Undskyld mit sure opstød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.184 visninger
63 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa.
Jeg bliver simpelthen nød til at skal af med noget raseri.

Kort: Jeg går ledig og er uddannet social- og sundhedshjælper

Jeg har så lige været i 4 ugers virksomhedspraktik (sidste dag i morgen)
Har derfor arbejdet som Social- og Sundhedshjælper 37 t./ ugen for kun 78 kr timen..

Så får jeg en besked fra jobcenteret i onsdags om at jeg allerede indenfor de næste 4 uger skal have fundet mig noget nyt at gå i gang med. (praktik fx) Kun fordi jeg er under 25, men jeg er jo uddannet- kæft jeg føler det snyd!!!!

Så sidder jeg lige nu og finder ud af, at for hele januar har jeg kun fået udb. 4.744 kr i dagpenge.. Øh det kommer da ikke til at passe med 622kr pr dag?!

Ejh jeg er sur.. Hvordan skal jeg ku leve for det lille beløb, og her har jeg knoklet røven ud af bukserne siden 2. januar- og denne weekend?????????!

Tak til Jer der læste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

gonefishing

LouiseVous skriver:

Hejsa.

Har derfor arbejdet som Social- og Sundhedshjælper 37 t./ ugen for kun 78 kr timen..

Så får jeg en besked fra jobcenteret i onsdags om at jeg allerede indenfor de næste 4 uger skal have fundet mig noget nyt at gå i gang med. (praktik fx) Kun fordi jeg er under 25, men jeg er jo uddannet- kæft jeg føler det snyd!!!!

Så sidder jeg lige nu og finder ud af, at for hele januar har jeg kun fået udb. 4.744 kr i dagpenge.. Øh det kommer da ikke til at passe med 622kr pr dag?!

Ejh jeg er sur.. Hvordan skal jeg ku leve for det lille beløb, og her har jeg knoklet røven ud af bukserne siden 2. januar- og denne weekend?????????!

Tak til Jer der læste

Det giver jo ingen mening.... men værst af alt sidder jeg og tænker...78kr i timen!!! hvem fan kan klare sig for det, med disse priser nu om dage.

Anmeld

28. januar 2012