Er blevet indlagt med Victor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Gaia

Det jeg ked af at læse. Sku synd for din søn. Håber snart han bliver rask. Sender en god bedrings tanke til jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

CamillaSoefelt

MissChrista skriver:

Heej piger..
Puha det er længe siden jeg har været aktiv nu!
Startede jo uddannelse d 23. januar og har simpelthen haft SÅ travlt med det.. Og bedst som jeg troede det gik godt og jeg kunne følge godt med, blev sønnen syg!
Kæresten blev hjemme med ham mandag og tirsdag. Onsdag var det så min tur. Jeg tænkte, at jeg ville tage til lægen - lige for at få ham tjekket.
Da vi kom ind til lægen, lyttede han på Victor.. Han sagde, at vi STRAKS skulle tage hjem - pakke en taske og tage ind på børndeafdelingen på Kolding sygehus.. Vi blev sendt til akutmodtagelsen, og så begyndte der bare en MASSE undersøgelser på ham.. Åååh det var skrækkeligt. Og hver time skulle han have sådan en maske-ting på smed noget medicinværk, som skulle hjælpe ham til at trække vejret lidt bedre..
De tog blodprøver på ham!
Vi fik at vide at han har asmatisk bronkitis og at vi HVERT fald skulle blive i nat.. Og nok også nogle flere nætter.. ØV!
Så nu er jeg her på sygehuset med min lille dreng som er så syg ØV ØV ØV ..
PLUS de mistænker en lungebetændelse (vi får svar i morgen)
OG han skal med sikkerhed have lagt dræn når han er udskrevet herfra Ihhh..
Det er vildt som man bare bliver MOR til det yderste når man ser sit barn have det sådan her..

Nå, ja.. Jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med indlægget.. Bare ud med det, tror jeg.

KNUS 

Årh lille mand;(. Håber snart han kommer i bedring!
Krammer herfra.

Anmeld

1. februar 2012

Lone Jakobsen

MissChrista skriver:

hehehe Ja, jeg synes også han har været SÅÅÅÅ dygtig i dag! Men puha, hvor han skriger og er ked når han skal ha' den der maske på!! Det er godt nok hårdt at se på.

Håber han er rask meget meget snart!  

kan trøste dig med at han super hurtigt vil vænne sig til masken.

min yngste har også astmatisk bronkitis og bruger masken 3-4 gange i døgnet.

i starten skreg han rigtigt meget, men nu kommer han selv med den når hosten er slem.

Anmeld

1. februar 2012

MyLittleBaby

MissChrista skriver:

Heej piger..
Puha det er længe siden jeg har været aktiv nu!
Startede jo uddannelse d 23. januar og har simpelthen haft SÅ travlt med det.. Og bedst som jeg troede det gik godt og jeg kunne følge godt med, blev sønnen syg!
Kæresten blev hjemme med ham mandag og tirsdag. Onsdag var det så min tur. Jeg tænkte, at jeg ville tage til lægen - lige for at få ham tjekket.
Da vi kom ind til lægen, lyttede han på Victor.. Han sagde, at vi STRAKS skulle tage hjem - pakke en taske og tage ind på børndeafdelingen på Kolding sygehus.. Vi blev sendt til akutmodtagelsen, og så begyndte der bare en MASSE undersøgelser på ham.. Åååh det var skrækkeligt. Og hver time skulle han have sådan en maske-ting på smed noget medicinværk, som skulle hjælpe ham til at trække vejret lidt bedre..
De tog blodprøver på ham!
Vi fik at vide at han har asmatisk bronkitis og at vi HVERT fald skulle blive i nat.. Og nok også nogle flere nætter.. ØV!
Så nu er jeg her på sygehuset med min lille dreng som er så syg ØV ØV ØV ..
PLUS de mistænker en lungebetændelse (vi får svar i morgen)
OG han skal med sikkerhed have lagt dræn når han er udskrevet herfra Ihhh..
Det er vildt som man bare bliver MOR til det yderste når man ser sit barn have det sådan her..

Nå, ja.. Jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med indlægget.. Bare ud med det, tror jeg.

KNUS 

Årh, hvor synd 

Jeg var også indlagt med minn datter (sjovt nok også på Kolding sygehus ) fordi hun lød som om hun havde en fløjte i halsen når hun trak vejret. Hun skulle også have sådan en maske på flere gange om dagen, og hun var så ulykkelig over det. Puh det var hårdt, og værre var at hun også skulle have den derhjemme i 14 dage efter. Det var bare ikke sjovt.

Jeg håber din lille dreng bliver rask snart, og tænker på jer! 

Anmeld

1. februar 2012

Fenja09

MissChrista skriver:

hehehe Ja, jeg synes også han har været SÅÅÅÅ dygtig i dag! Men puha, hvor han skriger og er ked når han skal ha' den der maske på!! Det er godt nok hårdt at se på.

Håber han er rask meget meget snart!  

Er det Whisperflow han får eller? Men ja, det er hårdt at se på - især fordi man ikke kan gøre særlig meget. Ved godt at min pige har været igennem noget helt andet, men følelserne er garanteret de samme.

Anmeld

1. februar 2012

Maja_4000

Puha Har tænkt på at det var ved at være længe siden man havde hørt noget fra dig og Victor

Håber snart han kommer over det ! Og dræn er altså ikke slemt .. Det skal du ikke frygte .. Jeg fik de maaange gange da jeg var lille

Anmeld

1. februar 2012

Mor Christa

Fenja09 skriver:

Er det Whisperflow han får eller? Men ja, det er hårdt at se på - især fordi man ikke kan gøre særlig meget. Ved godt at min pige har været igennem noget helt andet, men følelserne er garanteret de samme.

tror helt sikkert at det føles på samme måde! Det er jo aldrig sjovt at se når de har det skidt på den måde.. Med slanger og ledninger koblet til osv.. Åha!!
Jeg ved faktisk ikke hvad det hedder, det han får. Men det er noget medicin og noget saltvand og noget, som kommer ud som sådan en slags gas-agtig i sådan en maske, som han så skal ha på munden og næsen.. Gav det nogen mening? :0) 

Anmeld

1. februar 2012

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Puha Har tænkt på at det var ved at være længe siden man havde hørt noget fra dig og Victor

Håber snart han kommer over det ! Og dræn er altså ikke slemt .. Det skal du ikke frygte .. Jeg fik de maaange gange da jeg var lille

haah , ja det er ved at være længe siden jeg har opdateret noget herinde.. Men ja, nu har jeg da tiden til det, kan man sige Det er satme wikke skægt at se ham være så skidt Og iihh hbvor er jeg træt af min læge derhjemme!!!!! Har jo været ved lægen 1000 gange med den vejrtræning og den hoste.. Han blev ved med at afvise at det kunne være noget andet end en forkølelse!! Og nu er vi bare kommet så langt ud, at vi er indlagt - og muligvis i flere dage!! LIGE midt i min skolestart ØV ØV ØV!!
Neejj, jeg tror heller ikke at dræn bliver så slemt.. Ikke når han har oplevet det her hvert fald ;P GLæder mig bare til jeg har et 100 % raskt barn!!

Går det godt med den smukke Caroline? 

Anmeld

1. februar 2012

Mor Christa

Thalita skriver:

Årh, hvor synd 

Jeg var også indlagt med minn datter (sjovt nok også på Kolding sygehus ) fordi hun lød som om hun havde en fløjte i halsen når hun trak vejret. Hun skulle også have sådan en maske på flere gange om dagen, og hun var så ulykkelig over det. Puh det var hårdt, og værre var at hun også skulle have den derhjemme i 14 dage efter. Det var bare ikke sjovt.

Jeg håber din lille dreng bliver rask snart, og tænker på jer! 

hihi lidt sjovt at vores historier ligner hinanden så meget
Åh hvor skrækkeligt! Hvor mange dage var I indlagt?! Håber godt nok ikke at vi skal ha' den dumme maskine med hjem Det er SÅ forfærdeligt at holde sit barn fast på den måde ØV ØV 

Anmeld

1. februar 2012

Mor Christa

Lone Jakobsen skriver:

kan trøste dig med at han super hurtigt vil vænne sig til masken.

min yngste har også astmatisk bronkitis og bruger masken 3-4 gange i døgnet.

i starten skreg han rigtigt meget, men nu kommer han selv med den når hosten er slem.

Ej hvor dygtigt !! HVor længe gik der? og hvor gammel var han?
Min virker bare slet ikek til at ville overlade sig til den dumme maske. Han skriger hver gang han ser den !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.