Lejlighed/hus søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.931 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

M&N

Ved ikke lige om jeg har lagt den det rigtige sted..

Men vi bor lige pt i en lille 2 værelses og vil rigtig gerne have noget større!

Vi leder efter en 3-4 værelses lejlighed/hus, med køkken, toilet/bad, entre, det er ligegyldt om der er have eller altan.

MEN, der skal være husdyr tilladt, da vi har vores 2 små papilloner (hunde) og de skal altså med 

Huslejen må ikke stige mere end 7000 med alt inkl.

Nu prøver jeg altså herinde, hvis der er nogen som står og skal leje deres bolig ud... Vi er selvfølgelig meget loyale, og betaler lejen til tiden og passer på folks ejendom.

Vi søger i Københavnsområdet (Storkøbenhavn), Sjælland (ikke nykøbing falster) og så Vestsjælland.

Hvis I kender nogen eller selv lejer ud, så må i meget geeeeerne kontakte mig! Taaaaaaaaaaak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Kamulla

puha og pøj pøj med jagten... tror VIRKELIG du skal være heldig for at finde en 3v + lejlighed eller hus til den pris .. jeg bor i en 3v i høje taastrup og betaler 8000kr i husleje, i har ikke mulighed for andel??? ellers tror jeg det er ret umuligt

Anmeld

1. februar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Kamulla skriver:

puha og pøj pøj med jagten... tror VIRKELIG du skal være heldig for at finde en 3v + lejlighed eller hus til den pris .. jeg bor i en 3v i høje taastrup og betaler 8000kr i husleje, i har ikke mulighed for andel??? ellers tror jeg det er ret umuligt

HOld da op en dyr husleje vi bor i en 4 værelses lejlighed i Ballerup til 6100 .. Det synes jeg er billigt  

Anmeld

1. februar 2012

DKTiha

Hvis I vil bo tæt ved Næstved -mere præcist i Holme Olstrup så har BoligNæstved lige nu en 4 værelses lejlighed ledig til indflytning snarest, til 6050kr mdr. plus forbrug.. der er tilladelse til husdyr.. men hvor mange ved jeg ikke. Men det var en ide - ved godt det ikke er københavns området..

Anmeld

1. februar 2012

M&N

Kamulla skriver:

Det var da godt nok en dyr husleje :O

Vi er opskrevet i adskillige boligselskaber og huslejerne er slet ikke så dyre 

Vi tjekker DBA, boligportalen osv. ud, hver dag, husleje priserne er ikke noget problem som sådan, der kan man sagtens få en 4-værelses til 6000 kr fx. men der må man ikke have husdyr!

Anmeld

1. februar 2012

Kamulla

BabyWish2012 <3 skriver:

Det var da godt nok en dyr husleje :O

Vi er opskrevet i adskillige boligselskaber og huslejerne er slet ikke så dyre 

Vi tjekker DBA, boligportalen osv. ud, hver dag, husleje priserne er ikke noget problem som sådan, der kan man sagtens få en 4-værelses til 6000 kr fx. men der må man ikke have husdyr!

bor i DAB... syntes det er LATTERLIGT at min husleje er så høj for noget grimt og utæt 80er byggeri... suk...

Anmeld

1. februar 2012

Mor010711

Hejsa.

Ved ikke hvor akut du står og skal bruge noget nyt, men vi fik vores gennem KAB på Nørrebro i København og vi giver 7.300 for en 3 værelses. Man kan skrive sig på "fleksibel udlejning" hvor der er nogle forskellige ktav. F.eks at en af jer skal have job i Københavns kommune. Hvis man er på den fleksible udlejningsliste og ikke er super kræsen, kan man forholdsvis hurtigt få noget. 

Vi fik vores efter 7 mdr. og havde på det tidspunkt fået tilbudt nogle stykker som vi havde takket nej til.

Held og lykke med jagten 

Anmeld

1. februar 2012

M&N

onsket-om-bebss skriver:

Hvis I vil bo tæt ved Næstved -mere præcist i Holme Olstrup så har BoligNæstved lige nu en 4 værelses lejlighed ledig til indflytning snarest, til 6050kr mdr. plus forbrug.. der er tilladelse til husdyr.. men hvor mange ved jeg ikke. Men det var en ide - ved godt det ikke er københavns området..

Tak, Ved du hvem der udlejer den ud??

Anmeld

1. februar 2012

Mor010711

Mor010711 skriver:

Hejsa.

Ved ikke hvor akut du står og skal bruge noget nyt, men vi fik vores gennem KAB på Nørrebro i København og vi giver 7.300 for en 3 værelses. Man kan skrive sig på "fleksibel udlejning" hvor der er nogle forskellige ktav. F.eks at en af jer skal have job i Københavns kommune. Hvis man er på den fleksible udlejningsliste og ikke er super kræsen, kan man forholdsvis hurtigt få noget. 

Vi fik vores efter 7 mdr. og havde på det tidspunkt fået tilbudt nogle stykker som vi havde takket nej til.

Held og lykke med jagten 

De 7.300 er inkl. vand og varme 

Anmeld

1. februar 2012

M&N

Kamulla skriver:

bor i DAB... syntes det er LATTERLIGT at min husleje er så høj for noget grimt og utæt 80er byggeri... suk...

Puha sikke noget L***.... Det er da slet ikke det værd at betale 8000 kr for

Prøv at bliv skrevet op i KAB De har rimelig mange boliger til rimelig pris, men de fleste har bare ikke tilladelse til husdyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.