Baby piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Hvilken metode brugte du for at få alle de drenge?

Hvis du allerede har børn af det ene køn, er der nogle, der mener, at der vil være størst chance for at få det samme køn næste gang.

Nogle mænd har bare stærkere drengesædceller, og andre mænd har stærkere pigesædceller.

Måske du kunne skifte faderen ud?

hehehehehehe ja, måske jeg så skal skifte ham ug.. griner.... Neeeeeeej så heller 4  5 drenge MED DEN SAMME FAR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Prøv at gå efter den kinesiske kalender  Altså hvor du taster den måned du ville satse på at blive gravid i og din alder, og så se hvad den siger

Det er selvfølgelig ikke nogen garanti  Min veninde går efter den, fordi hun gerne vil have en pige, da hun muligvis er bærer af en sygdom som man kun giver videre til drenge

EJ EN GO IDE... Tak for rådet

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Pige-sædceller er langsomme, store og kan leve længe inde i kvinden. Hvis man skal tage hensyn til det, hvornår skal man så helst have samleje i cyklus?

Kunne du godt tænke dig at have indflydelse på dit barns køn, næste gang du bliver gravid, sådan at du har større chance for at komme til at blive gravid med en pige?

De metoder jeg nævner, giver ingen garantier for om du i sidste ende føder en pige, men det kan da aldrig skade at prøve at påvirke naturen.

Personen der fandt ud af denne metode, mener at der er hele 70-75 % chance for at det lykkes.

Blot husk, at uanset om du får en dreng eller pige, at elske barnet uanset hvad.

- Alle børn bør fødes som ønskebørn.

Sådan kan du måske få en pige: 

Undersøgelser af mandens sædceller viste at der er forskel på sædcellernes bevægelighed. Pige - sædcellerne (X-kromosomet) er kendte for at være langsomme, store og lever længe.

Du skal helst have samleje 2-3 dage før ægløsningstidspunktet og indtil 24 timer før ægløsningen sker. Derefter skal I holde en pause på en uge

Sæden skal placeres lavt i skeden (da miljøet er mest surt der) ,og kvinden skal helst undgå at få en orgasme, da miljøet så vil blive mere basisk, og det kan pige-sædcellerne ikke lide.

Samlejestillingen hvor kvinden ligger, og hvor manden ligger oven på hende (også kaldet missionærstillingen) er den bedste samlejestilling, hvis man ønsker at blive gravid med en pige.

Kilde: http://www.min-mave.dk/dreng-eller-pige/oensker-pige.htm

de fleste ting har vi faktisk gjort men det er blevet til 4 dejlige drenge griner...

Anmeld

27. januar 2012

M (:

de fleste ting har vi faktisk gjort men det er blevet til 4 dejlige drenge griner...

Ja, som tidligere nævnt i tråden er der tilsyneladende ikke meget man selv kan gøre, men vil da  for, at I får en pige næste gang, hvis det da er det I ønsker - hvis I da ønsker flere..

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Selvfølgelig er det ikke noget jeg mener at hun skal satse på! Det var mere fordi det ku være en sjov ting for hende at sidde og kigge på. Men et eller andet sted er min metode ligeså brugbar som dem de andre kommer med. Man kan intet fysisk gøre for at få et bestemt køn, det er jo helt tilfældigt. Man kan ikke bestemme hvilket kromosom kvinden giver.

Det er en ligeså godt råd, som alle andres  helt sikkert ja...

Anmeld

27. januar 2012

Anonym trådstarter

Nu er det ikke noget JEG har fundet på, og der er sat kilde på, så man kan se, hvem der har. Derudover står der også i indlægget, at "De metoder jeg nævner, giver ingen garantier for om du i sidste ende føder en pige, men det kan da aldrig skade at prøve at påvirke naturen" og at det er en vejledning til, hvordan "du  måske kan få en pige".

Jeg synes ikke det er at vildlede en "stakkels pige", for jeg er overbevist om, at hun ligeså vel som jeg godt ved, at man ikke kan lave børn på bestilling - så var det nok allerede blevet gjort.

Hun spørger efter metoder, og mit bud er på ingen måde ringere end at forsøge f.eks. at følge den kinesiske kalender.

Alle råd kan bestemt bruges, og ja jeg ville bare høre om i andre havde nogen ideér  så fantastisk indlæg du har skrevet

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Alle råd kan bestemt bruges, og ja jeg ville bare høre om i andre havde nogen ideér  så fantastisk indlæg du har skrevet

Tak! Det er rart at høre, at det ikke er mig, der er helt galt på den..

Anmeld

28. januar 2012

modesty

Du kan intet gøre, alt er myter.

Og sandsynligheden for at I får en dreng næste gang når I allerede har en lille flok, er ret stor.

http://programmer-dyn.tv2.dk/barn/article.php/id-24113096:myte-29-s%C3%B8skende-f%C3%A5r-samme-k%C3%B8n.html

Men held og lykke med det, og jeg er sikker på at jeres baby bliver skøn ligegyldigt hvilket køn den får.

Anmeld

28. januar 2012

Maja_4000

JeNoVa skriver:

Måske du kunne skifte faderen ud?

Haha

TS: jeg tror ikke man kan gøre noget selv , JEG tror det er helt tilfældigt (: Dog har jeg også hørt at hvis man først har barn af ét køn er det "nemmere" at få samme køn næste gang (:

Anmeld

28. januar 2012

Father

Nu er det ikke noget JEG har fundet på, og der er sat kilde på, så man kan se, hvem der har. Derudover står der også i indlægget, at "De metoder jeg nævner, giver ingen garantier for om du i sidste ende føder en pige, men det kan da aldrig skade at prøve at påvirke naturen" og at det er en vejledning til, hvordan "du  måske kan få en pige".

Jeg synes ikke det er at vildlede en "stakkels pige", for jeg er overbevist om, at hun ligeså vel som jeg godt ved, at man ikke kan lave børn på bestilling - så var det nok allerede blevet gjort.

Hun spørger efter metoder, og mit bud er på ingen måde ringere end at forsøge f.eks. at følge den kinesiske kalender.

Indlægget hvori der blev foreslået, at følge den kinesiske kalender er, som du også påpeger, helt hjernedødt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.