Del jeres spøgelseshistorier!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.069 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Min familie havde sådan en uhyggelig snak her den anden dag, om hvad de havde oplevet af uforklarlige ting! Har aldrig selv oplevet noget forklarligt, men synes det er spændende at læse om! 

Så del jeres uforklarlige eller mystiske historier, eller historier i har hørt! God tirsdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Nitz - <3 David

Jeg har ikke selv oplevet noget.. men jeg har engang hørt om nogle unge mennesker der var på "landtur".. bilen gik pludselig i stå.. og begyndte at trille baglens.. selvom de holdte op af en lille bakke.. de hoppede ud af bilen, hvor de kunne se 2 håndaftryk der ikke var større end et barns.. de fik så senere at vide at der var et 10 årigt barn der var bevet slået ihjel lige på det sted..

ret spooky.. men mon ikke det bare er for sjov ;P

Anmeld

31. januar 2012

k&k&k&k

Nu har jeg ikke selv oplevet noget, men har en veninde hvis søsters hus det spøger i, og der har hun oplevet mærkelige ting og sager.

1) Hele den nærmeste familie havde en dejlig dag i haven med boldspil, andre lege og afsluttende grill. Da de efter en hel dag i solen kommer hjem kan man på min venindes skulder se hvad der ligner et håndaftryk - og hun har jo "leget" i haven så hun har ikke siddet stille med hånden på skulderen 

2) Min veninde og hendes kæreste er hjemme hos søsteren for at spise aftensmad og mens de sidder i stuen og snakker kommer søsterens store schæfer kurende hen af gulvet! Det er ikke som i at den er gledet på gulvet, men som om den er blevet skubbet afsted siddende på gulvet og i det den kommer glidende åbner et skab i reolen sig og bliver smækket i igen.

3) Min venindes søster er allene hjemme en aften og pludselig ser hun en ældre mand stå og kigge ind af vinduet - og det er en lille landsby de bor i, så alle kender alle, og ham her har hun aldrig set før.

4) Min veninde overnattede en weekend hos hendes søster - og da hun om natten skulle på toilettet følte hun at hun blev observeret - og da hun kigger til den ene side ser hun en lille spinkel dreng stå og smile til hende bag badeforhænget.

Det er bare et lille udpluk af det der sker derhjemme... Der er ikke nogen der er "onde" eller vil familien det ondt - på nær den ond som var efter hunden. Og hun er "blevet fjernet" da de har haft besøg af en der påstår at kunne komme i kontakt med dem fra den anden side.

Personligt skal jeg ALDRIG NOGEN SINDE på besøg hos min venindes søster!!! ALDRIG!!! 

Anmeld

31. januar 2012

Laura.

Debatpige skriver:

Min familie havde sådan en uhyggelig snak her den anden dag, om hvad de havde oplevet af uforklarlige ting! Har aldrig selv oplevet noget forklarligt, men synes det er spændende at læse om! 

Så del jeres uforklarlige eller mystiske historier, eller historier i har hørt! God tirsdag 

uuuh... elsker den her slags tråde !

Jeg har selv oplevet flere ting..

Men vil fortælle om en episode som min svoger har fået fortalt af sine bedsteforældre en gang. Vil lige sige at min svoger absolut ikke tror på spøgelser/ånder og alt det der, men denne historie har alligevel sat sig i ham.

Jeg kan ikke huske den helt ordret, men her kommer den:

Hans bedsteforældre skulle en dag op på deres loft og rydde op. På loftet havde de en skænk stående med en masse ting i, som de også skulle rydde og i og sortere..

Da de er færdige med at ryde op, har lukket skufferne igen, vender de sig om for at gå ned og idét de vender sig, lyder der en høj lyd fra skænken. Paret vender sig om og ser at ALLE skuffer er trukket helt ud !!

Jeg tror selv på spøgelser og den slags historier, og specielt ved denne, da det er ældre mennesker der har oplevet det.. og hvorfor skulle de dog også lyve om den slags ?

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

k&k skriver:

Nu har jeg ikke selv oplevet noget, men har en veninde hvis søsters hus det spøger i, og der har hun oplevet mærkelige ting og sager.

1) Hele den nærmeste familie havde en dejlig dag i haven med boldspil, andre lege og afsluttende grill. Da de efter en hel dag i solen kommer hjem kan man på min venindes skulder se hvad der ligner et håndaftryk - og hun har jo "leget" i haven så hun har ikke siddet stille med hånden på skulderen 

2) Min veninde og hendes kæreste er hjemme hos søsteren for at spise aftensmad og mens de sidder i stuen og snakker kommer søsterens store schæfer kurende hen af gulvet! Det er ikke som i at den er gledet på gulvet, men som om den er blevet skubbet afsted siddende på gulvet og i det den kommer glidende åbner et skab i reolen sig og bliver smækket i igen.

3) Min venindes søster er allene hjemme en aften og pludselig ser hun en ældre mand stå og kigge ind af vinduet - og det er en lille landsby de bor i, så alle kender alle, og ham her har hun aldrig set før.

4) Min veninde overnattede en weekend hos hendes søster - og da hun om natten skulle på toilettet følte hun at hun blev observeret - og da hun kigger til den ene side ser hun en lille spinkel dreng stå og smile til hende bag badeforhænget.

Det er bare et lille udpluk af det der sker derhjemme... Der er ikke nogen der er "onde" eller vil familien det ondt - på nær den ond som var efter hunden. Og hun er "blevet fjernet" da de har haft besøg af en der påstår at kunne komme i kontakt med dem fra den anden side.

Personligt skal jeg ALDRIG NOGEN SINDE på besøg hos min venindes søster!!! ALDRIG!!! 

Fuuuck
Haaader bare at følge med i sådan nogle tråde, men synes også at det er lidt spændende

Hvordan i alverden kan de holde ud af bo i sådan et hus???

Anmeld

31. januar 2012

Sara_S

Jeg har aldrig oplevet noget og har ikke noget at fortælle... men jeg eeeeeeeeeeeeelsker de her tråde!!!! 

Anmeld

31. januar 2012

Regitze&Anders

Har aldrig selv oplevet noget. Men min søster har oplevet noget uforklarligt. Da min søster lige havde født sin lille pige og var kommet hjem fra hospitalet og Anna min søsters datter skulle sove inde på hendes eget værelse for første gang, Skete der noget underligt. Min søster slukkede lyset inde på værelset og stillede døren på klem. Da hun selv gik i seng og havde lagt sig var kl. 23.00 - Og hun lå i sengen ved siden af sin kæreste, som allerede sov. Hun hviskede for sig selv, til vores far som er død, at hvis han virkelig var til stede skulle han give hende et tegn. Kl. 00.07 Skreg anna inde fra værelset og min søster skynder sig derind, og Lyset på hendes værelse er tændt lige på det tidspunkt hvor vores far døde... Og anna var jo så lille at hun ikke selv ku tænde lyset. og der var ikke andre i lejligheden....

Anmeld

31. januar 2012

PludderLady

Aaaj jeg snakker ALDRIG om mine oplevelser, da jeg er bange for at folk tror jeg er blevet psykisk syg! Her kan jeg vel godt komme af med lidt 

Altså min mand, min dejlige hund og jeg var på sommerhustur i mine svigerforældres dejlige hus på Langeland. Huset er bygget i 1690 og er lavloftet og af bindingsværk. Jeg lå i en af husets midterste stuer og sover middagslur med min hund på maven, som også var faldet i søvn. Pludselig vågner min hund bræt, og rejser sig op på min mave med udspilede øjne og stiller sig i angrebsposition. Han stirrer meget intenst hen imod en lille todelt dør der går ud til haven. Jeg ser ingenting men kan høre en meget meget voldsom og smertefuld vejrtrækning som lyder som om der er en der ikke kan få vejret og hiver efter det. Jeg tror selvfølgelig at det er min mand så jeg spæner ud i køkkenet hvor jeg troede han var og måske havde fået noget galt i halsen. Ingen var der... Han var simpelthen gået i bad i den anden ende af huset og da jeg helt hysterisk vælter ind til ham, siger han at han da har været i bad den sidste halve time (al den tid jeg har sovet). Da jeg så kommer ind i stuen igen, står min hund stadig i angrebsposition med øjnene rettet intest mod døren. Nu er den øverste del af døren dog åben ud mod haven. Låsen sidder indvendigt.

Puuuuh! Tror i lige at jeg skulle hjem i en fart? Det viser sig efterfølgende, efter jeg har lavet lidt detektivarbejde, på øens museum at huset har været brændt ned og to børn var brændt inde.... 

Anmeld

31. januar 2012

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

jeg tror fuldt og fast på spøgelser.. Har oplevet rigtig mange ting, her er bare nogle af dem.

1) min venindes stedfar forsvinder, sporløst, Det sidste sted han var set var i Frederikssund. Vi har været i byen, og min kæreste ligger og halv sover på sofane, pludselig vågner han op og er meget underlig, og siger hendes stedfar en i Sverige, i en skov og har det ikke særlig godt..
Og tænker først det var noget underligt noget og sige. troede egentligt ikke på ham.
Ugen efter ringer min veninde grædene til mig, at nu har politiet fundet ham, i en skov i Sverige.
Efterfølgene, fik min kæreste nogle beskeder fra Stedfaren, om at der lå en et brev i hjemmet, som min venindes familie skulle finde og der vil der står hvorfor han havde gjort som han havde gjort. Og han forklarede hvor det nogenlunde lå og ganske rigtig lå der et brev hvor min kæreste havde fået afvide.
Det skal lige sige min kæreste har ikke møde stedfaren.

2) Hjemme hos min farmor og farfar, har det et gammelt ur der har tilhørt min oldefar, den dag han døde, stoppede uret med at gå, det begynder og gå på hans dødsdato og dødstidpunkt.

3) I det gamle hus min farmor og farfar boede i, det spøgte det. Min farfar er på kursus i jylland, jeg, min farbror og tante er på besøg hos min farmor, de banker pludselig på døren (De har dørhammer.) Og min farbror går ud og åbner der er ikke nogle og han går ud i gården og kigger, ingen er at se. I det min farbror sætter sig ned i stuen tænder vandet ude i køkkent og ingen af os er ude i køkkent.

4) Vi prøvede her sidste søndag, at vores baby alarm begyndte og bippe helt vildt kl. var 5.30 om morgen og den vil kun bippe, hvis den der står på børneværelset bliver slukket, og ber kæresten om at gå ind og kigge og den er slukket, og han tænder den igen og vi lægger os til at sove, men 5.50, gør den det samme igen..  

Anmeld

31. januar 2012

Barbamama

Åh hvad jeg efterhånden ikke har oplevet! Min fars hus er meget hjemsøgt.

1. Engang da jeg kom hjem efter et besøg hos en veninde skulle jeg ind på mit værelse. Da jeg skulle til at lukke døren kunne jeg mærke noget pressede imod så jeg ikke kunne. Jeg troede det var min mor og åbnede derfor døren for at høre hvad hun ville. Der var bare ikke nogen. Jeg måtte bruge alle mine kræfter på at skubbe døren i. Jeg sov ikke den nat.

2. Jeg har hørt et barn løbe rundt ude i vores gang.

3. Jeg er vågnet op og for enden af min seng stod der en kvinde og kiggede på mig. Da jeg råbte (fordi jeg blev pisse bange) vendte hun sig og gik.

4. Vores hund har flere gange stået og rystet af skræk uden vi andre kunne se noget.

5. Da jeg flyttede i hus sammen med min kæreste efter vi fik vores datter, så min veninde en dag en mand gå ud i vores køkken. Hun troede det var min kæreste, men han havde slet ikke været derude. Jeg valgte derefter at få en husrensning af to clairvoyanter. De fandt ud af at min farfar var hos os engang imellem og hun kunne ikke få ham til at gå for han passede på os. (Det har jeg altid haft på fornemmelsen, så det var ok med mig) men hun fandt også en dame som var kommet pga min datter. Hun havde selv mistet et barn og var draget af min nyfødte datter. Hun blev smidt ud. Vi kunne mærke det bagefter at der var en helt anden stemning i huset. Og noget helt vildt spooky var at jeg ude på vores badeværelse syntes der STANK meget råddent. Min kæreste kunne INGENTING lugte og jeg kunne virkelig ikke forstå at han ikke kunne lugte det. Da clairvoyanterne var her spurgte de om det havde lugtet ude på vores badeværelse! Jeg hoppede en halv meter! Det var pga damens dårlige energi at det havde lugtet. Og grunden til at jeg havde lugtet det og min kæreste ikke havde var fordi jeg var mere modtagelig.

Jeg kunne sikkert komme på flere ting, men det må vidst være rigeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.