Undskyld mit sure opstød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
LouiseVous skriver:

Du har sq nok ret i noget uhh jeg håber

Der plejer godt nok at komme to overførsler på net banken, og pt er der kun én.
Og jo de uger der står som uden penge udb. er præcis de uger i praktik..

Mener nemlig også det var det min veninde oplevede. Ringede meget ked af det og havde ingen ide om hvordan hun skulle klare mdr, og stod også klar dernede en mandag, også var der slet ikke noget at brokke sig over

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

numsefisk skriver:

Mener nemlig også det var det min veninde oplevede. Ringede meget ked af det og havde ingen ide om hvordan hun skulle klare mdr, og stod også klar dernede en mandag, også var der slet ikke noget at brokke sig over

Det undre mig så bare at det står sådan på blanketten?

Anmeld

28. januar 2012

numsefisk

LouiseVous skriver:

Det undre mig så bare at det står sådan på blanketten?

Jamen mener du får en anden, hvis jeg ikke husker forkert

Anmeld

28. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

numsefisk skriver:

Jamen mener du får en anden, hvis jeg ikke husker forkert

Damn jeg for du har ret...

Så har du igen igen redet min røv:b skylder dig vidst snart noget

Anmeld

28. januar 2012

numsefisk

LouiseVous skriver:

Damn jeg for du har ret...

Så har du igen igen redet min røv:b skylder dig vidst snart noget

Jeg elsker at få ret, og i det her tilfælder ønsker jeg bestemt at have ret

For din skyld.

Anmeld

28. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

numsefisk skriver:

Jeg elsker at få ret, og i det her tilfælder ønsker jeg bestemt at have ret

For din skyld.

Tak..

Anmeld

28. januar 2012

Kløver

LouiseVous skriver:

Hva mener du med det første?

Håber sørme også snart på fast arbejde..
Jeg har et barn, og jeg får for at være alene, men derfor skal selve lønnen jo give noget.

altså det med lønnen? det jeg mener er, at man får jo heller ikke ekstra for at være i aktivering på kontanthjælp, og går ud fra dagpenge har samme princip, at man får dagpengene, og selvom man skal ud i praktik, skrive ansøgninger eller på kursus og lignende, får man stadig kun de almindelige dagpenge, men dagpengene må da være lidt højere hvis man har barn end hvis man ikke har, men synes da bestemt du skal snakke med dem. håber de har lavet en fejl. er dagpengene forresten lavere eller det samme som du har fået i de måneder du ikke har været i praktik?

Anmeld

28. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Maja84 skriver:

altså det med lønnen? det jeg mener er, at man får jo heller ikke ekstra for at være i aktivering på kontanthjælp, og går ud fra dagpenge har samme princip, at man får dagpengene, og selvom man skal ud i praktik, skrive ansøgninger eller på kursus og lignende, får man stadig kun de almindelige dagpenge, men dagpengene må da være lidt højere hvis man har barn end hvis man ikke har, men synes da bestemt du skal snakke med dem. håber de har lavet en fejl. er dagpengene forresten lavere eller det samme som du har fået i de måneder du ikke har været i praktik?

Dagpenge er regnet ud fra den løn man har tjent de 3 mdr inden man bliver ledig. Det vil sige, at havde jeg ikke arbejdet 3 mdr efter færdig udd, havde det for mig været bedre at gå på kh end dagpenge.

Man modtager samme beløb i aktivering/ praktik som hvis man 'bare' går hjemme..

Anmeld

28. januar 2012

Kløver

LouiseVous skriver:

Dagpenge er regnet ud fra den løn man har tjent de 3 mdr inden man bliver ledig. Det vil sige, at havde jeg ikke arbejdet 3 mdr efter færdig udd, havde det for mig været bedre at gå på kh end dagpenge.

Man modtager samme beløb i aktivering/ praktik som hvis man 'bare' går hjemme..

ja får man det samme vil timelønnen jo altid være lav, men lyder da stdig meget lidt at få, er vel næsten lavere end KH, synes at kunne huske jeg fik 4800 som under 25 dengang jeg var på KH men er efterhånden ved at være en del år siden, så kan jo være lavet om i satser osv. Men lyder meget lavt, især med barn, selvom du får børnepenge osv

Anmeld

29. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Maja84 skriver:

ja får man det samme vil timelønnen jo altid være lav, men lyder da stdig meget lidt at få, er vel næsten lavere end KH, synes at kunne huske jeg fik 4800 som under 25 dengang jeg var på KH men er efterhånden ved at være en del år siden, så kan jo være lavet om i satser osv. Men lyder meget lavt, især med barn, selvom du får børnepenge osv

Jeg får dp på samme niveau som svare til kh-forsøger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.