MissChrista skriver:
Heej piger..
Puha det er længe siden jeg har været aktiv nu!
Startede jo uddannelse d 23. januar og har simpelthen haft SÅ travlt med det.. Og bedst som jeg troede det gik godt og jeg kunne følge godt med, blev sønnen syg!
Kæresten blev hjemme med ham mandag og tirsdag. Onsdag var det så min tur. Jeg tænkte, at jeg ville tage til lægen - lige for at få ham tjekket.
Da vi kom ind til lægen, lyttede han på Victor.. Han sagde, at vi STRAKS skulle tage hjem - pakke en taske og tage ind på børndeafdelingen på Kolding sygehus.. Vi blev sendt til akutmodtagelsen, og så begyndte der bare en MASSE undersøgelser på ham.. Åååh det var skrækkeligt. Og hver time skulle han have sådan en maske-ting på smed noget medicinværk, som skulle hjælpe ham til at trække vejret lidt bedre..
De tog blodprøver på ham!
Vi fik at vide at han har asmatisk bronkitis og at vi HVERT fald skulle blive i nat.. Og nok også nogle flere nætter.. ØV!
Så nu er jeg her på sygehuset med min lille dreng som er så syg
ØV ØV ØV ..
PLUS de mistænker en lungebetændelse (vi får svar i morgen)
OG han skal med sikkerhed have lagt dræn når han er udskrevet herfra
Ihhh..
Det er vildt som man bare bliver MOR til det yderste når man ser sit barn have det sådan her..
Nå, ja.. Jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med indlægget.. Bare ud med det, tror jeg. 
KNUS
Årh, hvor synd 
Jeg var også indlagt med minn datter (sjovt nok også på Kolding sygehus
) fordi hun lød som om hun havde en fløjte i halsen når hun trak vejret. Hun skulle også have sådan en maske på flere gange om dagen, og hun var så ulykkelig over det. Puh det var hårdt, og værre var at hun også skulle have den derhjemme i 14 dage efter. Det var bare ikke sjovt.
Jeg håber din lille dreng bliver rask snart, og tænker på jer! 
Anmeld