Frederic i billeder, vist på tide....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Pige2009

Mor til Frederic skriver:

Har ikke lige været så meget deltagende her på baby.dk - men har fulgt med på sidelinjen....

Men syntes det er laaang tid siden at I har set billeder af den skønherlige dreng på 3 år og 4 mdr (snart 5 mdr)

Tak søde De er længe ventet Han er bare så dejligt og glad - kan godt forstå, du er stolt af ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

MomseJulia

Lækker fyr

Kender ALT for godt til problemer med mad , vores den store har hellere aldrig spist særlig meget. Hun vejde 14-15 kg og var omkring 107-108 da hun begyndte i skole, hun spiste lidt morgenmad, max en halv rugbrød til frokost og max 10 bider til aftensmad. Hun ville ikke smage på ting, og det hele forsandt til hun gik i 8 klasse, hvor hun pluselig kunne spiste 10 rugbrøder og blev normalt vægtig. Nu er hun 160 og vejer 55-56 kg. Så jeg kryser finger for det bliver bedre med tiden og at han bliver ved med at vokse 

Anmeld

30. januar 2012

Kløver

Også stille og roligt her... Liv er der ihvertfald derinde...

Dejligt, også her

Anmeld

30. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Baagøe skriver:

Tak søde De er længe ventet Han er bare så dejligt og glad - kan godt forstå, du er stolt af ham

hvor er du sød og tak...

Anmeld

30. januar 2012

MomseJulia skriver:

Lækker fyr

Kender ALT for godt til problemer med mad , vores den store har hellere aldrig spist særlig meget. Hun vejde 14-15 kg og var omkring 107-108 da hun begyndte i skole, hun spiste lidt morgenmad, max en halv rugbrød til frokost og max 10 bider til aftensmad. Hun ville ikke smage på ting, og det hele forsandt til hun gik i 8 klasse, hvor hun pluselig kunne spiste 10 rugbrøder og blev normalt vægtig. Nu er hun 160 og vejer 55-56 kg. Så jeg kryser finger for det bliver bedre med tiden og at han bliver ved med at vokse 

tak....

Ja hun var ikke stor, gik hun i stå i vækst eller har hun været lille fra fødsel? 

Frederic er omkring 103 cm og vejer ca 11-11½ kg, han vil godt smage på mad - men spiser det ikke. For ham er det nok bare at dyppe 1 finger i sovsen - putte den i munden og sige; nu har jeg smagt på sovsen - tak for mad er ikke sulten.. Mærker alt mad med fingerne - uden at putte det i munden.

De har fulgt ham siden han var 1 år - testet ham - have ham indlagt over 5 dage så spiseteam kunne se om de kunne hjælpe - diætist, der ikke havde nogle råd ud over dem vi allerede har - spisepædagog osv. Han er afhængig af aff pulver, da han fra spæd ikke har spist/drukket nok til at hans system selv kan fungere.

Men ellers fungere han til ug og med i udvikling, det eneste vi kan mærke det på er at han stadig sover meget 15+ timer i døgnet. 

Anmeld

30. januar 2012

Maja84 skriver:

Dejligt, også her

hvornår har du tid hos jm igen? 

Jeg skal til special læge her den 1 i kolding og den 2 til jm i fredericia.

Anmeld

30. januar 2012

Kløver

hvornår har du tid hos jm igen? 

Jeg skal til special læge her den 1 i kolding og den 2 til jm i fredericia.

Skal til samtale på sygehuset den 7 feb, og har ikke fået tid til jm endnu, skal afsted i uge 29 så regner med snart at høre noget :-)

Anmeld

30. januar 2012

Maja84 skriver:

Skal til samtale på sygehuset den 7 feb, og har ikke fået tid til jm endnu, skal afsted i uge 29 så regner med snart at høre noget :-)

Ang pks i kolding?

Hende i frederica giver mig en ny tid hver gang jeg er der..

Anmeld

30. januar 2012

Kløver

akliligligepspåpræci

Ang pks i kolding?

Hende i frederica giver mig en ny tid hver gang jeg er der..

Ja lige præcis, og jeg kan ikke engang huske hvordan det var sidst, men hører jeg ikke noget snart, så ringer jeg til hende :-)

Anmeld

1. februar 2012

MomseJulia

tak....

Ja hun var ikke stor, gik hun i stå i vækst eller har hun været lille fra fødsel? 

Frederic er omkring 103 cm og vejer ca 11-11½ kg, han vil godt smage på mad - men spiser det ikke. For ham er det nok bare at dyppe 1 finger i sovsen - putte den i munden og sige; nu har jeg smagt på sovsen - tak for mad er ikke sulten.. Mærker alt mad med fingerne - uden at putte det i munden.

De har fulgt ham siden han var 1 år - testet ham - have ham indlagt over 5 dage så spiseteam kunne se om de kunne hjælpe - diætist, der ikke havde nogle råd ud over dem vi allerede har - spisepædagog osv. Han er afhængig af aff pulver, da han fra spæd ikke har spist/drukket nok til at hans system selv kan fungere.

Men ellers fungere han til ug og med i udvikling, det eneste vi kan mærke det på er at han stadig sover meget 15+ timer i døgnet. 

Hun vejede 3000 og var 52 lang, så ganske normal baby. Hun har aldrig taget de vokse ryk med 10 cm osv. Hun var altid et hoved mindre end de andre, og det gjorde et ikke nemmere at de andre piger i hendes klasse var overvægtige. Hun har tilgængæld haft svært ved at sove tidligt om aften, men også et okay søvn behov. Hun drikker hellere ikke særlig meget, og er dårlig til at gå på toilet, men det klare hendes krop selv.. Jeg håber Frederic kommer efter det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.