Er jeg den eneste der virkelig HADER ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

dpb

Der er virkelig bare heller ikke noget værre end folk der ikke overholder aftaler... for ja, som regel har man jo glædet sig til at se dem... og herhjemme gør vi selv alt hvad vi kan for at overholde de aftaler vi har lavet ja står nogen gange nærmest på hovedet for at få det til at lykkedes

Men dem der var værst til at lave det stunt er ligesom fortid nu Bare kedeligt når det så er enden på det... dog var det ik vores valg... 

Heldigvis er min familie gode til at overholde aftaler 

Kan vireklig godt forstå du blev skuffet over de sene udmeldinger, det er kun OK hvis det er pga. sygdom i min verden... Håber du når at få fortalt om din graviditet inden hun selv opdager det trods alt

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

pemiro

morethanperfect skriver:

Når folk aflyser aftaler PÅ dagen ?? 

Havde set såå meget frem til i dag , for jeg skulle både ha besøg af min papmor og min veninde ..

Havde været ved bageren efter kage osv.
Så skriver min papmor , en time før aftalen , at hun desværre ikke lige nåede det i dag ..
Det kunne jeg jo ha sagt mig selv, for sådan er hun bare altid

Her til aften skulle jeg være sammen med min veninde ..
Vi skulle rigtig hygge med x-factor og slik osv..
Det er en aftale vi har haft siden mandag ..
Så skriver jeg til hende tidligere i dag , at jeg glæder mig til at se hende , hvor jeg får et svar: Gud ja , det kan jeg forresten ikke lige alligevel .. Pga. ....... Og så får jeg en eller anden latterlig lorte forklaring .

Jeg er virkelig gal og skuffet ..
Skulle ha fortalt min pap mor om graviditeten , som så først lige blir når hun engang får tid , og da man allerede kan se det på mig , er jeg bange for hun selv opdager det , og jeg vil jo gerne selv fortælle hende det ..
Ihh ..  

Åh den følelse kendet jeg godt.. Jeg hader det lige så meget som det lyder til du gør..

Jeg synes faktisk direkte det er svinsk, medmindre der selvfølgelig er noget der er gået helt galt..

Du får lige et  Håber weekenden bliver bedre

Anmeld

28. januar 2012

MyLittleBaby

jydeinden skriver:

tror jeg ville konfrontere hende og ville spørge hvad i al verden hendes bror dog lavede i byen hvis han var indlagt.. man er da enten Meget dum eller meget ligeglad hvis man i det mindste ikke sørger for at ens løgn ikke bliver opdaget så nemt. 

Ja, jeg konfronterer hende også med det. Jeg gider ikke at finde mig i sådan noget overhovedet. Så nu har vi en aftale om at jeg skal ned til hende mandag formiddag, og så har jeg tænkt mig at spørge hvordan det går med hendes bror, og når jeg så har fået svaret fortæller jeg hende at jeg mødte ham i byen samme dag. Så må vi jo se hvad hun så siger til det 

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

morethanperfect skriver:

Havde set såå meget frem til i dag , for jeg skulle både ha besøg af min papmor og min veninde ..

Så skriver min papmor , en time før aftalen , at hun desværre ikke lige nåede det i dag ..

Så skriver jeg til hende tidligere i dag , at jeg glæder mig til at se hende , hvor jeg får et svar: Gud ja , det kan jeg forresten ikke lige alligevel .. Pga. ....... Og så får jeg en eller anden latterlig lorte forklaring .

Skulle ha fortalt min pap mor om graviditeten , som så først lige blir når hun engang får tid , og da man allerede kan se det på mig , er jeg bange for hun selv opdager det , og jeg vil jo gerne selv fortælle hende det ..
Ihh ..  

Sdåan noget HADER JEG... !!! Jeg køber også altid ind, sodavand, kage, slik osv.. Og så kan jeg ikke forstå man ikke kan holde aftaler.. Specielt når de er gamle, det er noget andet med sygdom.. Men det opdager man jo heller ikke en time før.. Jeg kan blive gal... Men håber du selv når at fortælle om graviditeten

Anmeld

28. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

morethanperfect skriver:

Ihh ..  

Jeg HADER det også..

Men fuuuck hvor er den ondt. nej jeg har ondt af dig!!!!

Anmeld

28. januar 2012

Benjamins'mor

Hader endnu mere når folk bare bliver væk uden at sige det. Havde en der skulle komme og hente noget idag, hun sagde mellem 12-14 så sad og ventede og hun dukkede ikke op.

Træls når man står og skal flytte og faktisk ikke havde tid til det

Anmeld

28. januar 2012

jydeinden

Thalita skriver:

Ja, jeg konfronterer hende også med det. Jeg gider ikke at finde mig i sådan noget overhovedet. Så nu har vi en aftale om at jeg skal ned til hende mandag formiddag, og så har jeg tænkt mig at spørge hvordan det går med hendes bror, og når jeg så har fået svaret fortæller jeg hende at jeg mødte ham i byen samme dag. Så må vi jo se hvad hun så siger til det 

synes jeg da bestemt heller du ikke skal, for det er da meget umoralsk opførelse..

Hvis man ikke har lyst at komme så kan man da melde fra fra start af, og hvis man af en eller anden årsag er forhindret så kan man sige sandheden... at opdigte noget over for en ven burde ALDRIG være nødvendigt.

Anmeld

29. januar 2012

MyLittleBaby

jydeinden skriver:

synes jeg da bestemt heller du ikke skal, for det er da meget umoralsk opførelse..

Hvis man ikke har lyst at komme så kan man da melde fra fra start af, og hvis man af en eller anden årsag er forhindret så kan man sige sandheden... at opdigte noget over for en ven burde ALDRIG være nødvendigt.

Nej, jeg vil nu heller ikke mene at der nogensinde er behov for at opdigte historier. Så ville jeg da hellere at hun skrev eller ringede for at sige at hun simpelthent ikke havde lyst, det ville jeg da klart acceptere.

Anmeld

29. januar 2012

jydeinden

Thalita skriver:

Nej, jeg vil nu heller ikke mene at der nogensinde er behov for at opdigte historier. Så ville jeg da hellere at hun skrev eller ringede for at sige at hun simpelthent ikke havde lyst, det ville jeg da klart acceptere.

kan jeg bestemt godt forstå.. ville selv være træt af at skulle kæmpe for at få sandheden at vide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.