Baby piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Timmner

Det tror jeg desværre ikke. Men jeg vil gerne have både dreng og pige. Har lige fået en dreng så må den næste gerne være en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

lycly

Rockertand skriver:

Jeg håber godt nok, at det er for sjov, at du skriver sådan til trådstarter?? 

Selvfølgelig er det ikke noget jeg mener at hun skal satse på! Det var mere fordi det ku være en sjov ting for hende at sidde og kigge på. Men et eller andet sted er min metode ligeså brugbar som dem de andre kommer med. Man kan intet fysisk gøre for at få et bestemt køn, det er jo helt tilfældigt. Man kan ikke bestemme hvilket kromosom kvinden giver.

Anmeld

27. januar 2012

Holbæktrunten

LunaLykke skriver:

Selvfølgelig er det ikke noget jeg mener at hun skal satse på! Det var mere fordi det ku være en sjov ting for hende at sidde og kigge på. Men et eller andet sted er min metode ligeså brugbar som dem de andre kommer med. Man kan intet fysisk gøre for at få et bestemt køn, det er jo helt tilfældigt. Man kan ikke bestemme hvilket kromosom kvinden giver.

Manden giver 

Anmeld

27. januar 2012

lycly

Holbæktrunten skriver:

Manden giver 

Ja, manden giver, selvfølgelig !

Anmeld

27. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Man kan ikke gå ind og påvirke hvilket køn man får.

At der er nogle artikler på nettet som siger det modsatte betyder ikke at det er rigtigt. Så må man lære lidt omkring kildekritik og ikke tage alt for gode varer

Anmeld

27. januar 2012

Father

M (: skriver:

Pige-sædceller er langsomme, store og kan leve længe inde i kvinden. Hvis man skal tage hensyn til det, hvornår skal man så helst have samleje i cyklus?

Kunne du godt tænke dig at have indflydelse på dit barns køn, næste gang du bliver gravid, sådan at du har større chance for at komme til at blive gravid med en pige?

De metoder jeg nævner, giver ingen garantier for om du i sidste ende føder en pige, men det kan da aldrig skade at prøve at påvirke naturen.

Personen der fandt ud af denne metode, mener at der er hele 70-75 % chance for at det lykkes.

Blot husk, at uanset om du får en dreng eller pige, at elske barnet uanset hvad.

- Alle børn bør fødes som ønskebørn.

Sådan kan du måske få en pige: 

Undersøgelser af mandens sædceller viste at der er forskel på sædcellernes bevægelighed. Pige - sædcellerne (X-kromosomet) er kendte for at være langsomme, store og lever længe.

Du skal helst have samleje 2-3 dage før ægløsningstidspunktet og indtil 24 timer før ægløsningen sker. Derefter skal I holde en pause på en uge

Sæden skal placeres lavt i skeden (da miljøet er mest surt der) ,og kvinden skal helst undgå at få en orgasme, da miljøet så vil blive mere basisk, og det kan pige-sædcellerne ikke lide.

Samlejestillingen hvor kvinden ligger, og hvor manden ligger oven på hende (også kaldet missionærstillingen) er den bedste samlejestilling, hvis man ønsker at blive gravid med en pige.

Kilde: http://www.min-mave.dk/dreng-eller-pige/oensker-pige.htm

Jeg vidste egentlig ikke hvordan jeg skulle svare DIT indlæg, men jeg er kommet frem til følgende:

Hvorfor vildlede den stakkels pige, med noget du ikke har den fjerneste indsigt i? Hvorfor skrive noget som helst? For at få et ekstra indlæg under fingrene?

Det pisse tarveligt, når nu hun beder om råd og vejledning.

Til trådstarter:

Der er intet at gøre, det kommer 100% an på din partner, og de gener han har til rådighed.

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Father skriver:

Jeg vidste egentlig ikke hvordan jeg skulle svare DIT indlæg, men jeg er kommet frem til følgende:

Hvorfor vildlede den stakkels pige, med noget du ikke har den fjerneste indsigt i? Hvorfor skrive noget som helst? For at få et ekstra indlæg under fingrene?

Det pisse tarveligt, når nu hun beder om råd og vejledning.

Til trådstarter:

Der er intet at gøre, det kommer 100% an på din partner, og de gener han har til rådighed.

Nu er det ikke noget JEG har fundet på, og der er sat kilde på, så man kan se, hvem der har. Derudover står der også i indlægget, at "De metoder jeg nævner, giver ingen garantier for om du i sidste ende føder en pige, men det kan da aldrig skade at prøve at påvirke naturen" og at det er en vejledning til, hvordan "du  måske kan få en pige".

Jeg synes ikke det er at vildlede en "stakkels pige", for jeg er overbevist om, at hun ligeså vel som jeg godt ved, at man ikke kan lave børn på bestilling - så var det nok allerede blevet gjort.

Hun spørger efter metoder, og mit bud er på ingen måde ringere end at forsøge f.eks. at følge den kinesiske kalender.

Anmeld

27. januar 2012

Maja88

der er vist noget med at har man først fået 2 drenge så er der vist 80% chance for nr 3 også bliver en

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

Findes der en metode på hvordan man kan lave pigebørn??? Venter nu min fjerde dreng, ELSKER DEM ALLE 4  

Men er det tilfældigt hvad man får, eller kan man gøre noget for at få en pige mon???

Jeg fik udleveret en bog da jeg ventede Alberte og i den står der følgende:

I såvel ægcelle som i sædcelle er der 23 kromosomer. I den befrugtede ægcelle bliver kromosomantallet altså 46. Disse kromosomer udgør vores arveanlæg. Alle ægceller er udrustet med et X-kromosom. Hos sædcellerne har ca. halvdelen X-kromosomer og halvdelen Y-kromosomer. Hvis en sædcelle med et Y-kromosom smelter sammen med en ægcelle, kommer den befrugtede ægcelle til at have kombinationen XY i det kromosompar, der bestemmer kønnet. Barnet bliver da udviklet til en dreng.

Sammensmelter en sædcelle med et X-kromosom med ægcellen, kommer denne efter befrugtningen til at få kombinationen XX og udvikles til en pige. Det betyder at barnets køn bestemmes i befrugtningsøjeblikket.

Ovenstående er kopieret fra " graviditet, fødsel og den nye familie af Ulla Rode".

I samme bog står der " har du drenge i forvejen, er der større sandsynlighed for at du får en dreng igen. Sandt eller falsk? Ja, det er rigtigt. "

/Fenja

Anmeld

27. januar 2012

Pigent

Anonym skriver:

Findes der en metode på hvordan man kan lave pigebørn??? Venter nu min fjerde dreng, ELSKER DEM ALLE 4  

Men er det tilfældigt hvad man får, eller kan man gøre noget for at få en pige mon???

Min mormor fik 2 drenge og 1 pige

Min farmor fik 1 dreng, 1 pige og 2 drenge

Min mor fik 2 piger

Mig jeg har ingen børn endnu 

Så glæder mig til at se hvad jeg får når jeg engang skal have børn og min søster også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.