Har lige et spørgsmål... Angående boller... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.912 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Mira0911

Vi skal også have kagebord hvor der er en fin dåbskage, kransekage, gulerodskage og 3 slags boller... 

Kan man godt bare servere bollerne bare med smør? 

Skal så lige siges at vi har overskredet budgettet til barnedåb med alt for meget... 

Jeg synes ikke der skal pålæg til, så overskrider vi yderligere mht. budgettet... 

Hvad synes du - Kan man servere boller med smør på et kagebord? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Muffin_girl

Mira0911 skriver:

Vi skal også have kagebord hvor der er en fin dåbskage, kransekage, gulerodskage og 3 slags boller... 

Kan man godt bare servere bollerne bare med smør? 

Skal så lige siges at vi har overskredet budgettet til barnedåb med alt for meget... 

Jeg synes ikke der skal pålæg til, så overskrider vi yderligere mht. budgettet... 

Hvad synes du - Kan man servere boller med smør på et kagebord? 

Sagtens Ellers kan man jo blive ved og ved og ved

Anmeld

28. januar 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hvad med bare lidt marmelade til? Det kunne bare være de der billige blå bøtter med jordbærmarmelade. I kan hælde det over i et par små glasskåle, så ser det lidt finere ud

Anmeld

28. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, det synes jeg sagtens at man kan!  Men det er måske fordi jeg i forvejen altid kun spiser boller med smør?  Jeg synes godt man kan!

Anmeld

28. januar 2012

Mira0911

Roselil skriver:

Hvad med bare lidt marmelade til? Det kunne bare være de der billige blå bøtter med jordbærmarmelade. I kan hælde det over i et par små glasskåle, så ser det lidt finere ud

Hmm... Synes det bliver for meget... 

Anmeld

28. januar 2012

Nea85

Du kan SAGTENS servere bollerne "kun" med smør! Det lyder til, at der mange slags kage i forvejen. Hvor mange bliver I?

Anmeld

28. januar 2012

Mira0911

Nea85 skriver:

Du kan SAGTENS servere bollerne "kun" med smør! Det lyder til, at der mange slags kage i forvejen. Hvor mange bliver I?

Vi bliver 40 ca... 

Anmeld

28. januar 2012

Nea85

Mira0911 skriver:

Hmm... Synes det bliver for meget... 

Det synes jeg også, for så kan man virkelig blive ved og ved.. Og det er jo heller ikke fedt at stå med en hel masse mad bagefter

Anmeld

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja der er da ik noget bedre end lune boller, bare med smør! Og med alt det andet lyder det da rigtig lækkert! Vh stine

Anmeld

28. januar 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Ja, det synes jeg sagtens at man kan!  Men det er måske fordi jeg i forvejen altid kun spiser boller med smør?  Jeg synes godt man kan!

Er næsten sikker på der er nogle som vil beklage sig over at der ikke er lidt pålæg.. Men altså, vi har overskredet budgettet rigeligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.