Mor til Frederic skriver:
Så er hun da tæt på frederic... Han var 52 cm og 3200g og 3 uger senere havde han taget 50 g på... Så her har han altid været meget langsom i vægt og kunne sagtens tage spring på både 7 og 10 cm i det første leveår... En tralv dreng der voksed 31 cm fra 0-1 år og gik derefter i stå i vækst.
Frederic er også den 'mindste' på sin stue i bh, men heldigvis er dem der er højere heller ikke overvægtige som sådan og nogle ret slanke..
Frederic går kold på de 2,3 km vi har hjem fra bh og kan puttes inden kl 18.00 og bliver vækket igen næste morgen kl 7.30
Vi håber også at det bedre sig, men sætter ikke næsen op efter det.
For os var det stort når hun spiste en halv rugbrød i skolen osv. Jeg husker især til deres afslutningen i børnehaven, hvor min pige var meget mindre end de andre, og de børn på den mindste stue,s om lige kom fra DP, var ligeså store som min datter.. Det var næsten umuligt at få en skoletaske som sad okay, hun syntes det var træls at være den sidste i klasse der sad i autostol, og i 4.klasse var skolen i Djussommerland, og min pige var den eneste der skulle have voksen med fordi hun ikke var over 140.. Et lille bitte mur, men hun er jo dejlig 
Hendes førsteskoledags tøj var en 104 og skoen en 26, det var stort for hende da hun kom op i en XS i slut 7 klasse.. Men heldigvis er lægerne mere obs på det end for 10 år siden..
Har i overvejet om Frederic's problemer måske er psykiske?? (Overhoved ikke for at "dømme" jer, men blot end tanke)
Og lidt mere, puha det blev langt! Vores datters hverdag skal helst gå i systemer, helt ikke pluselig aftaler.. En aftalte er en aftale. Maden skal være uden frugtstykker, grønssags stykker osv, det kan hun slet ikke klare. Ingen mærker i tøjet, hun er rart sart. Har Frederic noget af det ( Håber det okay jeg spørger)
Anmeld