Nu får jeg sikkert høvl, og flere brugere er sikkert IKKE enige og det er skam helt fair nok - dette er en
DEBAT!Nu har jeg hørt at der er lavet en Danmarks indsamling (som er der hvert år), og dette er en flot ting - efter min mening - dette år er det til børn på flugt

Men, men, men! Jeg kan ikke forstå at vi ikke tænker lidt på vores egne også, vi har folk der bor i telte, får fjernet børn fordi de ikke kan betale husleje, herbergene lukker da der ingen penge er - Danmark har INGEN velfærd, Christiansborg har!
Vi har kvinder der hvert år dør af brystkræft, vi har børn der hvert år dør af kræft - VI HAR SELV MENNESKER DER HAR BRUG FOR HJÆLPEN!
Og vi har samlet 400 millioner kr ind siden 2007, og der sker bare ikke noget, føler
JEG - jeg ved godt Rom ikke blev bygget på en dag - men der vil altid være brug for hjælp i udsatte lande - og der er ca. hvert år for pengene blevet hjulpet
1 MILLION men der bor ca.
900 MILLIONER i Afrika - vores tipoldebørn kan jo sidde som bedsteforældre og støtte.
Og det væreste er at jeg er splittet, jeg vil gerne støtte - men ærligt stod der to indsamlere foran min dør og jeg kun give den ene penge så havde det sku været i bøssen til evt Brystkræft.
Hvad er Jeres meninger? - Og ja kom endelig med dem, jeg dør ikke af at hører Jeres meninger

Og jeg skal ikke tolkes som en uden hjerte, fordi det er jeg IKKE, men det er desværre bare skruen uden ende. Og ja jeg bliver ked af at det går udover børn.
Anmeld