Baby piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.645 visninger
29 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Anonym trådstarter

Findes der en metode på hvordan man kan lave pigebørn??? Venter nu min fjerde dreng, ELSKER DEM ALLE 4  

Men er det tilfældigt hvad man får, eller kan man gøre noget for at få en pige mon???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

B&J

tror det er meget tilfældigt.....

min bedste fik 6 drenge 1pige 1dreng og 1 pige..

min mor 3piger

min moster 1dreng og 1pige

mig selv 1dreng så det må tiden vise hvad der sker når nr 2 kommer

Anmeld

27. januar 2012

JeNoVa

Anonym skriver:

Findes der en metode på hvordan man kan lave pigebørn??? Venter nu min fjerde dreng, ELSKER DEM ALLE 4  

Men er det tilfældigt hvad man får, eller kan man gøre noget for at få en pige mon???

Hvilken metode brugte du for at få alle de drenge?

Hvis du allerede har børn af det ene køn, er der nogle, der mener, at der vil være størst chance for at få det samme køn næste gang.

Nogle mænd har bare stærkere drengesædceller, og andre mænd har stærkere pigesædceller.

Måske du kunne skifte faderen ud?

Anmeld

27. januar 2012

lycly

Prøv at gå efter den kinesiske kalender  Altså hvor du taster den måned du ville satse på at blive gravid i og din alder, og så se hvad den siger

Det er selvfølgelig ikke nogen garanti  Min veninde går efter den, fordi hun gerne vil have en pige, da hun muligvis er bærer af en sygdom som man kun giver videre til drenge

Anmeld

27. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Pige-sædceller er langsomme, store og kan leve længe inde i kvinden. Hvis man skal tage hensyn til det, hvornår skal man så helst have samleje i cyklus?

Kunne du godt tænke dig at have indflydelse på dit barns køn, næste gang du bliver gravid, sådan at du har større chance for at komme til at blive gravid med en pige?

De metoder jeg nævner, giver ingen garantier for om du i sidste ende føder en pige, men det kan da aldrig skade at prøve at påvirke naturen.

Personen der fandt ud af denne metode, mener at der er hele 70-75 % chance for at det lykkes.

Blot husk, at uanset om du får en dreng eller pige, at elske barnet uanset hvad.

- Alle børn bør fødes som ønskebørn.

Sådan kan du måske få en pige: 

Undersøgelser af mandens sædceller viste at der er forskel på sædcellernes bevægelighed. Pige - sædcellerne (X-kromosomet) er kendte for at være langsomme, store og lever længe.

Du skal helst have samleje 2-3 dage før ægløsningstidspunktet og indtil 24 timer før ægløsningen sker. Derefter skal I holde en pause på en uge

Sæden skal placeres lavt i skeden (da miljøet er mest surt der) ,og kvinden skal helst undgå at få en orgasme, da miljøet så vil blive mere basisk, og det kan pige-sædcellerne ikke lide.

Samlejestillingen hvor kvinden ligger, og hvor manden ligger oven på hende (også kaldet missionærstillingen) er den bedste samlejestilling, hvis man ønsker at blive gravid med en pige.

Kilde: http://www.min-mave.dk/dreng-eller-pige/oensker-pige.htm

Anmeld

27. januar 2012

Savannah

M (: skriver:

Pige-sædceller er langsomme, store og kan leve længe inde i kvinden. Hvis man skal tage hensyn til det, hvornår skal man så helst have samleje i cyklus?

Kunne du godt tænke dig at have indflydelse på dit barns køn, næste gang du bliver gravid, sådan at du har større chance for at komme til at blive gravid med en pige?

De metoder jeg nævner, giver ingen garantier for om du i sidste ende føder en pige, men det kan da aldrig skade at prøve at påvirke naturen.

Personen der fandt ud af denne metode, mener at der er hele 70-75 % chance for at det lykkes.

Blot husk, at uanset om du får en dreng eller pige, at elske barnet uanset hvad.

- Alle børn bør fødes som ønskebørn.

Sådan kan du måske få en pige: 

Undersøgelser af mandens sædceller viste at der er forskel på sædcellernes bevægelighed. Pige - sædcellerne (X-kromosomet) er kendte for at være langsomme, store og lever længe.

Du skal helst have samleje 2-3 dage før ægløsningstidspunktet og indtil 24 timer før ægløsningen sker. Derefter skal I holde en pause på en uge

Sæden skal placeres lavt i skeden (da miljøet er mest surt der) ,og kvinden skal helst undgå at få en orgasme, da miljøet så vil blive mere basisk, og det kan pige-sædcellerne ikke lide.

Samlejestillingen hvor kvinden ligger, og hvor manden ligger oven på hende (også kaldet missionærstillingen) er den bedste samlejestilling, hvis man ønsker at blive gravid med en pige.

Kilde: http://www.min-mave.dk/dreng-eller-pige/oensker-pige.htm

Dette er det samme som min gamle biologilærer har fortalt mig

Anmeld

27. januar 2012

Silas&Mille

Ved ikke om der er nogle specielle metoder.

Silas var en quicky og det samme var lillepigen som snart kommer ud til os.

Altså quicky på den måde som at vi begge var trætte men skulle lige have lidt og sove på  

Anmeld

27. januar 2012

Henriette Aaby

Jeg tror der er noget om snakke, at drenge sædceller er hurtig og dør først, hvor pige sædceller er langsommer men levere længere. Så hvis man ved hvornår der er æggeløsning.... Det passe i hvert fald med vores to børn.

Anmeld

27. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

det er 100% tilfældigt..

nogle siger at man kan bruge forskellige stillinger, og at det sker hvis man har sex tit lige før ægløsning, men tror nu altså ikke på det..

Anmeld

27. januar 2012

Rockertand

LunaLykke skriver:

Prøv at gå efter den kinesiske kalender  Altså hvor du taster den måned du ville satse på at blive gravid i og din alder, og så se hvad den siger

Det er selvfølgelig ikke nogen garanti  Min veninde går efter den, fordi hun gerne vil have en pige, da hun muligvis er bærer af en sygdom som man kun giver videre til drenge

Jeg håber godt nok, at det er for sjov, at du skriver sådan til trådstarter?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.