blev moster i torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

4kløver

Til en dejlig pige der desværre sov stille ind. Hun blev født med vand i hovdet der blev opdaget i uge 35..

Men hold op det har været svært for mig selv om vi viste det siden fredag den 13 har jeg bare ikke lavet anden ind at tude. jeg er glad for jeg takkede ja da min søster spurgt om jeg ville se hende skøn lille pige..

Men tænk det kunne ha været opdaget til nf jeg er chokeret.

Så på lørdag siger vi det sidste farvel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Frk.S

Åh nej, hvor frygteligt!  Jeg får en kæmpe klump i halsen.
Stort kram til dig... og til din søster.

Hvordan kan det være det ikke blev opdaget til NF?

Anmeld

1. februar 2012

delimus

4kløver skriver:

Til en dejlig pige der desværre sov stille ind. Hun blev født med vand i hovdet der blev opdaget i uge 35..

Men hold op det har været svært for mig selv om vi viste det siden fredag den 13 har jeg bare ikke lavet anden ind at tude. jeg er glad for jeg takkede ja da min søster spurgt om jeg ville se hende skøn lille pige..

Kondolere mange mange gange.

Anmeld

1. februar 2012

Levi&LilysMor

4kløver skriver:

Kan godt forstå du er ked af det, ved hvordan det føles, jeg siger aldrig farvel for vi ses igen

Anmeld

1. februar 2012

smokin

Det er aldrig sjovt at miste, sender mine bedste tanker til din søster. 

Frygteligt det ikke blev opdaget

Anmeld

1. februar 2012

Maja_4000

Puha 

Anmeld

1. februar 2012

M&N

4kløver skriver:

Ej hvor frygteligt. Jeg kondolere! 

Ja, man burde egentlig finde ud af det til NF. Jeg var gravid med en lille pige og de fandt også ud af til NF at enten var det kromosomfejl eller vand i hovedet.. Har så fundet ud af senere hen det IKKE var kromosomfejl, så går ud fra det er med vand i hovedet.

Hvor har jeg dog ondt af din søster og hendes familie. Det må være helt forfærdeligt  Kan slet ikke sætte mig ind i at gennemføre en hel graviditet, og så miste sit ønskebarn!

Mine tanker går til jer.

Knus skal du da' have 

Anmeld

1. februar 2012

4kløver

Frk.S skriver:

Åh nej, hvor frygteligt!  Jeg får en kæmpe klump i halsen.
Stort kram til dig... og til din søster.

Hvordan kan det være det ikke blev opdaget til NF?

Tak..

Jeg ved det ikke hun fortalte det kort. Så snart de har fået det på afstand vil jeg snakke med hende/dem for hvad jeg har undersøgt (hun tager blodfortynde medicin ) at der er noget man må tag og ikke tag..
De skal til samtale sidst i næste månede på sygehuset så jeg håber de får et svar der..

Anmeld

1. februar 2012

4kløver

delimus skriver:

Kondolere mange mange gange.

Tak

Anmeld

1. februar 2012

4kløver

LevisMor skriver:

Kan godt forstå du er ked af det, ved hvordan det føles, jeg siger aldrig farvel for vi ses igen

Tak.. og den tænke vil jeg ha på lørdag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.