Frederic i billeder, vist på tide....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Henri84

Dejlige billeder som sædvanlig
Ham og E-bassen må snart lege igen, når min unge er ved at være frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

twinboys

Mor til Frederic skriver:

Har ikke lige været så meget deltagende her på baby.dk - men har fulgt med på sidelinjen....

Men syntes det er laaang tid siden at I har set billeder af den skønherlige dreng på 3 år og 4 mdr (snart 5 mdr)

han bliver mere lækker for hver dag der går

Anmeld

26. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Laulund87 skriver:

Han er jo skøn som altid!

Hvordan går det med mad og vægten? Maria kan lige holde sig på 10 kg ved hjælp af proteindrik.

Tak.. 

Også lang tid siden jeg har delt billeder af ham herinde...

Det går op og ned, lige som det plejer.... Han har mange dumme dage hvor han bare er tilbage i baby stadige agtig - alt mad skal moses/masses med fingerne og mellem fingerne. Dage hvor han allerede inden aftensmad står på bordet, siger tak for mad - jeg skal ikke have noget mad idag... Han melder stadig ingen sult og ingen hjælp at hente nogen steder - da de har opgivet ham... Han er jo ikke som de andre normale problem spisere de arbejder med..

Han er hjemmemålt til 103 cm og ligger og svinger mellem 11 og 11½ kg... Får han ikke lige drukket sit aff pulver en aften, kan den næsten sige 12 kg - men det er væk efter næste tur på potten...

Anmeld

26. januar 2012

Laulund87

Tak.. 

Også lang tid siden jeg har delt billeder af ham herinde...

Det går op og ned, lige som det plejer.... Han har mange dumme dage hvor han bare er tilbage i baby stadige agtig - alt mad skal moses/masses med fingerne og mellem fingerne. Dage hvor han allerede inden aftensmad står på bordet, siger tak for mad - jeg skal ikke have noget mad idag... Han melder stadig ingen sult og ingen hjælp at hente nogen steder - da de har opgivet ham... Han er jo ikke som de andre normale problem spisere de arbejder med..

Han er hjemmemålt til 103 cm og ligger og svinger mellem 11 og 11½ kg... Får han ikke lige drukket sit aff pulver en aften, kan den næsten sige 12 kg - men det er væk efter næste tur på potten...

Puha det er ikke nemt at være forældre til et barn med spiseforstyrrelser

Men han stråler jo og ud fra billederne ser han jo rigtig frisk ud Vi har bare slanke børn

Anmeld

26. januar 2012

2721

Hvor ser han bare glad og lykkelig udHan er så lækker altså

Anmeld

26. januar 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,den skønne dreng,det er da ganske rigtig lang tid siden vi har set hamHold da op,hvor er han blevet stor,men ikke mindre sød

Anmeld

27. januar 2012

B&J

Min egen læge har henstillet mig til pks... Hun mener det er det aller bedste for både mig og lillepigen - så vi kan få en rigtig start... 

jaaa det er så dejligt at de tager hensyn og at i får den rigtige start ammen

Anmeld

27. januar 2012

Henri84 skriver:

Dejlige billeder som sædvanlig
Ham og E-bassen må snart lege igen, når min unge er ved at være frisk

tak...

Ja det kunne være hyggeligt...

Anmeld

27. januar 2012

twinboys skriver:

han bliver mere lækker for hver dag der går

gør vores drenge ikke det? 

Tak..

Anmeld

27. januar 2012

Laulund87 skriver:

Puha det er ikke nemt at være forældre til et barn med spiseforstyrrelser

Men han stråler jo og ud fra billederne ser han jo rigtig frisk ud Vi har bare slanke børn

Nej langt fra...

Men han har aldrig været mærket af det, hverken som spæd eller nu her... Altid en glad, frisk og positiv dreng - det eneste er at han bliver hurtigere træt..

Håber han en dag lærer hvad mangel på mad gør ved ham selv - det at energi forsvinder osv. Men han reagere bare ikke, men fortsætter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.