Har lige et spørgsmål... Angående boller... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Mira0911

Nea85 skriver:

Det synes jeg også, for så kan man virkelig blive ved og ved.. Og det er jo heller ikke fedt at stå med en hel masse mad bagefter

Ja og når vi allerede har overskredet budgettet rigeligt... Synes jeg ikke vi behøver at overskride det yderligere... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Mira0911

AalborgPigen skriver:

Sagtens Ellers kan man jo blive ved og ved og ved

Ja lige præcis... 

Anmeld

28. januar 2012

Philla

Det kan I da sagtens! Jeg synes faktisk, at det passer bedre med bare smør til dine kager mv. 

Anmeld

28. januar 2012

Mira0911

StineW79 skriver:

Ja der er da ik noget bedre end lune boller, bare med smør! Og med alt det andet lyder det da rigtig lækkert! Vh stine

Jeg ved ikke helt om det bliver lune eller bare kolde boller... 

Anmeld

28. januar 2012

Nea85

Mira0911 skriver:

Vi bliver 40 ca... 

Til Claras dåb var vi 37, og jeg havde fået en til at lave 2 dåbskager - mener der var lavet kage til 40, fordi der er nogle meget kageglade imellem. Derudover havde hun bagt 2 slags småkager.
Der var RIGELIGT, og vi havde både en masse kage og småkager med hjem

Jeg lavede al maden selv, og der var også rigeligt. Man har det altid sådan, at der SKAL være nok, men det er også bare rigtig dumt at stå med en masse mad bagefter..
Du skal også tænke på, hvor lang tid der går fra maden til kaffen - hvis folk lige har spist, er det ikke sikkert at der er så meget plads til kage osv.

Anmeld

28. januar 2012

Mira0911

Philla skriver:

Det kan I da sagtens! Jeg synes faktisk, at det passer bedre med bare smør til dine kager mv. 

Fantastisk... så bliver det sådan.... Er bare ikke sådan stødt på særlig mange steder at man bare servere boller med smør... 

Anmeld

28. januar 2012

Mira0911

Nea85 skriver:

Til Claras dåb var vi 37, og jeg havde fået en til at lave 2 dåbskager - mener der var lavet kage til 40, fordi der er nogle meget kageglade imellem. Derudover havde hun bagt 2 slags småkager.
Der var RIGELIGT, og vi havde både en masse kage og småkager med hjem

Jeg lavede al maden selv, og der var også rigeligt. Man har det altid sådan, at der SKAL være nok, men det er også bare rigtig dumt at stå med en masse mad bagefter..
Du skal også tænke på, hvor lang tid der går fra maden til kaffen - hvis folk lige har spist, er det ikke sikkert at der er så meget plads til kage osv.

Jeg skal også lave alt maden selv... 

Middagen starter ca. 12.30... Tænker kaffe/kagebord er omkring kl. 15.00... 

Anmeld

28. januar 2012

Nea85

Philla skriver:

Ja, de har jo fået frokost, så jeg vil ikke mene at det er nødvendigt med pålæg. Men jeg er nu også mest fan af boller kun med smør

Anmeld

28. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Er næsten sikker på der er nogle som vil beklage sig over at der ikke er lidt pålæg.. Men altså, vi har overskredet budgettet rigeligt... 

Så må de beklage sig, eller købe noget selv!

Anmeld

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mira0911 skriver:

Jeg ved ikke helt om det bliver lune eller bare kolde boller... 

Elsker begge dele! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.