Er jeg den eneste der virkelig HADER ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.982 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

morethanperfect

Når folk aflyser aftaler PÅ dagen ?? 

Havde set såå meget frem til i dag , for jeg skulle både ha besøg af min papmor og min veninde ..

Havde været ved bageren efter kage osv.
Så skriver min papmor , en time før aftalen , at hun desværre ikke lige nåede det i dag ..
Det kunne jeg jo ha sagt mig selv, for sådan er hun bare altid

Her til aften skulle jeg være sammen med min veninde ..
Vi skulle rigtig hygge med x-factor og slik osv..
Det er en aftale vi har haft siden mandag ..
Så skriver jeg til hende tidligere i dag , at jeg glæder mig til at se hende , hvor jeg får et svar: Gud ja , det kan jeg forresten ikke lige alligevel .. Pga. ....... Og så får jeg en eller anden latterlig lorte forklaring .

Jeg er virkelig gal og skuffet ..
Skulle ha fortalt min pap mor om graviditeten , som så først lige blir når hun engang får tid , og da man allerede kan se det på mig , er jeg bange for hun selv opdager det , og jeg vil jo gerne selv fortælle hende det ..
Ihh ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

morethanperfect skriver:

Havde set såå meget frem til i dag , for jeg skulle både ha besøg af min papmor og min veninde ..

Så skriver min papmor , en time før aftalen , at hun desværre ikke lige nåede det i dag ..

Så skriver jeg til hende tidligere i dag , at jeg glæder mig til at se hende , hvor jeg får et svar: Gud ja , det kan jeg forresten ikke lige alligevel .. Pga. ....... Og så får jeg en eller anden latterlig lorte forklaring .

Skulle ha fortalt min pap mor om graviditeten , som så først lige blir når hun engang får tid , og da man allerede kan se det på mig , er jeg bange for hun selv opdager det , og jeg vil jo gerne selv fortælle hende det ..
Ihh ..  

Øv, det er jeg ked af at høre!  

Jeg hader virkelig også folk der aflyser i sidste øjeblik! Specielt, når det kun er efter man selv har taget fat i dem! Hvad så, hvis man ikke havde skrevet? Var de så bare ikke dukket op? Grr!

Har man en undskyldning er det selvfølgelig noget andet, men hvor er det øv, når man ikke føler, at der er nogen grund til aflysningen.

Anmeld

27. januar 2012

morethanperfect

Katte87 skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre!  

Jeg hader virkelig også folk der aflyser i sidste øjeblik! Specielt, når det kun er efter man selv har taget fat i dem! Hvad så, hvis man ikke havde skrevet? Var de så bare ikke dukket op? Grr!

Har man en undskyldning er det selvfølgelig noget andet, men hvor er det øv, når man ikke føler, at der er nogen grund til aflysningen.

Jeg hader det ..
Ja , og det går mig virkelig på , for kunne have lavet noget andet .
Og i stedet for at sidde hjemme og vente , kunne jeg være gået en tur eller lign..  

Anmeld

27. januar 2012

MyLittleBaby

morethanperfect skriver:

Ihh ..  

Det er f****** træls når folk aflyser på dagen. Særligt hvis det er en langt ude latterlig forklaring på at de ikke kan komme. Jeg var sjovt nok ude for det samme idag. Min veninde og jeg skulle være sammen her i eftermiddag. Hun er ved at finde sammen med min ekskæreste, hvilket jeg egentligt bare er glad for, for så kan det da være at de to kan være sammen til de bliver gamle og grå. Men det ville hun gerne snakke lidt om, fordi hun synes det er ledt overfor mig. Så egentligt skulle hun pleje sin dærlige samvittighed. Men jeg håber kun den blev værre da jeg havde lavet en lagkage og varm kakao, og så kom hun ikke. Uden at skrive til mig. Så skrev hun til mig 1½ time efter hun skulle være kommet, at hendes bror var blevet indlagt, og det var en længere forklaring, og hun var utrolig ked af at hun først skrev der.

Nå nå, så tog jeg da bare ned og kigge i byen, hvor jeg SJOVT NOK støder ind i hendes bror? 

Jeg HADER at folk er uærlige og brænder æld gamle aftaler af 

Anmeld

27. januar 2012

B&J

puhh jeg var også blevet vildt skuffet hvis det havde været mig øv øv øv..

håbede du havde en god aften

Anmeld

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

morethanperfect skriver:

Jeg hader det ..
Ja , og det går mig virkelig på , for kunne have lavet noget andet .
Og i stedet for at sidde hjemme og vente , kunne jeg være gået en tur eller lign..  

Ja, det er jo lige præcis det! Man kunne bruge sin tid på meget andet. og så forstår de måske heller ikke altid, at man rent faktisk havde glædet sig til at se dem!

Anmeld

27. januar 2012

morethanperfect

Thalita skriver:

Det er f****** træls når folk aflyser på dagen. Særligt hvis det er en langt ude latterlig forklaring på at de ikke kan komme. Jeg var sjovt nok ude for det samme idag. Min veninde og jeg skulle være sammen her i eftermiddag. Hun er ved at finde sammen med min ekskæreste, hvilket jeg egentligt bare er glad for, for så kan det da være at de to kan være sammen til de bliver gamle og grå. Men det ville hun gerne snakke lidt om, fordi hun synes det er ledt overfor mig. Så egentligt skulle hun pleje sin dærlige samvittighed. Men jeg håber kun den blev værre da jeg havde lavet en lagkage og varm kakao, og så kom hun ikke. Uden at skrive til mig. Så skrev hun til mig 1½ time efter hun skulle være kommet, at hendes bror var blevet indlagt, og det var en længere forklaring, og hun var utrolig ked af at hun først skrev der.

Nå nå, så tog jeg da bare ned og kigge i byen, hvor jeg SJOVT NOK støder ind i hendes bror? 

Jeg HADER at folk er uærlige og brænder æld gamle aftaler af 

Nej vel ?!
Orr jeg var blevet gal man  

Anmeld

27. januar 2012

morethanperfect

B&J skriver:

puhh jeg var også blevet vildt skuffet hvis det havde været mig øv øv øv..

håbede du havde en god aften

Tak .. Har haft en okay aften ..
Har snakket og hygget med Daniel   

Anmeld

27. januar 2012

MyLittleBaby

morethanperfect skriver:

Nej vel ?!
Orr jeg var blevet gal man  

Det er jeg godt nok også. Sådanne folk gider jeg ikke at samle på.

Men med den måde at behandle andre mennesker på, passer hun sku fint sammen med min ekskæreste! Haha! 

Anmeld

27. januar 2012

B&J

morethanperfect skriver:

Tak .. Har haft en okay aften ..
Har snakket og hygget med Daniel   

det var dejligt af høre din aften har været god

selv om det kunne være mere hyggelig hvis det havde været med veninden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.