Del jeres spøgelseshistorier!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Mig og min kæreste boede ude hos hans forældre for nogle år siden, forældrene bord på en gård, hvor huset ligger i forlængele med en lade, og den eneste måde man kan komme fra den ene side af huset om til den anden, er ved at man skal udenom hel  den store lade.. Men en aften lå vi og så film da vi hørte en banken som kom fra værelset ved siden af som vender ud mod gårdspladsen, vores rum lå ud mod markerne altså på den anden side af laden og der er et værelse til der ligger ved siden af vores som også har vindue us mod marken.. Nå men vi hørte den her banken på ruden, på værelset der vendte modsat vores, banken gik i takt, og den fortsatte og pludselig hørte vi den på værelset ved siden af stadig i samme takt, og så på vores rude stadig i takt, og tro mig vi hoppede op af sengen, jeg syntes så jeg så en skikkelse ude ved vinduet (gardinerne var for) og vi tænkte at det var nok bare kærestens kammerat som boede på nabogården og som før var kommet rendene om aftnen.. Kæresten kiggede så ud og åbnede vinduet, med intet var der, der var bare knald mørkt udenfor.. Det er ret så skræmmende, vi gik fint op i deres stue med bat og dyner og lå og så tegnefilm resten af natten..

Min kærestes mor er også en der tror på det, og hun har mange historier om ting hun har set og oplevet, og de har stort set alle oplevet noget derude, deres hunde kan også finde på og stå og gø ud i luften eller ud i mørket.. De har haft en clairvojant (STAVES) som bekræftede det hele..  Og noget med en gammel mand der går rundt på loftet og prøver komme ind fordi han er sur over forandringerne de har lavet i hans hus, men hans kone sørger for han ikke kommer ind.. 

Jeg tror på det, men jeg tør ikke så er ikke helt med på tanken om at der findes genfærd, men kun fordi jeg er bange for det

- Malene&Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Gry91

Fed tråd 

Mine oplevelser foregik i vores gamle lejlighed i Århus.
Vi oplevede flere gange at om aftenen/natten når vi var gået i seng, så kunne vi høre nogle skændes ude i vores gang i lejligheden. Virkelig spooky, min kæreste prøvede at overbevise mig om at det bare var nogle ude på opgangen, men man kunne intet høre fra opgangen inde i vores soveværelse ellers, og tvivler på at nogen skændtes derude sådan jævnligt  

En aften jeg var alene hjemme, sad jeg i stuen og så en film og pludselig kom der sådan noget klaverspil i filmen. Jeg tænkte at det var da underligt for det passede da ikke ind i det der foregik i filmen. Det var så heller ikke filmen, men kom inde fra soveværelset som lå lige ved siden af stuen. Føj der blev jeg bange! 

Og jeg oplevede også når jeg var i bad alene hjemme, så var der noget som rykkede i den låste badeværelses dør 

Jeg var altid utryg ved at være alene hjemme der, og det har jeg aldrig været nogle steder før, selv ikke da jeg boede med mine forældre helt ude på bøh'eren. 

Anmeld

31. januar 2012

mariesmavse92

PludderLady skriver:

Aaaj jeg snakker ALDRIG om mine oplevelser, da jeg er bange for at folk tror jeg er blevet psykisk syg! Her kan jeg vel godt komme af med lidt 

Altså min mand, min dejlige hund og jeg var på sommerhustur i mine svigerforældres dejlige hus på Langeland. Huset er bygget i 1690 og er lavloftet og af bindingsværk. Jeg lå i en af husets midterste stuer og sover middagslur med min hund på maven, som også var faldet i søvn. Pludselig vågner min hund bræt, og rejser sig op på min mave med udspilede øjne og stiller sig i angrebsposition. Han stirrer meget intenst hen imod en lille todelt dør der går ud til haven. Jeg ser ingenting men kan høre en meget meget voldsom og smertefuld vejrtrækning som lyder som om der er en der ikke kan få vejret og hiver efter det. Jeg tror selvfølgelig at det er min mand så jeg spæner ud i køkkenet hvor jeg troede han var og måske havde fået noget galt i halsen. Ingen var der... Han var simpelthen gået i bad i den anden ende af huset og da jeg helt hysterisk vælter ind til ham, siger han at han da har været i bad den sidste halve time (al den tid jeg har sovet). Da jeg så kommer ind i stuen igen, står min hund stadig i angrebsposition med øjnene rettet intest mod døren. Nu er den øverste del af døren dog åben ud mod haven. Låsen sidder indvendigt.

Puuuuh! Tror i lige at jeg skulle hjem i en fart? Det viser sig efterfølgende, efter jeg har lavet lidt detektivarbejde, på øens museum at huset har været brændt ned og to børn var brændt inde.... 

OMG jeg HADER de her tråde, bliver så pissehamrende angst og din historie er da BARE KLAM!!!!!!!! KAN GODT FORSTÅ DU SKULLE HJEM I EN FART!!! Kan ikke være alene mere nogensinde haha.

Anmeld

31. januar 2012

meem

Har aldrig selv været udsat for noget, men min kæreste skulle engang ud i et hus hvor den ældre dame der havde boet der var blevet tvunget på plejehjem.. Det var forrige vinter og der lå masser af sne på det tidspunkt, huset de skal ud i er meget af ældre dato og nøglen til hoveddøren er derfor en af de gode gamle store nøgler, den lod de sidde i døren da de gik ind- så blev den jo ikke væk!..

Deres opgave i huset var at få fyret op og kører igen, da det havde stået lukket længe (min kærestes kammerat er vvs'er) Så mens kammeraten sad nede ved fyret, skulle min kæreste tænde for radiatorerne i alle rummene.. Han synes det er meget uhyggeligt at rende rundt inde i rummene, da han hurtigt har bemærket at der ingen familiebilleder var - bortset fra hendes afdøde mand. Og værelserne stod klar til karle og stuepiger.. Alle møbler var utrolig gamle og hele huset mindede faktsisk om et hus fra starten af 1900 tallet.. Huset havde en meget speciel lugt og der kom hele tiden mystiske lyde fra alle rummene..

Da de er færdige med at ordne fyr skal de lige ha tjekket alt er lukket og slukket.. Da de er kommet ned på karleværelset kan de hører fodtrin på etagen over dem, de bliver mega bange og skynder sig få lukket af.. Da de så kommer ud til hoveddøren og skal til at gå ud, lyder det som om der er en der kommer løbene ned af trappen- på vej mod dem... Da de så skal låse hoveddøren er nøglen pludselig væk, de kan se den ikke ligger ved døren, der er ingen fodspor i sneen, så ingen andre har været der..

De kigger på hinanden, og så går det stærkt, ind i bilen og hjem i en fart... Hvor nøglen er blevet af er der ingen der ved. Min kæreste og kammerat er ihvertfald enige om de ALDRIG sætter sine ben på den grund igen..

Anmeld

2. februar 2012

Vores kærlighedsbarn

Gal nogle uhyggelige historier!!!! 

Kom gerne med flere 

Anmeld

2. februar 2012

Muhmi

Nitz - <3 David skriver:

Jeg har ikke selv oplevet noget.. men jeg har engang hørt om nogle unge mennesker der var på "landtur".. bilen gik pludselig i stå.. og begyndte at trille baglens.. selvom de holdte op af en lille bakke.. de hoppede ud af bilen, hvor de kunne se 2 håndaftryk der ikke var større end et barns.. de fik så senere at vide at der var et 10 årigt barn der var bevet slået ihjel lige på det sted..

ret spooky.. men mon ikke det bare er for sjov ;P

http://www.youtube.com/watch?v=RJYuF2sYzGw&feature=related

Anmeld

2. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mine 2 er ik uhyggelige overhovedet! Jeg bliver endelig altid lidt glad for at tænke på dem..

I 1993 dør min bedstemor af en hjernesvulst. Jeg er en af de sidste hun ka genkende. I hendes kiste ligger jeg et brev og nogle billeder af vores familie. Noget tid efter vågner jeg op midt om natten og nede i fodenden af min seng stå min bedstemor og siger farvel og forsvinder.

Min Far døde i 2005. Mig og kærsten havde købt lejlighed sammen nogle år forinden, som far havde hjulpet med at male. Vi er ikke ryger og der blev aldrig røget i vores lejlighed. Nogle gange når jeg kom hjem, ku jeg lugte røg og min fars parfume i vores gang. Fortalte det så til kærsten, som blev lidt bleg og som så fortalte at det havde han også oplevet flere gange. Han tror så overhovedet ik på sådan noget. Men vi syntes det var lidt hyggeligt at han sådan ind i mellem kom forbi. 

Jeg "snakker" også tit med mine kære som er døde, eller hva man nu ska sige. Altså jeg ved jo godt at de " ik" er der, men ka nu stadig godt ha brug for at snakke med dem alligevel.. Lyder det helt tosset? Vh stine

Anmeld

2. februar 2012

Nitz - <3 David

2. februar 2012

Levi&LilysMor

puha er glad for jeg sidder med bettemanden lille nu , det er fandme uhyggeligt. har ikke oplevet noget som man har kunnet se eller ting som pludselig var åbnet, men synes nogle gange det lyder som nogle dunk lyde om natten, kan jo ske det bare er huset... og så når min søn sover kan han ligepludselig bare gå igang med at skrige, bliver meget forskrækket hver gang.... det føles også som om der er noget som kigger på mig, at jeg ikke er alene med min søn...

Anmeld

2. februar 2012

morethanperfect

Ohh spooky historier

Jeg har oplevet lidt herhjemme ..

1. En eftermiddag hvor jeg sidder henne i sofaen , og Oscar kommer hen med noget legetøj , begynder hans gyngerhest pludselig at gynge helt voldsomt , og stopper pludselig MEGET brat ! Idét den begynder at gynge , vælte guitaren , som slet ikke er i nærheden af den , og ikke har været brugt i flere dage .. Spørg lige om vi blev forskrækket

2. Inat var der faktisk også noget ..
Daniel er på kursus , så min søster har overnattet her de sidste 2 dage , netop fordi jeg ikke kan li at være alene her ..
Vi ligger inde i soverværelset , og pludselig hører vi noget i babyalarmen , noget meget mærkeligt !
Oscar har sådan nogle plastic bolde , ikke de store af dem , men dem der er en tak mindre og ligner golfbolde .. Og i nat lød det som om der var nogle der gik og legede med dem , nøjagtig som det gør når Oscar leger med dem  Og jeg tænkte , bare han nu ikke vågner , for jeg skal IKKE derind !! 

3. Har oplevet noget for nogle år siden , hvor min veninde boede på en gård fra 1801 .. Det er en gammel gård som engang var skole , og hvor der spørgte rigtig meget hele tiden ..
En dag hvor vi skulle op i et loftrum hvor de normalt aldrig kom , tror vi skulle finde et telt . Husker det meget svagt , da jeg blev rigtig bange , og var jo ikke så gammel ..
Men husker at vå åbner døren derind til , og det roder HELT vildt , og vi kiggede på hinanden fordi det bare var så uoverskueligt at vi skulle finde det telt..
Pludselig , blir der banet en gang hen til teltet , altså , ALT blev skubbet væk på den vej vi skulle gå , og vi løb ud derfra og blev pisse bange .. Men det var da meget sødt af hjælpe os

Puha .. Elsker spøgelser og ånder osv. men syns det er SÅ skræmmende når man selv oplever det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.