Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: Det er aldrig sjovt at miste, sender mine bedste tanker til din søster. Frygteligt det ikke blev opdaget
Det er aldrig sjovt at miste, sender mine bedste tanker til din søster.
Frygteligt det ikke blev opdaget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyWish2012 <3 skriver: Ej hvor frygteligt. Jeg kondolere! Ja, man burde egentlig finde ud af det til NF. Jeg var gravid med en lille pige og de fandt også ud af til NF at enten var det kromosomfejl eller vand i hovedet.. Har så fundet ud af senere hen det IKKE var kromosomfejl, så går ud fra det er med vand i hovedet. Hvor har jeg dog ondt af din søster og hendes familie. Det må være helt forfærdeligt Kan slet ikke sætte mig ind i at gennemføre en hel graviditet, og så miste sit ønskebarn! Mine tanker går til jer. Knus skal du da' have
Ej hvor frygteligt. Jeg kondolere!
Ja, man burde egentlig finde ud af det til NF. Jeg var gravid med en lille pige og de fandt også ud af til NF at enten var det kromosomfejl eller vand i hovedet.. Har så fundet ud af senere hen det IKKE var kromosomfejl, så går ud fra det er med vand i hovedet.
Hvor har jeg dog ondt af din søster og hendes familie. Det må være helt forfærdeligt Kan slet ikke sætte mig ind i at gennemføre en hel graviditet, og så miste sit ønskebarn!
Mine tanker går til jer.
Knus skal du da' have
Varme tanker herfra
fra en englemor
Det gør mig dybt ondt og jeg sender mine dybeste tanker og medfølelse
det gør mig ondt livet er uretfærdigt nogle gange...
twinboys skriver: det gør mig ondt livet er uretfærdigt nogle gange...
4kløver skriver: Ja den er.. det tager hårdt på mig så jeg tænker hvor hårdt det ikke er for min søster. Hun bor desværre langt væk så jeg kan bare ikke lige besøge hende.
Ja den er.. det tager hårdt på mig så jeg tænker hvor hårdt det ikke er for min søster. Hun bor desværre langt væk så jeg kan bare ikke lige besøge hende.
Har du ikke mulighed for at tage lidt fri og så tage over til din søster, så i sammen kan støtte hinanden...
Det gør mig ondt
twinboys skriver: Har du ikke mulighed for at tage lidt fri og så tage over til din søster, så i sammen kan støtte hinanden...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128