige huse jeg kender til alle ligger i Nykøbing F.

Held og lykke med boligjagten!

Ej hvor surt

Men tusind tak 

Anmeld

1. februar 2012

Mor010711

BabyWish2012 <3 skriver:

Hold da op.. det var da godt nok på et hængende hår..

Er faktisk i tvivl om hvor vidt en hjælp vi havde fået, hvis jeg stadig havde været gravid og havde termin i juni, om vi så havde fundet noget at bo i nu... 

- Vi leder og leder, hver eneste dag... Det er bare det med vores 2 vuffer,  og vil IKKE af med dem, så vi tager konsekvensen af at have anskaffet os dem

Har helt samme holdning til det med hundene som dig. Man må jo tage et ansvar for de beslutninger man tager. Også når det gælder husdyr. Så 

Tror ikke det ville have haft nogen betydning hvis du var gravid. Det var de hvert fald ligeglade med da jeg var. 

På et hængende hår ja... Lejligheden skulle lige males og gøres ved. Så jeg malede lejlighed mens min kæreste var på job. Det er svært at male paneler med kæmpe mave og så meget vand i kroppen at man har ben som en mumitrold. Det gør jeg ALDRIG igen!

Anmeld

1. februar 2012

Darling<3

BabyWish2012 <3 skriver:

Må man have husdyr der?? Ej hvor lækkert 

Ja, det er kriterer jeg har valgt til da jeg selv har 2 katte som jeg ikke går af med!!

Det koster 200 at skrive sig op/melde sig ind - men tror da det er pengene værd! Jeg tager ihvertfald chancen

Anmeld

1. februar 2012

M&N

Darling<3 skriver:

Ja, det er kriterer jeg har valgt til da jeg selv har 2 katte som jeg ikke går af med!!

Det koster 200 at skrive sig op/melde sig ind - men tror da det er pengene værd! Jeg tager ihvertfald chancen

Lækkert. Må jeg lige tjekke ud 

Har du evt. et link til den lejlighed i brønshøj du fandt?? 

Anmeld

1. februar 2012

M&N

Mor010711 skriver:

Har helt samme holdning til det med hundene som dig. Man må jo tage et ansvar for de beslutninger man tager. Også når det gælder husdyr. Så 

Tror ikke det ville have haft nogen betydning hvis du var gravid. Det var de hvert fald ligeglade med da jeg var. 

På et hængende hår ja... Lejligheden skulle lige males og gøres ved. Så jeg malede lejlighed mens min kæreste var på job. Det er svært at male paneler med kæmpe mave og så meget vand i kroppen at man har ben som en mumitrold. Det gør jeg ALDRIG igen!

Når man anskaffer sig dyr så man jo tage følgerne af det. Vi vidste dog ikke at der var SÅ mange steder man ikke måtte have husdyr, eller hvertfald 2 hunde fx.

De fleste steder må du kun have 1 indekat eller slet ikke nogen. Sådan er det her i Roskilde

Jeg siger ikke vi IKKE havde købt vores nr 2 hund hvis vi havde vidst det så sådan ud med hushold, men nu har vi altså 2, og det må vi leve med, kan jo sleeeet ikke undvære dem 

Og ej, det må da have været skiiiiiide hårdt  for dig!! Du da sej. 

Anmeld

1. februar 2012

Darling<3

BabyWish2012 <3 skriver:

Lækkert. Må jeg lige tjekke ud 

Har du evt. et link til den lejlighed i brønshøj du fandt?? 

Ikke link til den ene lejlighed, men til hele min søgning

Kig nede ved det der hedder skolevangen 1, 2700 Brønshøj

https://fsb.incomit.dk/Incom/Result.aspx

Hvis linket ikke virker med 54 resultater, så fortag ny søgning -

mindst 2 værelser, mindst 60 kvm, højest husleje 6000, altan og husdyr - det er hvad jeg har søgt nemlig

Anmeld

1. februar 2012

Mor010711

BabyWish2012 <3 skriver:

Når man anskaffer sig dyr så man jo tage følgerne af det. Vi vidste dog ikke at der var SÅ mange steder man ikke måtte have husdyr, eller hvertfald 2 hunde fx.

De fleste steder må du kun have 1 indekat eller slet ikke nogen. Sådan er det her i Roskilde

Jeg siger ikke vi IKKE havde købt vores nr 2 hund hvis vi havde vidst det så sådan ud med hushold, men nu har vi altså 2, og det må vi leve med, kan jo sleeeet ikke undvære dem 

Og ej, det må da have været skiiiiiide hårdt  for dig!! Du da sej. 

Der skulle jo være klart til lillepigens ankomst  Og så fik jeg tiden til at gå  (Gik 8 dage over termin)

Fedt med din holdning til det med hundende. Det er jo altså ikke bare ting. Men ja, ved et med at man sjældent må have mere end 1 kæledyr. Meeen de er måske ikke så strikse... Min nabo har hvert fald to små hunde og har haft det i en del år som jeg kan forstå. Men det er selvfølgelig også lidt af et sats, bare at "tage chancen" og håbe de ikke finder ud af det, eller ikke siger noget til det

Anmeld

1. februar 2012

Camilla..

Wow!

det bliver svært tror jeg..

Jeg betaler 9700.- kroner for en 3vær i glostrup..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.