Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Så må de beklage sig, eller købe noget selv!
Så må de beklage sig, eller købe noget selv!
Ja..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Elsker begge dele! Vh stine
Elsker begge dele! Vh stine
Det er også lækkert...
Mira0911 skriver: Jeg skal også lave alt maden selv... Middagen starter ca. 12.30... Tænker kaffe/kagebord er omkring kl. 15.00...
Jeg skal også lave alt maden selv...
Middagen starter ca. 12.30... Tænker kaffe/kagebord er omkring kl. 15.00...
Hvis i lige har spist frokost kl. 12.30 tror jeg at jeg bare ville "nøjes" med at servere kage til kaffen kl. 15.
LLN skriver: Hvis i lige har spist frokost kl. 12.30 tror jeg at jeg bare ville "nøjes" med at servere kage til kaffen kl. 15.
Det er svært når det er bagt og bestilt det der skal bestilles...
13~12~09 skriver: Hvorfor spørger du hvis du alligevel ikke har tænkt dig at servere noget pålæg?Jeg synes godt at der måtte være bare en smule pålæg.. Ost, marmelade eller lign..
Hvorfor spørger du hvis du alligevel ikke har tænkt dig at servere noget pålæg?Jeg synes godt at der måtte være bare en smule pålæg.. Ost, marmelade eller lign..
Jeg må vel godt stille et spørgsmål om det - Når jeg ikke rigtig har set nogle steder at der bliver serveret boller kun med smør!
Hvis jeg skal sige min ærlige mening, så kunne jeg ikke finde på at servere boller uden noget til. Som en anden siger så I det mindste lidt marmelade eller lidt pølse eller lign.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128