hmm.. tror bestemt ikke du har en overproduktion, hvis du kan malke 150 ml ud på en halv time. Jeg kan malke 100 ml ud på 10 min

Tænker mere at han spiser så ofte for at få sat din produktion op til den øgede appetit.
Jeg troede nemlig heller ikke han fik nok af min fede mælk, men vægten sagde noget andet!! Og når jeg malker ud, kan jeg jo se, at der er nok af den fede mælk. Har fået at vide, at der helst skal være ca 10 ml fløde på toppen ved 100 ml mælk.
Her ved de 4 mdr er der ofte et appetitspsring og jeg har lige været igennem det samme.
Ammede hver 2. time af en halv times varighed hver gang og efter en uge var jeg ved at køre DØD i amning og følte jeg sad fast i sofaen

Jeg begyndte på en flaske vælling om aftenen lavet på maizena og min mælk, da det er mest skånsom for maven og dette sagde SP god for. Hér ku jeg så også se, at han med glæde åd 200 ml eller mere inden sengetid og på de gode dage tog han også en god lur på en 5 timer...

Så måske du skulle prøve at give en flaske?
Min SP sagde også, at det var lige i overkanten med SÅ mange amninger i døgnet nu hvor han var blevet 4 mdr.
Anmeld