Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Det skal jeg nok.... Der går nok lige noget tid, jeg har midlertidigt kagestop....
Det skal jeg nok....
Der går nok lige noget tid, jeg har midlertidigt kagestop....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Kan det lade sig gøre ? :b
Kan det lade sig gøre ? :b
Det bliver det vist nødt til
Skal nok opereres i min højre skulder, og uden den, er der ikke rigtigt mulighed for at bage
Dot D skriver: Det bliver det vist nødt til Skal nok opereres i min højre skulder, og uden den, er der ikke rigtigt mulighed for at bage
Maja_4000 skriver: Nej okay , det kan jeg godt se
Nej okay , det kan jeg godt se
Så nu klare jeg lige dem, jeg har lovet, og så er det slut for et stykke tid....
Det bliver altså lidt mærkeligt, og nok også rigtigt trælst
Dot D skriver: Den her er perfekt stor portion, til en bradepande størrelse Tøre ting i en skål og våde i en anden, tilsidst blandes de... 500 g mel 450 g sukker 100 g kakao 2 tsk natron 2 tsk vanille 180 g hakket mørk chokolade(jeg bruger nok liiiige lidt mere) 2 dl flydende margerine 5 dl A38 (jeg bruger pære-bananyoghurt) 2,5 dl mælk(jeg bruger kærnemælk) 2 æg Bland det som beskrevet øverst, hæl det i en smurt form. I ovnen ved 175 grader varmluft, ca. 45 min. + - i hvert fald til den ikke hænger på en strikkepind. God fornøjelse
Den her er perfekt stor portion, til en bradepande størrelse
Tøre ting i en skål og våde i en anden, tilsidst blandes de...
500 g mel
450 g sukker
100 g kakao
2 tsk natron
2 tsk vanille
180 g hakket mørk chokolade(jeg bruger nok liiiige lidt mere)
2 dl flydende margerine
5 dl A38 (jeg bruger pære-bananyoghurt)
2,5 dl mælk(jeg bruger kærnemælk)
2 æg
Bland det som beskrevet øverst, hæl det i en smurt form. I ovnen ved 175 grader varmluft, ca. 45 min. + - i hvert fald til den ikke hænger på en strikkepind.
God fornøjelse
betina23 skriver: Kan man bruge andre ygurter ind a38??
Kan man bruge andre ygurter ind a38??
Sagtens, som jeg skriver, så bruger jeg pære/banan yoghurt, så brug lige det, du har lyst til
Dot D skriver: Sagtens, som jeg skriver, så bruger jeg pære/banan yoghurt, så brug lige det, du har lyst til
betina23 skriver: Ups sorry fik jeg overset den er i ovnen nu dog med jordbær rabarber yoghurt da d var det jeg hade taak for svar
Ups sorry fik jeg overset den er i ovnen nu dog med jordbær rabarber yoghurt da d var det jeg hade taak for svar
Du er vildt dygtig til det med kager...såååååååååååååååå tænkte på om du os havde en super lækker opskrift på pæretærte og æbletærte
engodmor skriver: Du er vildt dygtig til det med kager...såååååååååååååååå tænkte på om du os havde en super lækker opskrift på pæretærte og æbletærte
Tak, hvor er du sød
Jeg har faktisk ikke en opskrift. Jeg har bare fundet en opskrift på mørdej, og så har jeg skåret enten æbler eller pærer i tynde skiver og lagt der på. Når det er æbletærte, har jeg drysset med lidt kanelsukker... så har jeg tilsidst lagt strimler af mørdej som låg.
Det har været et hit her med lidt creme fraiche til. Men har desværre ikke nogen nedskrevet opskrift...
Bruger tit "Alletiders kogebog" på nettet, der er mange rigtigt gode opskrifter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128