Køber du økologiske æg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Køber du økologiske æg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.719 visninger
81 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2012

lycly

Ja, jeg er lidt nysgerrig. Jeg køber personligt altid økologiske æg, og jeg må indrømme at jeg har meget lidt forståelse for, at man vælger IKKE at købe økologisk. Jeg vælger at tro, at folk gør det fordi de er uvidende om de dårlige vilkår for alle andre end økologiske høns. 

Køber du økologiske æg?

Det er selvfølgelig tilladt at skrive indlæg, skriv gerne hvorfor du køber som du gør, men det skal ikke blive til mudderkastning. Laver udelukkende denne afstemning for at få et billede af hvordan det fordeler sig. Man har selvfølgelig mulighed for at svare anonymt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

JulieE

JA! ÆG er en af de ting jeg ALTID køber økologisk  Både af etiske årsager og så fordi de smager bedre 

Anmeld

29. januar 2012

lycly

JulieE skriver:

JA! ÆG er en af de ting jeg ALTID køber økologisk  Både af etiske årsager og så fordi de smager bedre 

Lige præcis af samme årsag at jeg køber økologisk!  

Anmeld

29. januar 2012

JonTri

LunaLykke skriver:

Ja, jeg er lidt nysgerrig. Jeg køber personligt altid økologiske æg, og jeg må indrømme at jeg har meget lidt forståelse for, at man vælger IKKE at købe økologisk. Jeg vælger at tro, at folk gør det fordi de er uvidende om de dårlige vilkår for alle andre end økologiske høns. 

Køber du økologiske æg?

Det er selvfølgelig tilladt at skrive indlæg, skriv gerne hvorfor du køber som du gør, men det skal ikke blive til mudderkastning. Laver udelukkende denne afstemning for at få et billede af hvordan det fordeler sig. Man har selvfølgelig mulighed for at svare anonymt.

Deler tanker med dig... Så helst at ALT var øko:-). Desværre er jeg økonomisk begrænset, når det kommer til visse varer... Men aldrig æg! 

Anmeld

29. januar 2012

lycly

JonTri skriver:

Deler tanker med dig... Så helst at ALT var øko:-). Desværre er jeg økonomisk begrænset, når det kommer til visse varer... Men aldrig æg! 

Sådan har jeg det også, ville aller helst at jeg kunne købe alt økologisk. Men når det kommer til æg og kød, hvor økologien gør noget godt for dyr, så går jeg ikke på kompromis

Anmeld

29. januar 2012

AnneP

Jeg har stemt blankt!

For jeg får æggene hjemme fra mine forældre, hvor de går i en kæmpe hønsegård og hønsehus om sommeren, og her om vinteren bliver lågen til hønsegården åbnet så der har de også resten af urtehaven og plænen med frugttræerne (KÆMPE OMR) at boltre sig på!

Men skal jeg købe går jeg IKKE efter de økologiske, men vælger dem pengepungen lige er til!

Generelt køber jeg ikke ØKO men DANSK! køber ALTID DANSK, af ALT der kan fåes!

Anmeld

29. januar 2012

JulieE

LunaLykke skriver:

Lige præcis af samme årsag at jeg køber økologisk!  

Ja. Mælk og æg er altid øko herhjemme. Andre ting er sådan lidt efter hvad økonomien tillader, men ville gerne købe alt øko 

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

LunaLykke skriver:

Køber du økologiske æg?

Det er det eneste jeg købe som er øko .. Ja

Anmeld

29. januar 2012

Kay

her hjemme kommer der ALDRIG bur æg inden for døren... hellere køre et andet sted hend og købe æg eller undvære end at købe bur æg... men jeg køber ikke øko... tror faktisk kun det er gullerøder jeg køber øko for det er det eneste jeg syntes man kan smage forskel på

Anmeld

29. januar 2012

lycly

Kay skriver:

her hjemme kommer der ALDRIG bur æg inden for døren... hellere køre et andet sted hend og købe æg eller undvære end at købe bur æg... men jeg køber ikke øko... tror faktisk kun det er gullerøder jeg køber øko for det er det eneste jeg syntes man kan smage forskel på

Så du køber ikke buræg men heller ikke økologiske æg? Eller?

Er enig ang. gulerødder, man KAN rent faktisk godt smage forskel på øko/ikke øko gulerødder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.