Er blevet indlagt med Victor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

haah , ja det er ved at være længe siden jeg har opdateret noget herinde.. Men ja, nu har jeg da tiden til det, kan man sige Det er satme wikke skægt at se ham være så skidt Og iihh hbvor er jeg træt af min læge derhjemme!!!!! Har jo været ved lægen 1000 gange med den vejrtræning og den hoste.. Han blev ved med at afvise at det kunne være noget andet end en forkølelse!! Og nu er vi bare kommet så langt ud, at vi er indlagt - og muligvis i flere dage!! LIGE midt i min skolestart ØV ØV ØV!!
Neejj, jeg tror heller ikke at dræn bliver så slemt.. Ikke når han har oplevet det her hvert fald ;P GLæder mig bare til jeg har et 100 % raskt barn!!

Går det godt med den smukke Caroline? 

Ja .. Men det var nu ikke lige dén type update jeg håbede på

Det forstår jeg godt ! Caroline har nu været syg siden onsdag i sidste uge .. 5 dage med 39,5 og så ellers bare dårlig .. Da vi var ved lægen begyndte de at snakke om at vi måske skulle på børneafdelingen , fordi de ikke kunne finde ud af hvad der var skyld i feberen .. Kunne slet ikke klare tanken  
Kan han ikke være indlagt med far i stedet for ? Hehe 
De læger er bare nogle idioter .. Min mor gik 6 uger med lungebetændelse inden jul  Hun er enda voksen og kan fortælle hvad der er galt .. Flot altså ;s

Jamen bortset fra hun lige har været/er syg , går det skam fint Hehe .. Der er ikke rigtig noget nyt (; Hvad med Victor ? (hvis man ser bort fra sygdom :b)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Mor Christa

katrine26 skriver:

Sikke noget..er selv lige blevet udskrevet med min søn idag..Samme historie som dig han har også asmatisk bronkitis og skal nu til at have medicin dagligt..i hvertil fald her i vinterhalvåret..

Så følger med dig og din søn og håber at i snart bliver udskrevet, for ja det er ikke sjovt at se ens barn så dårlig.

Katrine26

åhh, føler med Jer også! Nej det er virkelig ikke sjovt hvor længe var I indlagt? Ja - vi skal også give medicin når vi engang bliver udskrevet! GODT at de fleste børn vokser fra det!

Anmeld

1. februar 2012

Fenja09

MissChrista skriver:

tror helt sikkert at det føles på samme måde! Det er jo aldrig sjovt at se når de har det skidt på den måde.. Med slanger og ledninger koblet til osv.. Åha!!
Jeg ved faktisk ikke hvad det hedder, det han får. Men det er noget medicin og noget saltvand og noget, som kommer ud som sådan en slags gas-agtig i sådan en maske, som han så skal ha på munden og næsen.. Gav det nogen mening? :0) 

Ja, jeg tror bestemt at det er whisperflow han får, det styrker lungerne. Min datter fik også det da hun var indlagt - de første mange gange valgte jeg at gå udenfor, selvom hun egentlig klarede det meget godt. Især da hun havde prøvet det flere gange. Det ser værre ud end det er. Heldigvis.

Husk at det er ok, at du ikke kan "klare" det hele og giv dig selv pauser fra det du ikke har det så godt med. Jeg mødte en mor på sygehuset som slet ikke kunne holde ud at se når hendes dreng skulle have taget blodprøver, fordi han blev så ked af det. Så hun valgte at forlade stuen. For blodprøverne skulle jo tages.

Pointen er bare, at man skal ikke kunne klare alt, selvom man er forældre

Rigtig god bedring med ham!

Anmeld

1. februar 2012

M&N

Ej det var ikke godt!

Godbedring med det lille pus 

Anmeld

1. februar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Ja .. Men det var nu ikke lige dén type update jeg håbede på

Det forstår jeg godt ! Caroline har nu været syg siden onsdag i sidste uge .. 5 dage med 39,5 og så ellers bare dårlig .. Da vi var ved lægen begyndte de at snakke om at vi måske skulle på børneafdelingen , fordi de ikke kunne finde ud af hvad der var skyld i feberen .. Kunne slet ikke klare tanken  
Kan han ikke være indlagt med far i stedet for ? Hehe 
De læger er bare nogle idioter .. Min mor gik 6 uger med lungebetændelse inden jul  Hun er enda voksen og kan fortælle hvad der er galt .. Flot altså ;s

Jamen bortset fra hun lige har været/er syg , går det skam fint Hehe .. Der er ikke rigtig noget nyt (; Hvad med Victor ? (hvis man ser bort fra sygdom :b)

Årh hvor sindssygt at hun gik så længe med en lungebetændelse!! Puha!!! Dumme læger, altså!
Årh det lytder heller ikke sjovt. Det er så træls når børnene er dårlige.. Så du har bare passet hende siden onsdag så?
Nej det er heller ikke sjovt at være på et sygehus ih hvor ville jeg gerne hjem. Hvis kæresten bliver indlagt hger så mister vi penge (fordi han ikke går på job) plus han er SÅÅÅÅ dårlig til hospitaler.. Så jeg tager lige de første dage her, så må vi se hvor længe han skal være indlagt.. Så ville JEsper tage over om et par dage hvis det var
Ihh.. Der er ikke sket så meget med Victor.. Han vokser jo bare ;P Vejer 12,8 kilo og er vidst 84 lang :O !??! sindssygt haha.
Så er han begyndt at lige liiidt flere ord, men ikke noget som andre end far og mor forstår ;P hehe.. 

Anmeld

1. februar 2012

Mor Christa

Fenja09 skriver:

Ja, jeg tror bestemt at det er whisperflow han får, det styrker lungerne. Min datter fik også det da hun var indlagt - de første mange gange valgte jeg at gå udenfor, selvom hun egentlig klarede det meget godt. Især da hun havde prøvet det flere gange. Det ser værre ud end det er. Heldigvis.

Husk at det er ok, at du ikke kan "klare" det hele og giv dig selv pauser fra det du ikke har det så godt med. Jeg mødte en mor på sygehuset som slet ikke kunne holde ud at se når hendes dreng skulle have taget blodprøver, fordi han blev så ked af det. Så hun valgte at forlade stuen. For blodprøverne skulle jo tages.

Pointen er bare, at man skal ikke kunne klare alt, selvom man er forældre

Rigtig god bedring med ham!

Mange tak for dine beroligende ord Det varmer så dejligt.
Jeg skal nok give mig selv nogle pauser ind imellem! Mange tak - jeg håber også han snart bliver meget bedre .. 

Anmeld

1. februar 2012

Mor Christa

BabyWish2012 <3 skriver:

Ej det var ikke godt!

Godbedring med det lille pus 

Tusinde tak!

Anmeld

1. februar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

Årh hvor sindssygt at hun gik så længe med en lungebetændelse!! Puha!!! Dumme læger, altså!
Årh det lytder heller ikke sjovt. Det er så træls når børnene er dårlige.. Så du har bare passet hende siden onsdag så?
Nej det er heller ikke sjovt at være på et sygehus ih hvor ville jeg gerne hjem. Hvis kæresten bliver indlagt hger så mister vi penge (fordi han ikke går på job) plus han er SÅÅÅÅ dårlig til hospitaler.. Så jeg tager lige de første dage her, så må vi se hvor længe han skal være indlagt.. Så ville JEsper tage over om et par dage hvis det var
Ihh.. Der er ikke sket så meget med Victor.. Han vokser jo bare ;P Vejer 12,8 kilo og er vidst 84 lang :O !??! sindssygt haha.
Så er han begyndt at lige liiidt flere ord, men ikke noget som andre end far og mor forstår ;P hehe.. 

Så må Jesper tage weekenden .. Men så længe skal I forhåbentlig ikke være der ?

Ja , jeg har været hjemme siden onsdag .. Skulle have været i København med skolen i onsdags , men valgte at blive hjemme , da vi først ville komme hjem kl. 17 - Synes det var en ALT for lang dag for Caroline .. ½ time efter vi skulle med toget , ringede vuggestuen og sagde at hun have feber .. Fuck hvor var jeg glad for , at jeg havde valgt at "pjække" ! Hehe .. Heldigvis virker de meget forstående .. Men nu må jeg se , når jeg engang kommer afsted igen

Har I enestue ? :b Eller bliver I vækket 100 gange i løbet af natten af de andre ?

84 ?! Hold da op  Aner ikke hvor lang (hedder det ikke høj efterhånden? :b) Caroline er .. Men max 80 tror jeg .. hun har tabt sig mens hun har været syg , og ifølge vores vægt vejer hun nu mindre end til 1 års undersøgelsen i december ;o Så 10,4 kg  Tror ikke helt det passer .. Men min mor kunne se , at hun havde tabt sig i søndags (hun havde ikke set hende i en uge)

Anmeld

1. februar 2012

MyLittleBaby

MissChrista skriver:

hihi lidt sjovt at vores historier ligner hinanden så meget
Åh hvor skrækkeligt! Hvor mange dage var I indlagt?! Håber godt nok ikke at vi skal ha' den dumme maskine med hjem Det er SÅ forfærdeligt at holde sit barn fast på den måde ØV ØV 

Vi blev indlagt søndag aften og blev udskrevet om fredagen, så det var nogle lange dage. Lægerne opdagede så også en mislyd ved hjertet da vi blev modtaget på sygehuset, så vi var der også pga de skulle følge med i lyden kan man sige.

Det vi fik med hjem var bare en maske med noget astma medicin, så det var ikke så vildt som det var på sygehuset, men det var stadig ikke sjovt. Selvom de sagde hun skulle ligge ned da vi skulle give hende det, så sad hun altså halvt på samme tid, for så græd hun ikke.

Det er SÅ hårdt at se de små på den måde, særligt når man ikke kan forklare dem hvorfor de skal have masken på 

Anmeld

1. februar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Så må Jesper tage weekenden .. Men så længe skal I forhåbentlig ikke være der ?

Ja , jeg har været hjemme siden onsdag .. Skulle have været i København med skolen i onsdags , men valgte at blive hjemme , da vi først ville komme hjem kl. 17 - Synes det var en ALT for lang dag for Caroline .. ½ time efter vi skulle med toget , ringede vuggestuen og sagde at hun have feber .. Fuck hvor var jeg glad for , at jeg havde valgt at "pjække" ! Hehe .. Heldigvis virker de meget forstående .. Men nu må jeg se , når jeg engang kommer afsted igen

Har I enestue ? :b Eller bliver I vækket 100 gange i løbet af natten af de andre ?

84 ?! Hold da op  Aner ikke hvor lang (hedder det ikke høj efterhånden? :b) Caroline er .. Men max 80 tror jeg .. hun har tabt sig mens hun har været syg , og ifølge vores vægt vejer hun nu mindre end til 1 års undersøgelsen i december ;o Så 10,4 kg  Tror ikke helt det passer .. Men min mor kunne se , at hun havde tabt sig i søndags (hun havde ikke set hende i en uge)

haah.. Så var dte sgu da heldigt at du blev hjemme, ja
Jaa, victor har også tabt sig (man sku' tro det var løgn når nu han vejer de der 13 kg næsten haha ) min tykke dejlige dreng..
ja, han er en ordentig lang fyr.. Der er sgu ikke noget at sige til at han slet ikke kan være i 80 længere haha. Min store knægt!!
Jaa - Jesper må tage weekenden hvis det er.
Vi ved ikke om vi er nødt til at være her så længe. det kommer helt an på hvordan det går med ham! Det kan også være, at vi bliver sendt hjem på weekend (og så kan ringe med det samme hvis der bliver det mindste) og så skal tilbage og genindlægges mandag. Det kan godt være det er sådan det kommer til at forløbe.. Nu må vi se! Vi skal lie ha' svar fra alle blodprøverne og sådan.. Og se om det hele ikke bliver lidt bedre nu hvor han får det der medicin i masken..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.