Ohh spooky historier 
Jeg har oplevet lidt herhjemme ..
1. En eftermiddag hvor jeg sidder henne i sofaen , og Oscar kommer hen med noget legetøj , begynder hans gyngerhest pludselig at gynge helt voldsomt , og stopper pludselig MEGET brat ! Idét den begynder at gynge , vælte guitaren , som slet ikke er i nærheden af den , og ikke har været brugt i flere dage .. Spørg lige om vi blev forskrækket 
2. Inat var der faktisk også noget ..
Daniel er på kursus , så min søster har overnattet her de sidste 2 dage , netop fordi jeg ikke kan li at være alene her ..
Vi ligger inde i soverværelset , og pludselig hører vi noget i babyalarmen , noget meget mærkeligt !
Oscar har sådan nogle plastic bolde , ikke de store af dem , men dem der er en tak mindre og ligner golfbolde .. Og i nat lød det som om der var nogle der gik og legede med dem , nøjagtig som det gør når Oscar leger med dem
Og jeg tænkte , bare han nu ikke vågner , for jeg skal IKKE derind !! 
3. Har oplevet noget for nogle år siden , hvor min veninde boede på en gård fra 1801 .. Det er en gammel gård som engang var skole , og hvor der spørgte rigtig meget hele tiden ..
En dag hvor vi skulle op i et loftrum hvor de normalt aldrig kom , tror vi skulle finde et telt . Husker det meget svagt , da jeg blev rigtig bange , og var jo ikke så gammel ..
Men husker at vå åbner døren derind til , og det roder HELT vildt , og vi kiggede på hinanden fordi det bare var så uoverskueligt at vi skulle finde det telt..
Pludselig , blir der banet en gang hen til teltet , altså , ALT blev skubbet væk på den vej vi skulle gå , og vi løb ud derfra og blev pisse bange .. Men det var da meget sødt af hjælpe os 
Puha .. Elsker spøgelser og ånder osv. men syns det er SÅ skræmmende når man selv oplever det 

Anmeld