Lejlighed/hus søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Kamulla

BabyWish2012 <3 skriver:

Puha sikke noget L***.... Det er da slet ikke det værd at betale 8000 kr for

Prøv at bliv skrevet op i KAB De har rimelig mange boliger til rimelig pris, men de fleste har bare ikke tilladelse til husdyr

er skrevet op div steder.. har bare ikke råd til depostum nogen steder pt... og er kræsen, for ville have have når jeg skal flytte igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

M&N

Mor010711 skriver:

De 7.300 er inkl. vand og varme 

Taaaaaaaaak, men vi er skrevet op i KAB og har været det i over 1 år og vi er på fleksibel udlejning da jeg var gravid og min kæreste arbejder i Rødovre kommune, men synes aldrig vi får noget selvom vi ringer derind ofte og vi er aktive....

Og når vi endelig får tilbud så er det i Nivå til noget vi ikke kan betale, for småt eller IKKE tilladt til husdyr Bæææ

Anmeld

1. februar 2012

Darling<3

BabyWish2012 <3 skriver:

Taaaaaaaaak, men vi er skrevet op i KAB og har været det i over 1 år og vi er på fleksibel udlejning da jeg var gravid og min kæreste arbejder i Rødovre kommune, men synes aldrig vi får noget selvom vi ringer derind ofte og vi er aktive....

Og når vi endelig får tilbud så er det i Nivå til noget vi ikke kan betale, for småt eller IKKE tilladt til husdyr Bæææ

Jeg sidder lige pt og snuser rundt inde på fsb.dk .

Har fundet en 4 værelses, 82 kvm - 4548 i husleje

Anmeld

1. februar 2012

Mor010711

BabyWish2012 <3 skriver:

Det er nok fordi han arbejder i Rødovre kommune så 

Vi var heldige at min kæreste fik job da han var færdiguddannet i januar sidste år og 1/6 flyttede vi ind i den nye lejlighed. Havde termin 1/7, så det var lige på et hængende hår.

Men altså, bliv ved med at klø på. Måske gør de undtagelser

Anmeld

1. februar 2012

DKTiha

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak, Ved du hvem der udlejer den ud??

Www.BOLIGnæstved.dk ... Under findbolig er der noget som hedder ledige boliger og inden der er der den lejlighed og en anden til leje også er der et nummer du kan ringe på

Anmeld

1. februar 2012

M&N

Darling<3 skriver:

Jeg sidder lige pt og snuser rundt inde på fsb.dk .

Har fundet en 4 værelses, 82 kvm - 4548 i husleje

Ej hvor lækkert Hvor henne da?

Anmeld

1. februar 2012

M&N

onsket-om-bebss skriver:

Www.BOLIGnæstved.dk ... Under findbolig er der noget som hedder ledige boliger og inden der er der den lejlighed og en anden til leje også er der et nummer du kan ringe på

Tak vil lige kigge så. 

Anmeld

1. februar 2012

M&N

Mor010711 skriver:

Det er nok fordi han arbejder i Rødovre kommune så 

Vi var heldige at min kæreste fik job da han var færdiguddannet i januar sidste år og 1/6 flyttede vi ind i den nye lejlighed. Havde termin 1/7, så det var lige på et hængende hår.

Men altså, bliv ved med at klø på. Måske gør de undtagelser

Hold da op.. det var da godt nok på et hængende hår..

Er faktisk i tvivl om hvor vidt en hjælp vi havde fået, hvis jeg stadig havde været gravid og havde termin i juni, om vi så havde fundet noget at bo i nu... 

- Vi leder og leder, hver eneste dag... Det er bare det med vores 2 vuffer,  og vil IKKE af med dem, så vi tager konsekvensen af at have anskaffet os dem

Anmeld

1. februar 2012

DKTiha

Tak vil lige kigge så. 

det er værd at prøve i hvertfald ... hjemmesiden hedder faktisk www.boligNÆSTVED.dk og ikke omvendt som jeg skrev før, men du kan sikkert godt komme ind på den alligevel

Anmeld

1. februar 2012

Darling<3

BabyWish2012 <3 skriver:

Ej hvor lækkert Hvor henne da?

København - Brønshøj

Du kan gå ind og se hvilke boliger de har... Har en veninde som fik hendes lejlighed efter 3 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.