Anonym skriver:
Findes der en metode på hvordan man kan lave pigebørn??? Venter nu min fjerde dreng, ELSKER DEM ALLE 4 
Men er det tilfældigt hvad man får, eller kan man gøre noget for at få en pige mon???
Pige-sædceller er langsomme, store og kan leve længe inde i kvinden. Hvis man skal tage hensyn til det, hvornår skal man så helst have samleje i cyklus?
Kunne du godt tænke dig at have indflydelse på dit barns køn, næste gang du bliver gravid, sådan at du har større chance for at komme til at blive gravid med en pige?
De metoder jeg nævner, giver ingen garantier for om du i sidste ende føder en pige, men det kan da aldrig skade at prøve at påvirke naturen.
Personen der fandt ud af denne metode, mener at der er hele 70-75 % chance for at det lykkes.
Blot husk, at uanset om du får en dreng eller pige, at elske barnet uanset hvad.
- Alle børn bør fødes som ønskebørn.
Sådan kan du måske få en pige:
Undersøgelser af mandens sædceller viste at der er forskel på sædcellernes bevægelighed. Pige - sædcellerne (X-kromosomet) er kendte for at være langsomme, store og lever længe.
Du skal helst have samleje 2-3 dage før ægløsningstidspunktet og indtil 24 timer før ægløsningen sker. Derefter skal I holde en pause på en uge
Sæden skal placeres lavt i skeden (da miljøet er mest surt der) ,og kvinden skal helst undgå at få en orgasme, da miljøet så vil blive mere basisk, og det kan pige-sædcellerne ikke lide.
Samlejestillingen hvor kvinden ligger, og hvor manden ligger oven på hende (også kaldet missionærstillingen) er den bedste samlejestilling, hvis man ønsker at blive gravid med en pige.
Kilde: http://www.min-mave.dk/dreng-eller-pige/oensker-pige.htm