Irriteret på baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.492 visninger
81 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, så kan jeg blive rigtig sur/irriteret på baby, hvad gør i når det sker ?

Bliver nogle gange ked af det for han kan rive tænder ud så meget at man kan blive så sur at man råber af ham....

Hjælp mig hvad jeg kan gøre ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Den lykkelige

Lyder ikke godt
Er det fordi du er ved at køre død i det?? Eller?
Hvis det er det, kan du så ikke få nogle til at passe ham så du kan få pusterum og kommer tilbage frisk osv.. fordi han er jo ikke tjent med det andet..

Anmeld

30. januar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Som overskriften siger, så kan jeg blive rigtig sur/irriteret på baby, hvad gør i når det sker ?

Bliver nogle gange ked af det for han kan rive tænder ud så meget at man kan blive så sur at man råber af ham....

Er der ikke en der kan aflaste dig når du bliver irreteret? så du eventuelt kan gå ud og trække lidt frisk luft

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Lyder ikke godt
Er det fordi du er ved at køre død i det?? Eller?
Hvis det er det, kan du så ikke få nogle til at passe ham så du kan få pusterum og kommer tilbage frisk osv.. fordi han er jo ikke tjent med det andet..

Det tror jeg ikke... ELSKER at være sammen med ham ellers når han står op og smiler og pludrer hygger vi så meget, men når han så bliver virkelig hys når han skal sove osv så bliver han bare så træls at jeg selv bliver helt hys , det er selvfølgelig ikke hver gang, men nogle af gangene...

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Er der ikke en der kan aflaste dig når du bliver irreteret? så du eventuelt kan gå ud og trække lidt frisk luft

Nej det er der ikke... de er på arbejde...

Anmeld

30. januar 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Synes som de andre også skriver at du skal få dig et lille pusterum. Spørg en ven eller en fra familien om de ikke kan aflaste dig lidt. De er urtolig havd et par timers "frihed" kan gøre.. Og husk vi kan alle være lidt irriteret på vores guldklumper ind imellem

Anmeld

30. januar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Nej det er der ikke... de er på arbejde...

Hvor gammel er baby?

ville det måske være en ide at få barnet i dagpleje et par timer om dagen?

Anmeld

30. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha kender det kun alt for godt! Thea havde en periode hvor hun kun sov 3 x 30 på en dag og var stort set utilfreds resten af tiden. Så fik hun en periode med kolik hvorhun skreg 6 timer om dagen osv. Havde dagen hvor jeg seriøst overvejede at sætte hende billig til salg og Alt muligt andet! 

Jeg sørgede for at hun var spist af, til når kærsten kom hjem også kørte jeg min vej i 3 timer og kom først hjem, når kærsten ringede og sagde at nu var hun sulten igen. Brugte min mødregruppe og veninder og familie rigtig meget til at snakke om hvordan jeg havde det og det viste sig at flere havde det sådan. Tit så hjalp det bare at snakke med nogen om alle de tossede tanker! Vh stine

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Synes som de andre også skriver at du skal få dig et lille pusterum. Spørg en ven eller en fra familien om de ikke kan aflaste dig lidt. De er urtolig havd et par timers "frihed" kan gøre.. Og husk vi kan alle være lidt irriteret på vores guldklumper ind imellem

Må jo prøve at se om jeg kan for hader også når jeg er væk fra ham, jeg ammer ham endnu, så det er ikke alt for længe jeg kan være væk og så er han 3,5 måned ...

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Uha kender det kun alt for godt! Thea havde en periode hvor hun kun sov 3 x 30 på en dag og var stort set utilfreds resten af tiden. Så fik hun en periode med kolik hvorhun skreg 6 timer om dagen osv. Havde dagen hvor jeg seriøst overvejede at sætte hende billig til salg og Alt muligt andet! 

Jeg sørgede for at hun var spist af, til når kærsten kom hjem også kørte jeg min vej i 3 timer og kom først hjem, når kærsten ringede og sagde at nu var hun sulten igen. Brugte min mødregruppe og veninder og familie rigtig meget til at snakke om hvordan jeg havde det og det viste sig at flere havde det sådan. Tit så hjalp det bare at snakke med nogen om alle de tossede tanker! Vh stine

Det er rigtig dejligt at høre jeg ikke er den eneste som har det sådan, for det kan være skrækkeligt engang imellem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.