Kris89 skriver:
hvis han har udtalt han vil tage dit barn er der da slet ikke noget at være i tvivl om - det havde jeg ikke lige fanget tidligere...
få lavet testen og det kan kun gå for langsomt... han skal ikke komme og tage dit barn fra dig hvis ikke han er faderen (ja skal han da ikke alligevel, men håber du ved hvad jeg mener)
en ting er alm. samvær, som jeg mener han har krav på (hvis han er fader eller faderfigur for barnet) men det andet er da dybt mærkeligt...

Jeg tænker sådan her: (måske lidt kynisk og firkantet)
Hvis han vil prøve at tage hende fra mig, så er minimumkravet vel at vi ved at det er ham der er far. Der ud over skal han jo ikke tage hende fra mig overhovedet ligemget hvad.
Hvis han ikker er far og han jo ellers hævder at han vil abrnet det bedste så kan han pikkel af. Undskyld mig.
Det er ikke barnets bedste at ville tage barnet fra dets mor.
Så er han ikke far, ja så ser han hende ikke med mindre jeg er der.
Selvfølgelig skal barnet da vide at der var en som var der for hende det første år - 1½. Så kan barnet selv vælge til den tid om det vil have den fulde kontakt.
Men jeg er SKRÆMT fra vid og sans over de ting han siger når han vil tage hende fra mig og det finder jeg mig jo ikke i.
Barnet skal have det bedste.
Anmeld