Er han i virkeligheden far til mit barn .. (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Julemusen

Det er en træls situation du står i. Du skal jo regne med at din anden x også kan finde på at søge samværd hvis det viser sig at han er faderen. Så du skal tænke over om det ikke er bedst for dit barn at den beholder den far den kender. 

SYnes det er vigtigt at et barn har en far, også selvom det måske ikke er den biologiske. 

Så tænk på dit barn og hvad der er bedst for den og lige en krammer her fra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

TaAsJu

Det er en rigtig træls situation og stå i. Men jeg ville da anbefale at i får lavet en dna test.. Så har i alle ro i sindet

Anmeld

26. januar 2012

Noneother

Ville gerne uddybe, hvis jeg kunne være ano, men det korte svar er nej. Ved de tidlige scanninger kan de meget præcist se hvornår baby er undfanget. fostre vokser meget ens de første mange uger -og når der er hele 14dage imellem, så er chancen for at de tager fejl forsvindende lille.

-men virkelig held og lykke i stf. Jeg tror slet ikke du skal være nervøs, hvis ellers du har dit på det tørre.

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Syns for det første slet ikke du lyder billig, og syns det er flot du har spillet med åbne kort. tror også jeg ville finde ud af om han var far, men ville, så hvidt han var en god far for den lille, ikke nægte ham at se barnet hvis prøven viste han ikke var far. Dog kan man måske se på hvor meget ...,

Tak for svar :-)

Han er en god far, men efter han hævdede overfor mig at hvis det stod til ham skulle jeg slet ikke se barnet - er jeg blevet i tvivl om hvor fantastisk han er. 

Anmeld

26. januar 2012

Tystys14

Anonym skriver:

Ja det har du ret i. Håber også meget på at folk vil se sådan på det som du gør.

Tak for det i hvert fald.

Men ja, en faderskabstest. Tror du det er muligt det kan være den anden?

Jeg har altid og vil altid være en hat af dimentioner til at forstå hvordan man beregner en graviditet.

Jeg tror ikke man skal udelukke det.  Da de beregnede min termin første gang var de HELT galt på den, det var først anden gang jeg kom til scanning de måtte erkende de havde regnet forkert... eller hvordan de nu gør. Måske var min datter bare meget lille på det tidspunkt hvor de beregnede termin, eller også har hun ligget dumt, eller noget helt tredje, ved bare at de var næste en måned galt på den.  

Altså jeg ville ikke udelukke at den anden kunne være faderen.  men få det tjekket.

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

øv hvor er det en træls situation du står i...

jeg kommer med min ærlige mening og det er ikke for at støde nogen på NOGEN måde...

jeg tænker bare lidt om ikke det er lidt "ondt" af dig at trække fader kortet, fordi han ønsker samvær? for jeg læser det som om det er derfor...

hvis din kæreste har været der gennem hele graviditeten og være der for barnet det første år, er det så ikke lidt "ondt" at trække "du er måske slet ikke far kortet", når manden ønsker samvær med det han mener er hans barn?

blot en tanke

og alt held og lykke fremover.

Ja rigtig surt.

Jeg forstår godt din tanke.

Men den eneste grund til at jeg vil vide om han er far, er egentlig at han har hævdet overfor mig at hvis det stod til ham skulle jeg slet ikke se barnet.

Det gør ondt på mig og tænker at hvis det er sådanne tanker han går med - så er det måske også på tide at finde ud af om han er far. Hvis du kan følge mig.

Ved godt jeg aldrig ville miste mit barn på den måde, men frygten er der.

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Ville gerne uddybe, hvis jeg kunne være ano, men det korte svar er nej. Ved de tidlige scanninger kan de meget præcist se hvornår baby er undfanget. fostre vokser meget ens de første mange uger -og når der er hele 14dage imellem, så er chancen for at de tager fejl forsvindende lille.

-men virkelig held og lykke i stf. Jeg tror slet ikke du skal være nervøs, hvis ellers du har dit på det tørre.

Jeg var cirka 20 uger henne da jeg blev scannet første gang. Indtil da var terminen beregnet ud fra cyklus. 
Beklager hvis jeg ikke har været tydelig nok i mit indlæg.

Gør det en forskel? 

Anmeld

26. januar 2012

Lilje82

Anonym skriver:

Ja rigtig surt.

Jeg forstår godt din tanke.

Men den eneste grund til at jeg vil vide om han er far, er egentlig at han har hævdet overfor mig at hvis det stod til ham skulle jeg slet ikke se barnet.

Det gør ondt på mig og tænker at hvis det er sådanne tanker han går med - så er det måske også på tide at finde ud af om han er far. Hvis du kan følge mig.

Ved godt jeg aldrig ville miste mit barn på den måde, men frygten er der.

Hvad er hans grundlag for at du slet ikke skal se barnet? For hvis ikke der er noget grundlag for det, så behøver du da slet ikke være nervøs. Kan godt forstå du gerne vil have svar, men må jeg spørge hvorfor I ikke har ønsket at finde svaret før?? Det vil jeg jo bare mene er i barnets tarv at kende den rigtige far.

Håber det hele falder på plads for jer, med enhgod fordel for alle.

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Du havde jo gjort det klart at der havde været en mere  

Men synes godt nok det er meget samvær han vil have :O

JA det synes jeg jo egentlig også at det er 

Anmeld

26. januar 2012

Noneother

Anonym skriver:

Jeg var cirka 20 uger henne da jeg blev scannet første gang. Indtil da var terminen beregnet ud fra cyklus. 
Beklager hvis jeg ikke har været tydelig nok i mit indlæg.

Gør det en forskel? 

Ja det gør det helt klart. Ved 20 uger er den stadigvæk ret sikker, men hvis dit barn har været i "den lille ende" kan de sagtens ha´ regnet forkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.