MissChrista skriver:
Årh hvor sindssygt at hun gik så længe med en lungebetændelse!! Puha!!! Dumme læger, altså!
Årh det lytder heller ikke sjovt. Det er så træls når børnene er dårlige.. Så du har bare passet hende siden onsdag så?
Nej det er heller ikke sjovt at være på et sygehus
ih hvor ville jeg gerne hjem. Hvis kæresten bliver indlagt hger så mister vi penge (fordi han ikke går på job) plus han er SÅÅÅÅ dårlig til hospitaler.. Så jeg tager lige de første dage her, så må vi se hvor længe han skal være indlagt.. Så ville JEsper tage over om et par dage hvis det var 
Ihh.. Der er ikke sket så meget med Victor.. Han vokser jo bare ;P Vejer 12,8 kilo og er vidst 84 lang :O !??! sindssygt haha.
Så er han begyndt at lige liiidt flere ord, men ikke noget som andre end far og mor forstår ;P hehe..
Så må Jesper tage weekenden .. Men så længe skal I forhåbentlig ikke være der ? 
Ja , jeg har været hjemme siden onsdag .. Skulle have været i København med skolen i onsdags , men valgte at blive hjemme , da vi først ville komme hjem kl. 17 - Synes det var en ALT for lang dag for Caroline .. ½ time efter vi skulle med toget , ringede vuggestuen og sagde at hun have feber .. Fuck hvor var jeg glad for , at jeg havde valgt at "pjække" !
Hehe .. Heldigvis virker de meget forstående .. Men nu må jeg se , når jeg engang kommer afsted igen 
Har I enestue ? :b Eller bliver I vækket 100 gange i løbet af natten af de andre ? 
84 ?! Hold da op
Aner ikke hvor lang (hedder det ikke høj efterhånden? :b) Caroline er .. Men max 80 tror jeg .. hun har tabt sig mens hun har været syg , og ifølge vores vægt vejer hun nu mindre end til 1 års undersøgelsen i december ;o Så 10,4 kg
Tror ikke helt det passer .. Men min mor kunne se , at hun havde tabt sig i søndags (hun havde ikke set hende i en uge)
Anmeld