jeg tror fuldt og fast på spøgelser.. Har oplevet rigtig mange ting, her er bare nogle af dem.
1) min venindes stedfar forsvinder, sporløst, Det sidste sted han var set var i Frederikssund. Vi har været i byen, og min kæreste ligger og halv sover på sofane, pludselig vågner han op og er meget underlig, og siger hendes stedfar en i Sverige, i en skov og har det ikke særlig godt..
Og tænker først det var noget underligt noget og sige. troede egentligt ikke på ham.
Ugen efter ringer min veninde grædene til mig, at nu har politiet fundet ham, i en skov i Sverige.
Efterfølgene, fik min kæreste nogle beskeder fra Stedfaren, om at der lå en et brev i hjemmet, som min venindes familie skulle finde og der vil der står hvorfor han havde gjort som han havde gjort. Og han forklarede hvor det nogenlunde lå og ganske rigtig lå der et brev hvor min kæreste havde fået afvide.
Det skal lige sige min kæreste har ikke møde stedfaren.
2) Hjemme hos min farmor og farfar, har det et gammelt ur der har tilhørt min oldefar, den dag han døde, stoppede uret med at gå, det begynder og gå på hans dødsdato og dødstidpunkt.
3) I det gamle hus min farmor og farfar boede i, det spøgte det. Min farfar er på kursus i jylland, jeg, min farbror og tante er på besøg hos min farmor, de banker pludselig på døren (De har dørhammer.) Og min farbror går ud og åbner der er ikke nogle og han går ud i gården og kigger, ingen er at se. I det min farbror sætter sig ned i stuen tænder vandet ude i køkkent og ingen af os er ude i køkkent.
4) Vi prøvede her sidste søndag, at vores baby alarm begyndte og bippe helt vildt kl. var 5.30 om morgen og den vil kun bippe, hvis den der står på børneværelset bliver slukket, og ber kæresten om at gå ind og kigge og den er slukket, og han tænder den igen og vi lægger os til at sove, men 5.50, gør den det samme igen..
Anmeld