Er jeg den eneste der virkelig HADER ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

morethanperfect

Thalita skriver:

Det er jeg godt nok også. Sådanne folk gider jeg ikke at samle på.

Men med den måde at behandle andre mennesker på, passer hun sku fint sammen med min ekskæreste! Haha! 

Hahah , ej .. Heheh .. 

Men nej , jeg kan slet ikke have sådan nogle i mit liv .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

morethanperfect

B&J skriver:

det var dejligt af høre din aften har været god

selv om det kunne være mere hyggelig hvis det havde været med veninden

Ja .. Har ikke set hende i over en mdr. og førhen sås vi hver dag .. Så savner hende jo 

Anmeld

27. januar 2012

Muhmi

morethanperfect skriver:

Når folk aflyser aftaler PÅ dagen ?? 

Havde set såå meget frem til i dag , for jeg skulle både ha besøg af min papmor og min veninde ..

Havde været ved bageren efter kage osv.
Så skriver min papmor , en time før aftalen , at hun desværre ikke lige nåede det i dag ..
Det kunne jeg jo ha sagt mig selv, for sådan er hun bare altid

Her til aften skulle jeg være sammen med min veninde ..
Vi skulle rigtig hygge med x-factor og slik osv..
Det er en aftale vi har haft siden mandag ..
Så skriver jeg til hende tidligere i dag , at jeg glæder mig til at se hende , hvor jeg får et svar: Gud ja , det kan jeg forresten ikke lige alligevel .. Pga. ....... Og så får jeg en eller anden latterlig lorte forklaring .

Jeg er virkelig gal og skuffet ..
Skulle ha fortalt min pap mor om graviditeten , som så først lige blir når hun engang får tid , og da man allerede kan se det på mig , er jeg bange for hun selv opdager det , og jeg vil jo gerne selv fortælle hende det ..
Ihh ..  

Ejjj, altså, hvor er de dumme... Æv, jeg hader det selv helt vildt.. Og især når man har gjort noget ud af det... Har tit stået med nybagte boller og alt muligt og så er det sådan at jeg SELV skal skrive og spørge hvor de bliver af, efter en halv time efter de skulle have været der... "Nå ja, det havde jeg da glemt!" Eller "Orv, det var meningen at jeg skulle skrive, men jeg kan ikke i dag!"

Anmeld

27. januar 2012

MyLittleBaby

morethanperfect skriver:

Hahah , ej .. Heheh .. 

Men nej , jeg kan slet ikke have sådan nogle i mit liv .. 

Nej, dem kan jeg også fint være foruden da  Intet problem.

Anmeld

27. januar 2012

B&J

morethanperfect skriver:

Ja .. Har ikke set hende i over en mdr. og førhen sås vi hver dag .. Så savner hende jo 

ej hvor træls det kan jeg virkelig godt forstå du gør

Anmeld

27. januar 2012

jydeinden

Thalita skriver:

Det er f****** træls når folk aflyser på dagen. Særligt hvis det er en langt ude latterlig forklaring på at de ikke kan komme. Jeg var sjovt nok ude for det samme idag. Min veninde og jeg skulle være sammen her i eftermiddag. Hun er ved at finde sammen med min ekskæreste, hvilket jeg egentligt bare er glad for, for så kan det da være at de to kan være sammen til de bliver gamle og grå. Men det ville hun gerne snakke lidt om, fordi hun synes det er ledt overfor mig. Så egentligt skulle hun pleje sin dærlige samvittighed. Men jeg håber kun den blev værre da jeg havde lavet en lagkage og varm kakao, og så kom hun ikke. Uden at skrive til mig. Så skrev hun til mig 1½ time efter hun skulle være kommet, at hendes bror var blevet indlagt, og det var en længere forklaring, og hun var utrolig ked af at hun først skrev der.

Nå nå, så tog jeg da bare ned og kigge i byen, hvor jeg SJOVT NOK støder ind i hendes bror? 

Jeg HADER at folk er uærlige og brænder æld gamle aftaler af 

tror jeg ville konfrontere hende og ville spørge hvad i al verden hendes bror dog lavede i byen hvis han var indlagt.. man er da enten Meget dum eller meget ligeglad hvis man i det mindste ikke sørger for at ens løgn ikke bliver opdaget så nemt. 

Anmeld

27. januar 2012

Clisolka

morethanperfect skriver:

Havde set såå meget frem til i dag , for jeg skulle både ha besøg af min papmor og min veninde ..

Så skriver min papmor , en time før aftalen , at hun desværre ikke lige nåede det i dag ..

Så skriver jeg til hende tidligere i dag , at jeg glæder mig til at se hende , hvor jeg får et svar: Gud ja , det kan jeg forresten ikke lige alligevel .. Pga. ....... Og så får jeg en eller anden latterlig lorte forklaring .

Skulle ha fortalt min pap mor om graviditeten , som så først lige blir når hun engang får tid , og da man allerede kan se det på mig , er jeg bange for hun selv opdager det , og jeg vil jo gerne selv fortælle hende det ..
Ihh ..  

Nej, det er du bestemt ikke - jeg haaaaaaader det 

Der er ikke noget værre når man har aftalt noget, og de så aflyser - som i dit tilfælde, et par timer før. Øv, jeg kan godt forstå du er skuffet 

Jeg håber du har en hyggelig aften alligevel 

Anmeld

27. januar 2012

Saram

Kæmpe stort til dig søde Tine !

Anmeld

28. januar 2012

lio

ja den lange smøre og en søforklaring villejeg heller ikke bryde mig om, sygdom er forståelig men det ved folk oftest allerede I god tid synes jeg. 

de dårlige undskyldninger hoppeer jeg ikke på.

Anmeld

28. januar 2012

Jonatansmor

morethanperfect skriver:

Ihh ..  

Du får en

Havde du boet i byen, kunne du bare kigge forbi - er selv "lykkelig" indehaver af veninder der ikke overholder selv de mindste og simpleste af aftaler.

Og min aften gik foran tv, mens kæresten var helt inde i musikunivers - uden kontakt til omverden

Måske vi skulle lave en støttegruppe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.