Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
4kløver skriver: Går hjemme har lige født her sidst i nov.. men sidst jeg snakkede med hende lød hun ok. Så ok man kan. Skal derover på lørdag så kan jeg lige snakke med hende igen og se hvordan hun har det..
Går hjemme har lige født her sidst i nov.. men sidst jeg snakkede med hende lød hun ok. Så ok man kan. Skal derover på lørdag så kan jeg lige snakke med hende igen og se hvordan hun har det..
god idé tanker og knus til jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
4kløver skriver: Til en dejlig pige der desværre sov stille ind. Hun blev født med vand i hovdet der blev opdaget i uge 35.. Men hold op det har været svært for mig selv om vi viste det siden fredag den 13 har jeg bare ikke lavet anden ind at tude. jeg er glad for jeg takkede ja da min søster spurgt om jeg ville se hende skøn lille pige.. Men tænk det kunne ha været opdaget til nf jeg er chokeret. Så på lørdag siger vi det sidste farvel..
Til en dejlig pige der desværre sov stille ind. Hun blev født med vand i hovdet der blev opdaget i uge 35.. Men hold op det har været svært for mig selv om vi viste det siden fredag den 13 har jeg bare ikke lavet anden ind at tude. jeg er glad for jeg takkede ja da min søster spurgt om jeg ville se hende skøn lille pige.. Men tænk det kunne ha været opdaget til nf jeg er chokeret. Så på lørdag siger vi det sidste farvel..
Jeg sender de varmeste tanker til jer
K&S skriver: Jeg sender de varmeste tanker til jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128