Er han i virkeligheden far til mit barn .. (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Hvad er hans grundlag for at du slet ikke skal se barnet? For hvis ikke der er noget grundlag for det, så behøver du da slet ikke være nervøs. Kan godt forstå du gerne vil have svar, men må jeg spørge hvorfor I ikke har ønsket at finde svaret før?? Det vil jeg jo bare mene er i barnets tarv at kende den rigtige far.

Håber det hele falder på plads for jer, med enhgod fordel for alle.

Se det er et rigtig godt spørgsmål, svaret kender jeg desværre ikke.

Grunden til at vi ikke har søgt svar før er at det har fungeret rigtig godt mellem ham og jeg - trods vi ikke bor sammen længere.

Men han er vedt 180 og vil slet ikke se mig.

I statsforvaltningen talte han sådan her til mødet.

Vil i være søge at sige til hende at ..blablabla.

Så sagde de til mig: han siger at blablabla, hvortil jeg så svarede ham.

Men ham der muligvis er far begynder også at få interesse i det efter han ved hvordan situationen er og han er meget ked af det. Han vil gerne vide om det er ham og det forstår jeg godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Kris89

Anonym skriver:

Ja rigtig surt.

Jeg forstår godt din tanke.

Men den eneste grund til at jeg vil vide om han er far, er egentlig at han har hævdet overfor mig at hvis det stod til ham skulle jeg slet ikke se barnet.

Det gør ondt på mig og tænker at hvis det er sådanne tanker han går med - så er det måske også på tide at finde ud af om han er far. Hvis du kan følge mig.

Ved godt jeg aldrig ville miste mit barn på den måde, men frygten er der.

hvis han har udtalt han vil tage dit barn er der da slet ikke noget at være i tvivl om - det havde jeg ikke lige fanget tidligere...

få lavet testen og det kan kun gå for langsomt... han skal ikke komme og tage dit barn fra dig hvis ikke han er faderen (ja skal han da ikke alligevel, men håber du ved hvad jeg mener)

en ting er alm. samvær, som jeg mener han har krav på (hvis han er fader eller faderfigur for barnet) men det andet er da dybt mærkeligt...

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Ja det gør det helt klart. Ved 20 uger er den stadigvæk ret sikker, men hvis dit barn har været i "den lille ende" kan de sagtens ha´ regnet forkert.

Ja okay.

Vil du uddybe til mig i en pb - hvis jeg skriver til dig? 

Anmeld

26. januar 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

JA det synes jeg jo egentlig også at det er 

Det er hvertfald mere end hvad normalen er :/

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

hvis han har udtalt han vil tage dit barn er der da slet ikke noget at være i tvivl om - det havde jeg ikke lige fanget tidligere...

få lavet testen og det kan kun gå for langsomt... han skal ikke komme og tage dit barn fra dig hvis ikke han er faderen (ja skal han da ikke alligevel, men håber du ved hvad jeg mener)

en ting er alm. samvær, som jeg mener han har krav på (hvis han er fader eller faderfigur for barnet) men det andet er da dybt mærkeligt...

Jeg tænker sådan her: (måske lidt kynisk og firkantet)

Hvis han vil prøve at tage hende fra mig, så er minimumkravet vel at vi ved at det er ham der er far. Der ud over skal han jo ikke tage hende fra mig overhovedet ligemget hvad.

Hvis han ikker er far og han jo ellers hævder at han vil abrnet det bedste så kan han pikkel af. Undskyld mig.

Det er ikke barnets bedste at ville tage barnet fra dets mor.

Så er han ikke far, ja så ser han hende ikke med mindre jeg er der. 

Selvfølgelig skal barnet da vide at der var en som var der for hende det første år - 1½. Så kan barnet selv vælge til den tid om det vil have den fulde kontakt.

Men jeg er SKRÆMT fra vid og sans over de ting han siger når han vil tage hende fra mig og det finder jeg mig jo ikke i. 

Barnet skal have det bedste. 

Anmeld

26. januar 2012

Kris89

Anonym skriver:

Jeg tænker sådan her: (måske lidt kynisk og firkantet)

Hvis han vil prøve at tage hende fra mig, så er minimumkravet vel at vi ved at det er ham der er far. Der ud over skal han jo ikke tage hende fra mig overhovedet ligemget hvad.

Hvis han ikker er far og han jo ellers hævder at han vil abrnet det bedste så kan han pikkel af. Undskyld mig.

Det er ikke barnets bedste at ville tage barnet fra dets mor.

Så er han ikke far, ja så ser han hende ikke med mindre jeg er der. 

Selvfølgelig skal barnet da vide at der var en som var der for hende det første år - 1½. Så kan barnet selv vælge til den tid om det vil have den fulde kontakt.

Men jeg er SKRÆMT fra vid og sans over de ting han siger når han vil tage hende fra mig og det finder jeg mig jo ikke i. 

Barnet skal have det bedste. 

jeg ville have det på nøjagtig samme måde hvis det var mig... skynd dig at kontakt lægen (eller hvem der nu´står for disse blodprøver) og få fundet ud af om han overhovedet er faderen..

er han ikke det er problemerne jo løst, for så har han INGEN rettigheder what so ever...

er han faderen, må i jo tage den derfra...

alle de udtalelser han kommer med negativt, truende, what ever - GEM DEM... så du har noget bevis for hvordan han er, hvis han nu skulle være faderen og der bliver en sag.

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

jeg ville have det på nøjagtig samme måde hvis det var mig... skynd dig at kontakt lægen (eller hvem der nu´står for disse blodprøver) og få fundet ud af om han overhovedet er faderen..

er han ikke det er problemerne jo løst, for så har han INGEN rettigheder what so ever...

er han faderen, må i jo tage den derfra...

alle de udtalelser han kommer med negativt, truende, what ever - GEM DEM... så du har noget bevis for hvordan han er, hvis han nu skulle være faderen og der bliver en sag.

Tusind tak - rart at vide at man ikke er ene om at kunne tænke de tanker.

Ja det må jeg prøve.

Har læst et sted at man kan sammenligne blodtyper til en start, men det er vidst kun for at kunne udelukke et faderskab. Man kan altså ikke fastligge et faderskab på den måde.

Tak for svar.

Anmeld

26. januar 2012

Kris89

Anonym skriver:

Tusind tak - rart at vide at man ikke er ene om at kunne tænke de tanker.

Ja det må jeg prøve.

Har læst et sted at man kan sammenligne blodtyper til en start, men det er vidst kun for at kunne udelukke et faderskab. Man kan altså ikke fastligge et faderskab på den måde.

Tak for svar.

håber det hele lykkedes for dig

Anmeld

26. januar 2012

Noneother

Anonym skriver:

Ja okay.

Vil du uddybe til mig i en pb - hvis jeg skriver til dig? 

Ja det kan jeg godt, hvis der er noget du gerne vil vide.

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Ja det kan jeg godt, hvis der er noget du gerne vil vide.

Nå, men det var bare det du skrev med at hvis du kunne være anonym - så ville du gerne uddybe.

Kunne være du sad med noget som jeg kunne bruge til noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.